Za 19/11/2011 Baasrode :: 6E Scheldetrappers Mtb Tocht

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
RotstraatBiker
Mountainbiker

Post by RotstraatBiker »

ksa wrote:Bedankt!
Voor uw info, bosje achter de sporthal is eigendom van de stad.
hier ligt een finse piste in die men nog verder wil uitbreiden.
stukje bmx parkoer is er door jongeren aangelegd.
Thanks voor info :-D , volgens kadaster plannen stond dit nog ingeschreven als privaat eigendom, maar eigenaar reageerde niet op onze aanvragen, daarom rijden we er al paar jaar door...
Als de stad dit beheert zoveel te beter, dan weten we dat we er normaal gezien gaan blijven door kunnen =D>
Is dat trouwens enkel voor bmx ? Wij hebben er tijdens verkenningen vooral motocrossers gezien...
ksa
Mountainbiker

Post by ksa »

ja er zijn daar inderdaad jonge gasten die er (ilegaal) motorcrossen.
Stuk in bos is voorig jaar als finse piste aangelegd, maar door al het crossen schiet er van de piste niet veel meer over :evil: .
blade
Mountainbiker

Post by blade »

dag scheldetrappers, ik heb vandaag den tour nog eens gedaan, ik doe die regelmatig ze, ik ben van de goodfellas, en jullie hebben toen tegen mij staan tetteren :lol: allee ik tegen ulle :wink: ,jullie hingen de pijltjes op verleden donderdag, ik heb gezien dat er zeker nog 10pijltjes omhoog hangen, jullie weten dat nog???? tot 1e van deze dagen zondagen :wink:
RotstraatBiker
Mountainbiker

Post by RotstraatBiker »

@blade: thanks voor de tip. Onze voorzitter heeft gisteren nog eens zijn ronde gedaan en er inderdaad nog paar gevonden.
Nu zou alles moeten wegzijn. Toen we zijn gaan afpijlen zondag en maandag is er 2 dagen dichte mist geweest hé, zeker op maandag (en dan nog temperaturen tegen het vriespunt), dus het waren niet echt makkelijke omstandigheden.

Ik was trouwens nog 2 personen vergeten te vermelden in mijn dankwoord, waarvoor excuses: Tina (de dame die jullie aan de inschrijving moest lokken 8) en Johan (vliegevanger op dit forum)
Scheldetrapper
Mountainbiker

Post by Scheldetrapper »

blade wrote:dag scheldetrappers, ik heb vandaag den tour nog eens gedaan, ik doe die regelmatig ze, ik ben van de goodfellas, en jullie hebben toen tegen mij staan tetteren :lol: allee ik tegen ulle :wink: ,jullie hingen de pijltjes op verleden donderdag, ik heb gezien dat er zeker nog 10pijltjes omhoog hangen, jullie weten dat nog???? tot 1e van deze dagen zondagen :wink:
Een van de volgende zondagen,dat is met deze reeds gebeurt ,in de sporthal van .....,en wij hebben er nog ene gedronken op de koop toe,bij ons duurt dat niet lang hé :lol:
Last edited by Scheldetrapper on Mon 28 Nov 2011 19:08, edited 1 time in total.
Scheldetrapper
Mountainbiker

Post by Scheldetrapper »

Gelezen op de forum van de "Green-Bikers Bornem 04/12/2011",dat zij het ook ieder jaar moeilijker krijgen om een parcours te bouwen. :evil:
Tracks die al 10 jaar in het parcours zijn opgenomen,tot zelfs Bloso stukken,mogen zij niet meer gebruiken ,waar gaan wij toch naar toe :(
Allee,het is een magere troost,dat het alleen hier bij ons niet is.
PS:zondag nog een tocht gereden,en lees nu goed"de eerste 10km,hebben wij max.500 m off-road te verwerken gekregen".
Die organisatie zit daar blijkbaar ook met dezelfde problemen :-?
Post Reply