Een dikke proficiat aan de nieuwe organisatie !!!!!
Een succes waar ze blijkbaar niet durfden van dromen want inschrijvingen waren onderbemand. Schone start door de Gavers maar dit had beter op het einde gelegen want dan meer spreiding in het deelnemersveld. Hier inderdaad wa pijlkes tekort. Een maisdoortocht mag wel eens, zeker om de offroadstukken beter aan elkaar te hangen, maar niet overdrijven. Had nog nooit door Bellegembos gereden maar zal het mij nog zeer lang herinneren ( gewoon fantastisch ). De lekkere Omer was de bevestiging van een schone tocht.
ps : over de lekke banden: In Waregem niemand met een platte band gezien maar zelf twee keer aan de kant gstaan. Vandaag inderdaad veel pechvogels gezien maar nu zelf niks voor gehad ( zal wel met geluk te maken hebben zekers )
ps : over de Wilfried : De afbraakpolitiek van iemand die maar 35 km rijdt kan niet gewettigd zijn ofwel is Wilfried veel meer gewoon en moeten we dringend ne keer in zijnen hof gaan rijden.
Zo 23/10/2011 Harelbeke :: 1ste MTBYou-Guadal classic
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
- jeroenie
- Mountainbiker
zoals gezegd, was het m'n eerste toerke sinds begin maart ofzo, en theeft ferm deugd gedaan!
daar ik over een slechte conditie beschik, en ik me nogthans voorgenomen had om de 55 te rijden, ben ik toch aan de 35 afgeslagen!
ik vond dat de 35 (die meestal door niet getrainde rijders) ook al lastig genoeg waren om voldaan te zijn!
het nadeel eraan is dat die schuine wanden langs de snelweg, dan technisch te moeilijk zijn om daar zonder eens voet aan de grond te zetten rond te bollen (en ik heb er veel dat te voet zien doen ook!), en ik bleef heel den tijd hangen met m'n linkerpedaal in het gras op die flank! (daar een keuzeoptie van maken lijkt me een goeie zaak, net als de passage over een maisveld, waar de weg ook langs loopt lijkt me ook een mooie keuze!).
maar kheb me wel gejeund, en ben niet pompaf, maar wel voldaan toegekomen! bellegembos zal wss vanaf 55km's geweest zijn zeker
?
daar ik over een slechte conditie beschik, en ik me nogthans voorgenomen had om de 55 te rijden, ben ik toch aan de 35 afgeslagen!
ik vond dat de 35 (die meestal door niet getrainde rijders) ook al lastig genoeg waren om voldaan te zijn!
het nadeel eraan is dat die schuine wanden langs de snelweg, dan technisch te moeilijk zijn om daar zonder eens voet aan de grond te zetten rond te bollen (en ik heb er veel dat te voet zien doen ook!), en ik bleef heel den tijd hangen met m'n linkerpedaal in het gras op die flank! (daar een keuzeoptie van maken lijkt me een goeie zaak, net als de passage over een maisveld, waar de weg ook langs loopt lijkt me ook een mooie keuze!).
maar kheb me wel gejeund, en ben niet pompaf, maar wel voldaan toegekomen! bellegembos zal wss vanaf 55km's geweest zijn zeker
Hey,
Ik sluit me aan bij velen hier, mooie tocht en dat met een lekker zonneke!
Bellegem bos: Fantastisch!
Maar bepaalde stukken wil ik nog wel eens zien als het een ganse week geregend zou hebben.
Qua inschrijving, ja, een onverhoopt succes zeker, een beetje geduld kan geen kwaad, ze jagen ons reeds genoeg op tijdens de week.
Zal volgend jaar wel in orde komen.
In alle geval
aan de organisatoren.
Grtz.
Ik sluit me aan bij velen hier, mooie tocht en dat met een lekker zonneke!
Bellegem bos: Fantastisch!
Maar bepaalde stukken wil ik nog wel eens zien als het een ganse week geregend zou hebben.
Qua inschrijving, ja, een onverhoopt succes zeker, een beetje geduld kan geen kwaad, ze jagen ons reeds genoeg op tijdens de week.
