Zo 08/01/2012 Kemmel :: 14de Lockedyze Toertocht

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
kodokadé
Mountainbiker

Post by kodokadé »

foto's van de zaterdag zijn te bekijken via volgende link :
http://www3.snapfish.be/snapfishbe/thum ... napfishbe/
the grandmaster
Mountainbiker

Post by the grandmaster »

Zoals gewoonlijk ons weer goe gejeund in Kemmel!
Wegens een niet al te beste konditie, deze keer gekozen voor de wegvariant. Wat een heel goed idee is van de kodo's, want 60 km rondbollen in het heuvelland is nog altijd zwaar genoeg na die eindejaarsfestiviteiten :P
Was van plan er nog 40km bij te doen (20 heen en terug), maar (ook zoals gewoonlijk) is het enkel bij de heenreis gebleven :oops:
Met dank aan onze ex-schatbewaarder voor de lift.

Verder weer alles dik in orde: uitstekende bepijling en bevoorrading =D>

Slechts één minpuntje: Basse-ville lag veel te vroeg in het parcours, t'was nog nie open...
barty
Mountainbiker

Post by barty »

Gisteren samen met Picasso en ancien Geert gestart voor deze editie; Bij de eerste splitsing onmiddellijk gekozen om niet de langste versie te rijde, maar bij aankomst bleken er toch 60 km op de teller te staan.
Gelukkig was er geen dopingcontrole want met de dosis pillen en neusdruppels in mijn lijf ( en mijn neus natuurlijk ook ) zou het resultaat waarschijnlijk niet voor publicatie vatbaar zijn geweest.
Enkele pittige afdalingskes en het klimwerk zorgden er dit jaar ook terug voor dat het een echt plezante tocht was, bravo =D>
Nergens geforceerd omdat mijn longen zowat uit mijn lijf sprongen en mijn collega bikers waren zo lief om na elke beklimming te wachten :oops: [-o< , waarvoor dank
Wegens een klein lichaamlijk ongemak me net voor de Catsberg even ontdaan van wat overtollige lichaamsinhoud, maar verder alles fijn verlopen.
Op het einde de bult met de kasseien links laten liggen en toch nog behoorlijk fris aan de Leffe kunnen beginnen.
Mooie organisatie en prima tocht, merci
jo o
Mountainbiker

Post by jo o »

betreft de foto's van zaterdag:
moet je je eerst aanmelden bij snapfish vooraleer de foto's te zien?
PETER14
Mountainbiker

Post by PETER14 »

Rock Rider wrote:Filmke van tijdens de tocht...
http://youtu.be/pFz6Dqyc5Ek
Volgend jaar toch maar eens naar Kemmel afzakken zo te zien!
picco
Mountainbiker

Post by picco »

[quote="PETER14"][quote="Rock Rider"]Filmke van tijdens de tocht...
[url][/url][/quote]

Volgend jaar toch maar eens naar Kemmel afzakken zo te zien![/quote]

zeker doen

www.vttkemmel.be
dempsy
Mountainbiker

Post by dempsy »

twas zeker in orde gisteren !!! iemand een iedee waar de fotos van de zondag te vinden zijn?? die man zei dat hij van de krant was maar ik niet echt iets ervan
picco
Mountainbiker

Post by picco »

maandag stond er een foto en artikel in het HLN en nieuwsblad
clubje
Mountainbiker

Post by clubje »

Ik wil niet de ambetanterik uithangen, maar een forum dient om je mening te zeggen (als het maar met respect is): ik vond het parcours wat tegenvallen. Ik ben van de streek en ken dus alle off-roadmogelijkheden van binnen en van buiten maar voor zover ik weet zat er geen enkel privé-stuk in en werden sommige off-roadpassages 'voorbijgereden' om het dan via het asfalt te doen. Snap ik niet goed (ik denk bv aan de (eerste) beklimming van de zwarteberg/vidaigneberg).

Bevoorradingen en afspuitstanden waren in orde, maar dat is het altijd. Ik kom om te biken, niet om de ten/douchen :p

toch bedankt voor de organisatie, het is en blijft een gans werk en ik heb me geamuseerd, maar de eerlijkheid gebiedt me te zeggen dat er naar mijn mening betere tochten zijn in de streek.

ps. weer heel wat cowboys gezien die denken dat ze de nieuwe Sven Nys zijn en iedereen zonder pardon een kwak geven op - ocharme - een toertocht. Niets van aantrekken zeker?
picco
Mountainbiker

Post by picco »

[quote="clubje"]Ik wil niet de ambetanterik uithangen, maar een forum dient om je mening te zeggen (als het maar met respect is): ik vond het parcours wat tegenvallen. Ik ben van de streek en ken dus alle off-roadmogelijkheden van binnen en van buiten maar voor zover ik weet zat er geen enkel privé-stuk in en werden sommige off-roadpassages 'voorbijgereden' om het dan via het asfalt te doen. Snap ik niet goed (ik denk bv aan de (eerste) beklimming van de zwarteberg/vidaigneberg).

Bevoorradingen en afspuitstanden waren in orde, maar dat is het altijd. Ik kom om te biken, niet om de ten/douchen :p

toch bedankt voor de organisatie, het is en blijft een gans werk en ik heb me geamuseerd, maar de eerlijkheid gebiedt me te zeggen dat er naar mijn mening betere tochten zijn in de streek.

ps. weer heel wat cowboys gezien die denken dat ze de nieuwe Sven Nys zijn en iedereen zonder pardon een kwak geven op - ocharme - een toertocht. Niets van aantrekken zeker?[/quote]

Vidaigneberg eruit gehaald wegens niet meer te rijden,wij kodo's opteren voor een mtb tocht en geen wandeltocht.Dit is de reden waarom er sommige stroken niet toevoegen aan ons parkoer.
Het is nu eenmaal een keuze die je moet maken als inrichter,je opmerking is terecht maar ons antwoord misschien ook.
Post Reply