Cannondale taurine [frame te koop]
Stel jezelf hier voor. Tevens geven we jullie hier de gelegenheid om je materiaal te showen.
komt het echt op 10 gram aan?BramDR wrote:Xtr remmen wegen 443g zonder schijven, hoeveel hope race x2.
Het grote voordeel aan hope is dat er daarvoor matchmakers zijn voor m'n xx shifters. Voor xtr zijn die er bij mijn weten niet?
google eens op "hope race x2 weight", dan komt ge al een pak verder!
- BramDR
- Mountainbiker
- Location: niner air 9 raw, cannondale taurine, ridley noah team, Ridley helium, wtp justice, scott voltage v
Was al de hele tijd aan het zoeken maar vond altij incl.schijven.Jort wrote:komt het echt op 10 gram aan?BramDR wrote:Xtr remmen wegen 443g zonder schijven, hoeveel hope race x2.
Het grote voordeel aan hope is dat er daarvoor matchmakers zijn voor m'n xx shifters. Voor xtr zijn die er bij mijn weten niet?![]()
Nu toch gevonden zonder schijven, wegen 407g
http://forum.mountainbike.be/viewtopic. ... 26#1093826BramDR wrote:Nu toch gevonden zonder schijven, wegen 407g
Iemand een idee van het echte gewicht van xt remmen zonder schijven?
Heb het tot nu toe nog niet gevonden.
Gewicht van allerhande schijven vind je ook wel gemakkelijk terug op internet hoor. Surf maar is naar light-bikes, daar zijn een heel pak onderdelen apart gewogen. Of bij de webshop R2-bike.de zijn alle producten gewogen incl. foto.BramDR wrote:Was al de hele tijd aan het zoeken maar vond altij incl.schijven.Jort wrote:komt het echt op 10 gram aan?BramDR wrote:Xtr remmen wegen 443g zonder schijven, hoeveel hope race x2.
Het grote voordeel aan hope is dat er daarvoor matchmakers zijn voor m'n xx shifters. Voor xtr zijn die er bij mijn weten niet?![]()
Nu toch gevonden zonder schijven, wegen 407g
- BramDR
- Mountainbiker
- Location: niner air 9 raw, cannondale taurine, ridley noah team, Ridley helium, wtp justice, scott voltage v
Staat in mijn lijst op de eerste pagina 596g, kabels zijn ingekort op maat van een large frame.hanske636 wrote:http://forum.mountainbike.be/viewtopic. ... 26#1093826BramDR wrote:Nu toch gevonden zonder schijven, wegen 407g
Iemand een idee van het echte gewicht van xt remmen zonder schijven?
Heb het tot nu toe nog niet gevonden.