Zal volgend jaar wel in orde komen.
In alle geval
Grtz.
@wilfried , goe geprobeerd maar volgend jaar zal er veel volk terug komen dus ge kunt uw snelle inschrijving op uw buik schrijven
Leuk tochje en sluit me volledig aan bij voorgaande ,
55 gedaan en ietsje verzuurd aangekomen , lang leve een goeie conditie
Aan de organisatie : toch een met je hoogtemeter op control gaan
Leuk tochje en sluit me volledig aan bij voorgaande ,
55 gedaan en ietsje verzuurd aangekomen , lang leve een goeie conditie
Aan de organisatie : toch een met je hoogtemeter op control gaan
door omstandigheden ben ik er niet bij geweest
had hem nogtans graag mee gedaan
we zijn wel in de namiddag naar de gavers getrokken om het parkoer te rijden van de gavers zelf een groot stuk van het parkoer de mtb rit heeft gedaan in de gavers word gereden met de wielerschool op woensdag.
das dus onze thuis haven om te trainen met de miniemen.
a jeroenie wie we hier hebben had al enkele posting gelzen van u dacht direct ni zi nog ne gekende
groeten pedro
had hem nogtans graag mee gedaan
we zijn wel in de namiddag naar de gavers getrokken om het parkoer te rijden van de gavers zelf een groot stuk van het parkoer de mtb rit heeft gedaan in de gavers word gereden met de wielerschool op woensdag.
das dus onze thuis haven om te trainen met de miniemen.
a jeroenie wie we hier hebben had al enkele posting gelzen van u dacht direct ni zi nog ne gekende
groeten pedro
- archie bunker
- Mountainbiker
Post by archie bunker »
Super tocht in eigen streek.
De inschrijving was dramatisch, maar alles wat daarna volgde was supergoed. Zeer veel offroad (ben wel geen voorstander van het herhaaldelijk inlassen van pattatevelden) met maximale benutting van de Gavers en een sublieme (nooit meegemaakt !) doortocht van Bellegembos. Ondanks het bijzonder goeie weer toch vrij lastig.
We mogen blij zijn met deze nieuwe organisatie, hopelijk gaan ze nog vele jaar door.
Tip voor volgend jaar : voorzie gedurende de eerste 2 uur 8 à 10 personen bij de inschrijving, die mensen kunnen nadien dan doorschuiven om de toog te doen.
Tot volgend jaar
De inschrijving was dramatisch, maar alles wat daarna volgde was supergoed. Zeer veel offroad (ben wel geen voorstander van het herhaaldelijk inlassen van pattatevelden) met maximale benutting van de Gavers en een sublieme (nooit meegemaakt !) doortocht van Bellegembos. Ondanks het bijzonder goeie weer toch vrij lastig.
We mogen blij zijn met deze nieuwe organisatie, hopelijk gaan ze nog vele jaar door.
Tip voor volgend jaar : voorzie gedurende de eerste 2 uur 8 à 10 personen bij de inschrijving, die mensen kunnen nadien dan doorschuiven om de toog te doen.
Tot volgend jaar
- fredericdavid
- Mountainbiker
Post by fredericdavid »
Constructieve feedback, mooi!archie bunker wrote:Tip voor volgend jaar :
Tot volgend jaar
Ben ook van dit gedacht.vannoli wrote:De 80gereden maar buiten de bossen beetje op mijn honger blijven zitten
Dacht wa meer technische stukken te krijgen ,maar blijkbaar niet in deze streek
Da bos op het einde was wel Dik in orde maarja ,daarvoor 80km rijden
en zottekot aan de inschrijving ,gelukkig dat ik iedereen voorbij gestoken heb
2 mooie stukken tegegekomen
=> 1/ Begin, (gavers zelf) en dan moest ik nogal veel wachten omdat het stropte.
=> 2/ Bos op het einde
Maar anders en nogal saaie tocht
Veel asfalt, veel maïsvelden. Kwas al blij dat er eens een stukje groenmest of patatten tussenzat
Volgend jaar mss de 80 laten vallen... Als het toch maar km draaien is om aan 80 te graken doe ik er liever 55.