Post je (sportieve) prestaties van de dag

Niet dat we de beginners in een aparte categorie willen indelen, iedereen is immers welkom op het forum. Wel gaan we in dit onderdeel proberen om veel voorkomende vragen te bundelen.
Post Reply
Havik
Mountainbiker

Post by Havik »

heb vandaag voor de eerste maal een avs van meer dan 20 =D>

ben begonnen met de rode toer van bloso omgeving willebroek maar in klein willebroek den dijk opgereden en zo terug tot in heffen , achteraf gezien had ik het beter in de omgekeerde volgorde gedaan , vanaf ik op den dijk reed wind vol in't gezicht.
Sgt.Stedenko
Mountainbiker

Post by Sgt.Stedenko »

Vandaag een kleine 60 km gedaan in en rond de bossen. Echt een goede tocht tot... ik in Eeklo aankwam, op het voetpad reed en zo'n jumpke deed op de fietsbaan. Resultaat, vork kapot :( . heb al zitten aan draaien maar die vering blijkt dus kapot te zijn (ik kan hem niet meer vastzetten). Is dit normaal met een specialized dat je er heel voorzichtig mee moet rijden? Ik ga morgen bellen naar mijn fietsenmaker en hopelijk komt het snel in orde.
Sgt.Stedenko
Mountainbiker

Post by Sgt.Stedenko »

Havik wrote:heb vandaag voor de eerste maal een avs van meer dan 20 =D>

ben begonnen met de rode toer van bloso omgeving willebroek maar in klein willebroek den dijk opgereden en zo terug tot in heffen , achteraf gezien had ik het beter in de omgekeerde volgorde gedaan , vanaf ik op den dijk reed wind vol in't gezicht.
=D> =D>
Alexe
Mountainbiker

Post by Alexe »

7 weken geleden beginnen mtb'en, trainingsschema gemaakt voor de ronde van vlaanderen. Goede en minder goede momenten gehad :)

Voorbije 7 weken telkens 2 krachttrainingen gedaan op home-trainer, en dan nog 1 of 2 ritjes met mtb. Soms waren dat wegtrainingen met mtb (Gent-Oudenaarde-Gent), soms was het een blosoroute (Gavere, Oudenaarde, Kluisbergen), en soms was het combinatie van beide (Met de mtb naar Gavere of Oudenaarde vanuit gent en dan de Bloso route doen).

Vandaag mijn (voor)laatste training succesvol beeindigd: 2 keer de bloso route van Oudenaarde na elkaar gereden, zo'n 74km mountain biken...
Morgen nog even klein uurtje losrijden op de hometrainer. En dan ben ik klaar voor de het mtb-parcours van de ronde.. maar ben er nog niet uit of ik voor de 100km of 75km ga :)
saiko
Test team

Post by saiko »

laatste 3 dagen eens op zolder gaan trainen
Dinsdag met de koersfiets
Image
En gisteren met de mountainbike (gewone banden geen slicks)
Image
en vandaag met de mountainbike met slicks
Image
Sgt.Stedenko
Mountainbiker

Post by Sgt.Stedenko »

Vandaag een goeie 75 km gereden meest op de baan, laatste offroad in de bossen van Ursel 8)
roger
Mountainbiker

Post by roger »

saiko wrote:laatste 3 dagen eens op zolder gaan trainen
Dinsdag met de koersfiets
Image
En gisteren met de mountainbike (gewone banden geen slicks)
Image
en vandaag met de mountainbike met slicks
Image
Ik veronderstel dat je die rondetijden met een Garmin opneemt.Ben woensdag ook voor de eerste keer geweest en mis enorm veel snelheid,wind tegen en bergop geen probleem maar op de andere stukken moest ik telkens lossen,daarom ben ik van plan om eenmaal in de week naar ginds te gaan.Mag ik vragen hoe jij die rondetijden opneemt.Moet je dan telkens op stop en start duwen na elke ronde?
Sgt.Stedenko
Mountainbiker

Post by Sgt.Stedenko »

Vandaag 73 km gereden. Meest op de baan maar ook in de bossen van Ursel :-D. Prachtig weer !!!
JurgenR
Mountainbiker

Post by JurgenR »

Hoihoi, ben totally new tot het mountainbiken, maar bij deze toch maar effe mijn sportieve prestaties van de afgelopen week

Vorige woensdag 19 km op de weg omgeving Dilsen-Stokkem - Maasmechelen
Zaterdag 21 km aan de kanten van RobertVille met de familie van men vriendin
Sgt.Stedenko
Mountainbiker

Post by Sgt.Stedenko »

JurgenR wrote:Hoihoi, ben totally new tot het mountainbiken, maar bij deze toch maar effe mijn sportieve prestaties van de afgelopen week

Vorige woensdag 19 km op de weg omgeving Dilsen-Stokkem - Maasmechelen
Zaterdag 21 km aan de kanten van RobertVille met de familie van men vriendin
=D> =D>
Post Reply