' t geijt weeral regene denk ikEdlisjas wrote:Jup, deze namiddag geweest... alweer kurkdroog in the wood...Spunk wrote:het is dus nog altijd vrij om te futsen?
Limburgse bossen verboden gebied
Over alles wat met mountainbike te maken heeft kan je hier je ei kwijt!
- Vos in de bossen
- Mountainbiker
Post by Vos in de bossen »
- Vos in de bossen
- Mountainbiker
Allé vooruit
Van wie weet je dit ??? Er waren inderdaad geruchten te lezen, jaren geleden, maar ondertussen krijgen we meer en meer wind tegen ipv in de zeilen.
Van wie weet je dit ??? Er waren inderdaad geruchten te lezen, jaren geleden, maar ondertussen krijgen we meer en meer wind tegen ipv in de zeilen.
- Vos in de bossen
- Mountainbiker
Pex wrote:Als ge langs de ingang gaat in Lanklaar kunt ge uit deze 3 kiezen
ge moet wel €2,5 betale maarja.
Goedkoop is dat niet se...
Zeker ni als ge daar iedere week wel eens naar toe wil..Vos in de bossen wrote:Pex wrote:Als ge langs de ingang gaat in Lanklaar kunt ge uit deze 3 kiezen
ge moet wel €2,5 betale maarja......die bedoel je !!! Ze liggen inderdaad al jaren, ze hebben ook daar een DH parcours aangelegd en het is zo, 2,5€ aan de ingang betalen...
Zeker ni als ge daar iedere week wel eens naar toe wil..Vos in de bossen wrote:Pex wrote:Als ge langs de ingang gaat in Lanklaar kunt ge uit deze 3 kiezen
ge moet wel €2,5 betale maarja......die bedoel je !!! Ze liggen inderdaad al jaren, ze hebben ook daar een DH parcours aangelegd en het is zo, 2,5€ aan de ingang betalen...
- Vos in de bossen
- Mountainbiker
En als je alleen ben, moet je daar ook goed opletten bij de afdaling, want dat is een scherp en er zijn er velen die daar op hun face gevallen zijn...
Maar ik doe het af en toe eens graag (nie op mijn face vallen, maar het parcours rijden
Maar ik doe het af en toe eens graag (nie op mijn face vallen, maar het parcours rijden