Zo 03/07/2011 Oud-Heverlee :: 19de Meerdaal Classic

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Glenn92
Mountainbiker
Location: 1x carbon,2x staal,1x tita en nen Speed Triple en GT380

Post by Glenn92 »

uncle sam wrote:
Ridley Racer wrote:Het was plezant.
Aan een goed tempo gestart maar tussen kilometer 70 à 75 buikkrampen gekregen en het heeft nog tot het einde van de rit geduurt :cry: .
http://www.deredactie.be/cm/vrtnieuws/r ... ter_VlBrab
nee nee, is daar niet van heb de laatste dagen geen water van de kraan gepakt :wink: .
GeRa
Mountainbiker

Post by GeRa »

Supertocht, superorganisatie. 75 km gereden en het bolde goed, elke klim nog iets over om onvoorziene knikjes op te lossen.
Thanks!
Last edited by GeRa on Sun 03 Jul 2011 21:31, edited 1 time in total.
koppigaard
Mountainbiker

Post by koppigaard »

phille wrote:toen ik op km 70 zag dat mijn gemiddelde 27 was heb ik besloten om in kramp te gaan #-o
Verstandige beslissing. Kan wel zeer doen.
ikke met de fiets
Mountainbiker

Post by ikke met de fiets »

koppigaard wrote:
phille wrote:toen ik op km 70 zag dat mijn gemiddelde 27 was heb ik besloten om in kramp te gaan #-o
Verstandige beslissing. Kan wel zeer doen.
Amai, da filmke ga vonken geven ... :-D
Ghost-biker
Mountainbiker
Location: Ghost RT5700 - Merida HFS 3000V - Ridley ignite team

Post by Ghost-biker »

Met de schoonbroer de 100 komen afhaspellen. Echt van genoten van een prachtige TT. Mooi afwisselend parcour in een prachtig decor. Zeer goede bepijling, goede bevoorradingen mét toolkit ! goede douches en aprés. =D> =D> =D> =D> =D> =D>
volgens mijn computerke 101km met 1488Hm en nee schijfrem, rij niet met een garmin maar met een vdo en is al jaren vrij acuraat :wink:
Mountain JOhler
Mountainbiker

Post by Mountain JOhler »

Zeer mooie tocht gereden vandaag.

Dit jaar zaten er zo'n 100hm meer op het parcour van de 100km.
Ik had er 1552hm op garmin training center.

Mijn gemiddelde ging er ten opzichte van vorig jaar 1,7 km/u op vooruit.

Daarmee val ik Phile al niet meer lastig met mijn gemiddelde. :wink:
phille wrote:alsof die averages van jullie op TOERTOCHTEN mij interesseren ;-) het was idd een zeer snelle tocht
MAAR
telkens als ik richting limburg ga fietsen is er wel 1 knudde wannabee/laagvlieger die mij de kant inrijdt en ik ben niet bepaald een slak, als ik in de walen ga fietsen heb ik da nooit voor, ik herhaal NOOIT. Zeer eigenaardig toch ... (is 1 van de redenen waarom ik niet zo graag fiets in limburg) (jaja diest is niet limburg)
@Phile: ik veronderstel dat jij dan vandaag bijna niet voorbij gestoken bent geweest!? :wink:

Ben ik nu wel eens benieuwd naar dat gemiddelde van u!
fieldmarshall
Mountainbiker

Post by fieldmarshall »

Ik ben ook voor de 60km gegaan. Na 2 maanden geen bike gezien te hebben viel het mij best wel zwaar :)

Een aangename tocht, knappe zichten, enkele goede hellingen (hoewel dat misschien aan mijn verlaagd niveau ligt :)) en uitstekende bepijling.

Aan het feit dat m'n ketting even een staaltje van metaalmoeheid tentoon wilde spreiden in de single-track naast de spoorweg is niet toe te schrijven aan de organisatie. Toch bedankt van de mede-bikers om nog een kettingpons boven te toveren (en gelukkig heb ik altijd een snelkoppeling mee :))
Jokke
Mountainbiker
Location: Klein Attitude Race SS + Spark LTD 2011 & Spark SL 2016

Post by Jokke »

Met de fiets tot ginder en terug, goed voor 125 km

As usual : perfecte tocht met een perfecte organisatie.
Eerste 40 km een beetje (te) snel gereden en dat pikte toch op het einde.

Thuisgekomen, douche'ke gepakt en in slaap gevallen 8)

@ Willy D. : hopelijk hangt alles nog aan elkaar en zit je snel terug op de fiets
@ Koppigaard : proficiat en dat met een drinkbus vol rode wijn
spaghetti_2
Mountainbiker

Post by spaghetti_2 »

Vandaag de 100 km komen rijden. De eerste 40 km waren een beetje flauw vond ik, maar anderzijds wel goed om de diesel op gang te krijgen voor het moois dat er in de 60 km daarna kwam. Dat was echt wel veel leuker, mooier en ook lastiger, naar het einde toe was ik zelfs blij dat het begin van de tocht iets gemoedelijker was :)

Redelijk laat gestart (iets na 10) en toch nog aan elke bevoorrading zeer vriendelijk beholpen. Een glimlach en een bedankje hier en daar, het stelt niet veel voor maar is een (aangename) wereld van verschil !

Jammer genoeg de tocht niet van begin tot eind kunnen uitrijden, vlak voor de 3e bevoorrading ergens verkeerd gereden en per toeval terug op het parcours gekomen, waardoor onze frank niet viel, maar zo wel die bevoorrading gemist #-o wat er mee voor gezorgd heeft dat mijn bike-partner op het einde meer tussen zijn kader hing dan op zijn zadel zat.

Volgend jaar opnieuw present voor mijn 3e 100km Meerdael Classic, wordt stilaan mijn vast begin van de zomervakantie
hakkeVB
Mountainbiker

Post by hakkeVB »

Vandaag de eerste keer hier komen rijden en ik moet zeggen, deze TT was top =D>
Ik was vanmorgen met pijnlijke en stijve benen uit men bed gestapt maar ben toch content dat ik af gekomen ben.

Begin was snel vanaf 55kom begonnen de HM mij toch parten te spelen en werden deze meer en meer voelbaar in de benen.
Toch netjes uitgereden, 75km en avg van 21.2

Trouwens als je achter iemand rijdt en je roept niet wil dit dus zeggen dat je niet voorbij hoeft. Moet je achteraf ook niet tieren dat ik moet roepen als ik voorbij wil, effe terug op adem komen mag toch ook eens :-? en dan pas voorbij steken op een brede weg
Post Reply