He,
Hoe regelen jullie het onderhoud van jullie mtb.
Ik doe wekelijks het meeste onderhoud zelf en doe zo tsn de 250 en de 400 km per week.
@ streets: lijkt me boeiend. Zie precies op de site dat het inschrijven hiervoor is afgelopen, of vergis ik me?
Met de fiets naar het werk ...
Over alles wat met mountainbike te maken heeft kan je hier je ei kwijt!
- Streets
- Mountainbiker
- Location: rohloff-Streets-bike;Ronin 110 voorvork; Magura firm tech remmen; Rohloff naaf
vermoedelijk welarne_be wrote:He,
Ik doe wekelijks het meeste onderhoud zelf en doe zo tsn de 250 en de 400 km per week.
@ streets: lijkt me boeiend. Zie precies op de site dat het inschrijven hiervoor is afgelopen, of vergis ik me?
je diende een hel tijd je woon werk verkeer te registreren
dit is als een soort incentive uit de bus gevallen
Streets
- Streets
- Mountainbiker
- Location: rohloff-Streets-bike;Ronin 110 voorvork; Magura firm tech remmen; Rohloff naaf
vermoedelijk welarne_be wrote:He,
je diende een hel tijd je woon werk verkeer te registreren
dit is als een soort incentive uit de bus gevallen
Streets
- Streets
- Mountainbiker
dat kanJoriz wrote:De laatste maanden ga ik ook enkele dagen per week met de fiets werken.
Volgens mijn werkgever kan ik dit enkel krijgen als ik gans het jaar met de fiets kom, klopt dit wel?
een fietsvergoeding is een gunstmaatregel, uwe WG kan naar eigen goeddunken extra regels uitvinden.
vb, minstens 130 keer opt jaar per fiets, enkel 20 km per dag terugbetalen, enkel de fiets naar het station.
Streets
maar met de nieuwe reglementering zou dat kunnen veranderen
- Streets
- Mountainbiker
vandaag op de VUN sporttest gedaan, in het kader van het Shapes onderzoek.
dat viel wat tegen, kwestie van fiets, ik stond daar met mijn klikpdedalen, maar ik moest die va nhun gebruiken, nog met haken.
voor de rest best heavy
uiteindelijk 350 watt getrapt met een max hartslag van 192
basis was okay, maar explosiviteit, daar moet nu aan gewerkt worden.
Streets
dat viel wat tegen, kwestie van fiets, ik stond daar met mijn klikpdedalen, maar ik moest die va nhun gebruiken, nog met haken.
voor de rest best heavy
uiteindelijk 350 watt getrapt met een max hartslag van 192
basis was okay, maar explosiviteit, daar moet nu aan gewerkt worden.
Streets
- Mojobiker
- Mountainbiker
Vandaag leuke dag om met de fiets naar werk te rijden. Eerst constant wind tegen en daarna regen.
Wat onze vergoeding betreft, het is het forfetaire, belastingsvrije gedeelte dat wordt opgetrokken tot 0,20 vanaf begin aanslagjaar 2009 (= begin 2010?).
Als uw baas natuurlijk besluit van u minder te geven, dan zal dat zo zijn. Voorlopig nog altijd geen verandering te zien in mijn fietsvergoeding.
Mojo
Wat onze vergoeding betreft, het is het forfetaire, belastingsvrije gedeelte dat wordt opgetrokken tot 0,20 vanaf begin aanslagjaar 2009 (= begin 2010?).
Als uw baas natuurlijk besluit van u minder te geven, dan zal dat zo zijn. Voorlopig nog altijd geen verandering te zien in mijn fietsvergoeding.
Mojo
- Streets
- Mountainbiker
heheSerge R wrote:Gisteren mijn verloningsfiche jaar 2008 gekregen, verplaatsing met de fiets 7581 km = 1137,15€
En niet te verwaarlozen 7581km/100x6,5L X 0,930 = 458,27€ minder brandstof moeten uitgeven + 0,0€ aan de huisdokter gespendeerd.
Hiermee kan ik de vrouw nu mijn uitgaven aan de bikes motiveren.
ikke ook
goed voor 9768 km, das goe voor een onbelaste fietsvergoeding van 1465,20
(Wel iets minder dan 2007, ik ben nu 1 maand ziek geweest. wat goed is voor een 900 km extra )
Streets