Boom ( schorre ) en kleiputten Terhagen
Ben je van plan een route rijden? Problemen gehad met de bewegwijzering? Wat is de moeilijkheidsgraad van het parcours? Hoe ligt de route er bij na regenval?
- Mr. Stitchen
- Mountainbiker
Post by Mr. Stitchen »
Waanzinnig leuk geworden daar in de Schorre. Deze zomer gaan we 2-wekelijkse minstens naar daar afzakken om onze techniek wat te finetunen. Nu op 2 plaatsen even een voetje moeten zetten, al de rest ging behoorlijk vlot.
Hoewel die ene drop toch akelig blijft als je er aan komt...
Hoewel die ene drop toch akelig blijft als je er aan komt...
-
Luvlektrik
- Mountainbiker
Post by Luvlektrik »
Iemand toevallig een GPS-track? Zou ook graag eens willen biken ginder, maar ken er totaal men weg niet! Thanks 
-
MTBer jeroen
- Mountainbiker
Post by MTBer jeroen »
ik heb al op veel plaatsen (oosterijk,zwitserland,frankrijk...)gebiked maar dit is echt al een van de vetste parcours dat ik heb gereden en maar 5km van huis, moet eindelijk niet meer naar de ardennen te rijde voor een technisch parcour
echt fantastisch gedaan flashing!
echt fantastisch gedaan flashing!
- BerggeitCasualFietser
- Mountainbiker
Post by BerggeitCasualFietser »
van zodra ik terug op de fiets kan, wordt dat paar keer naar daar rijden voor er terug in te komen... 
Vandaag die groen rode pijl gedaan vanuit Willebroek, leuke rit! Moet wel redelijk rondkijken om altijd die pijltjes te zien, maar eens ik het parcours een aantal keren gedaan ga hebben.... Morgen voor de eerste maal naar de schorre, alhoewel ik vermoed dat het er dan wel nogal slijkerig gaat bijliggen.
Ik heb alvast geen spijt dat ik naar deze regio verhuisd ben
- BlackRaider
- Mountainbiker
Post by BlackRaider »
Die route in Willebroek heb ik ook 1x maal gedaan maar is de naam mountainbike-rit gewoonweg niet waard. 60 tot 70% asfalt en voor de rest bol je gwn over wat saaie veldweggetjes... Nergens komt er nog maar een beetje techniek aan te pas.Joppie wrote:Vandaag die groen rode pijl gedaan vanuit Willebroek, leuke rit! Moet wel redelijk rondkijken om altijd die pijltjes te zien, maar eens ik het parcours een aantal keren gedaan ga hebben.... Morgen voor de eerste maal naar de schorre, alhoewel ik vermoed dat het er dan wel nogal slijkerig gaat bijliggen.
Om hier in de buurt écht te mountainbiken moet je in de schorre zijn!