Za 17/12/2011 Moen :: 13E SteenbakkersVTT

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Turfke
Mountainbiker

Post by Turfke »

KUBA wrote:Samen met turfke gestart deze morgen , mooie aaneenschakeling van road en off road , betrekkelijk weinig volk tegengekomen al was het minder erg dan verwacht.
De afwezigen hadden ongelijk.

Achteraf nog de inwendige mens versterkt me ne leffe of 2 , bij deze ook aangename kennismaking alexbiker.

Deze grysperre's hebben zich uitstekend vermaakt , meer van dadde graag =D> =D> =D> =D>
Kuba, we hebben ons geamuseerd hé deze morgen in het zonneke. Organisatie had beloofd geen baggerstroken, en dat was ook zo. Nat en vuil zijn we geweest, maar ook voor dat hadden ze ons gewaarschuwd. Overal, ik herhaal, overal vlot doorgeraakt. Bij momenten zelf nog nooit zoveel leute gehad bij het zien van zoveel water (laatste stuk langs de kanaalzone, waar je, indien gewenst, gewoon op de baan verder kon rijden), de bikewash was volledig overbodig na deze #-o #-o #-o
Nog gezellig après met den Alexbiker en de Witten (veel "wit" was er nie aan vandaag).
Alex, den Bushrider zal het volgende week goedmaken in Veldegem, regen of geen regen :roll: :roll: :roll:
feverbiker
Mountainbiker

Post by feverbiker »

Proficiat steenbakkers, t,was dik in orde
afdalerke
Mountainbiker

Post by afdalerke »

hoi

bedankt gasten voor al de positieve reacties. het doet deugt na een ganse dag in de weer te zijn zo goeie commentaar te krijg .
en nu ga beetje in de zetel gaan lig.
groeten afdalerke
Fritsie
Mountainbiker

Post by Fritsie »

Zoveel tochten rijd ik niet in eigen streek, maar de tocht van de Steenbakkers is er meestal bij... dit was dan ook mijn vijfde deelname (vorig jaar wegens de sneeuwomstandigheden verstek gegeven :oops: ) en zoals steeds was de tocht dik in orde. Zowel het parcours, zeer afwisselend en overal goed berijdbaar, de bevoorradingen, de bepijling, de douches en de afspuitstand waren prima. Dat de Steenbakkers meestal het weer niet mee hebben is gekend, maar dat ze er ondanks dit in slagen om steeds een uitdagend, prachtig, berijdbaar parcours aan te bieden zouden de meeste bikers ook moeten weten. Wanneer je daar kunt van genieten in een aangenaam winterzonnetje, dan heb je geen excuses om afwezig te blijven... en toch had ik de indruk dat het niet overdruk was. Jammer, want samen met Luckyluc en Ivan ten volle genoten van de tocht en de après. Steenbakkers bedankt en tot "noste joare". =D> =D> =D> =D> =D>
MoozeMeiske
Mountainbiker
Location: ne zwarten met een bitje roze en ne witten met een bitje zwart

Post by MoozeMeiske »

Bedankt Steenbakkers voor deze schitterende tocht! Na een week non-stop regen was alles zeer goed te doen (ondergrond was volledig naar mijn 'goesting') en zelfs het zonnetje was er deze middag onverwacht bij. Wel hier en daar diepe plassen, geloof me, ik kan het weten...vooral langs de kanaalzone! :oops:
Rock Rider, aangenaam kennis te maken!
Rock Rider
Mountainbiker

Post by Rock Rider »

Voila, den opkuis zit er grotendeels op. Morgen nog de afpijling vanaf 8u en dan is het weer gedaan voor een jaartje.

Eerst en vooral wil ons team van Steenbakkers bedanken om deze tocht mogelijk te maken! Zonder onze clubmaats en sympathisanten zou het voor de bikers onder ons niet zo aangenaam zijn!

Natuurlijk ook merci aan alle bikers die er vandaag geweest zijn. Het weer van de afgelopen dagen heeft ons natuurlijk weer parten gespeeld.
Met een kleine 540 deelnemers hadden we minder volk dan we zouden willen, maar natuurlijk hebben de weergoden daar in meegespeeld... Mensen die deze nacht het onweer en de regen gehoord hebben, zullen hen deze morgen wel nog eens omgedraaid hebben ipv op de bike te springen...

Jammer, het lijkt ons niet gegund om nog eens een paar mooie dagen voor onze TT te hebben en een mooie dag tijdens de TT...

Soit, alvast bedankt aan diegene die er wel waren! Jullie hebben het aangedurfd om de eerste echter moddertocht van 2011 te doorstaan! We hebben geprobeerd om een berijdbaar parcours aan te bieden en aan de commentaren te zien zijn we daar in geslaagd...

Merci voor de lovende commentaren! Op naar de volgende zou ik zeggen!

Enne, Moozemeiske, de volgende keer mag hij zijn haar ook nog in krullen leggen, dan kunnen we nog een beke langer klappen :wink:
alexbiker
Mountainbiker

Post by alexbiker »

Vanmorgen samen met Wesley vertrokken en we hebben het ons geen seconde beklaagd. Het parcour was overal berijdbaar wat we na deze week met bakken regen niet echt hadden verwacht.
Het weer zat ook lekker mee met dat winterzonnetje en praktisch geen wind was het zeer leuk fietsen.
Douches en afspuitstand dik in orde.
Nadien op de apres via Turfke nog kennis gemaakt met Kuba met een gezellig babbel tot gevolg. Zo krijgen de namen op het forum meer en meer een gezicht.

@ Kuba insgelijk

Proficiat aan de organisatie en uitpijlers die gans de week in regen en storm het parcour hebben uitgepijld =D> =D> =D> .

Tot volgende
Rock Rider
Mountainbiker

Post by Rock Rider »

eerste foto's staan hier
Elbee
Mountainbiker

Post by Elbee »

Het was baggeren in momenten, maar uiteindelijk heel goed berijdbaar.
Het gemiddelde lag een stuk lager en de benen voelden niet super aan, vandaar dat geopteerd werd voor de 37km.

Ik heb alle stukken offroad gedaan, met climax het laatste stuk langs de vaart. Even overkop gegaan toen ik door een (iets diepere of gedacht) plas reeds, maar zonder erg. Schuiven en balanceren wast het. Echte Fun !

Ik kijk uit naar de foto's van de downhill van het verhoogd talud. Armen gestrekt en zover mogelijk achter het zadel hangen. Moet pro zijn :lol:
zwin
Mountainbiker
Location: Scatto Hellium LX & XT , Scatto Comp full XT,Full Ritchey

Post by zwin »

Rock Rider wrote:eerste foto's staan [url=http://www.een%20andere%20website.be/default.asp?contentid=422&fotoke=4673]hier[/url]
Waar zullen de laatste foto's te vinden zijn?
Post Reply