BeMC - 26-28/05/2012

Een marathon (waarvan je kan spreken eenmaal je boven de 60km gaat), een rit tegen de tijd of een wedstrijd is toch iets gans anders dan een doordeweekse toertocht. Daarom dit apart forumonderdeel...
black levi
Mountainbiker

Post by black levi »

slow motion wrote: Op dag 1 is het stukje voor het puntenklassement al vlak na de start.
Ik vrees er een beetje voor dat de hogere startnummers hun puntenklassering direct kunnen opbergen :oops: ,
tenzij de organisatie hierop iets voorzien heeft?
Er mag een racekonijn mijn plaats innemen...uitrijden zal al een prestatie zijn voor mij. :wink:
den daler
Mountainbiker

Post by den daler »

aj kwak wrote:
vivkemobiel wrote:
RigolleM wrote:Ik snap ook gans die discussie over die GPS tracks niet, volg gewoon de pijlen...
Als je supporters hebt, is het wel leuk dat ze weten waar ze je eens kunnen zien; het is niet om de GPS te volgen maar voor onze supporters -)))
Bruikbaar voor supporters ?
www.bemc.be/files/Rit1.pdf
als ze plan kunnen lezen is dit zeker bruikbaar
en trouwens ze zullen ook wel pijlen zien hangen zeker
zie dat je op dag 1 en dag 3paar dezellfde plaatsen hebt
gaan de pijlen van dag 3 ook al op dag 1hangen
aj kwak
Mountainbiker

Post by aj kwak »

den daler wrote: Bruikbaar voor supporters ?
als ze plan kunnen lezen is dit zeker bruikbaar
en trouwens ze zullen ook wel pijlen zien hangen zeker
zie dat je op dag 1 en dag 3paar dezellfde plaatsen hebt
gaan de pijlen van dag 3 ook al op dag 1hangen[/quote]

Nee, pijlen worden later gehangen.
aj kwak
Mountainbiker

Post by aj kwak »

slow motion wrote:
4. Startbox
Gedurende de drie dagen wordt er gewerkt met twee startboxen.
Box 1: eerste 10 vrouwen & 25 eerste mannen scratch
Box 2: alle andere deelnemers (naargelang hun aankomst in de startbox)
Uitzondering: dag één: op startnummer (eerste inschrijving = vooraan)
Op dag 1 is het stukje voor het puntenklassement al vlak na de start.
Ik vrees er een beetje voor dat de hogere startnummers hun puntenklassering direct kunnen opbergen :oops: ,
tenzij de organisatie hierop iets voorzien heeft?
De start ligt niet aan het begin van de klim maar een zo'n 350m verder ter hoogte van de school, waardoor het al op een lint zal getrokken zijn.
slow motion
Mountainbiker

Post by slow motion »

aj kwak wrote:De start ligt niet aan het begin van de klim maar een zo'n 350m verder ter hoogte van de school, waardoor het al op een lint zal getrokken zijn.
Dankjewel voor de info!
Biking Bobby
Mountainbiker

Post by Biking Bobby »

Gasten.... Relax, take it easy...!!! enjoy the Challenge!!! Ik ga om te genieten zunne... gps, pijltjes, pijltjes, gps... who gives a .... let's all bike together whoeahahahaha :lol:
aj kwak
Mountainbiker

Post by aj kwak »

Biking Bobby wrote:Gasten.... Relax, take it easy...!!! enjoy the Challenge!!! Ik ga om te genieten zunne... gps, pijltjes, pijltjes, gps... who gives a .... let's all bike together whoeahahahaha :lol:
Speciaal voor u op de bevoorrading een strandstoel met dennenboom en een cocktail van 3action met banaan: :wink:
Biking Bobby
Mountainbiker

Post by Biking Bobby »

Da moe je tegen mij geen twee keer zeggen zunne! Pas op en we zijn met twee hé... Voor een shake van 3action laat ik miene velo wel eventjes staan! whoehahahaha... See you guys. En succes met de verdere organisatie.
vivkemobiel
Mountainbiker
Location: Specialized Era Expert 2015 (fully); Specialized Fate Expert 2012 en 2013 (29-er)

Post by vivkemobiel »

aj kwak wrote:
Biking Bobby wrote:Gasten.... Relax, take it easy...!!! enjoy the Challenge!!! Ik ga om te genieten zunne... gps, pijltjes, pijltjes, gps... who gives a .... let's all bike together whoeahahahaha :lol:
Speciaal voor u op de bevoorrading een strandstoel met dennenboom en een cocktail van 3action met banaan: :wink:
Zet maar een strandstoeltje bij voor mij :lol: :lol: met natuurlijk een cocktail !!
parcival
Mountainbiker

Post by parcival »

aj kwak wrote:
vivkemobiel wrote:
RigolleM wrote:Ik snap ook gans die discussie over die GPS tracks niet, volg gewoon de pijlen...
Als je supporters hebt, is het wel leuk dat ze weten waar ze je eens kunnen zien; het is niet om de GPS te volgen maar voor onze supporters -)))
Bruikbaar voor supporters ?
Geeft toch gewoon de GPS coördinaten van de bevoorradingen. Dat maakt het plannen toch een héél stuk gemakkelijker...
Post Reply