Zo 17/04/2011 Rillaar :: 12e MTB Happening
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
De foto's van zaterdag staan in een fotoalbum "Sfeerbeelden zaterdag en zondag" op onze website.goldilock wrote:Komen de foto's van zaterdag ook nog?
http://www.rillaarsebikers.be/fotoalbum/
-
Rillaarse Biker
- Mountainbiker
Post by Rillaarse Biker »
De eerste splitsing was rechtsaf net voordat je links indraaide en die deelnemers passeerden de boog niet. Er stond trouwens net na het kruispunt en nog voor de boog een bordje dat je op het parcours zat van de 45 - 55 en 75 km.Speedy G. wrote:Tja, niets aan te doen.Rillaarse Biker wrote:De splitsing van de 25 km was 500 m na de start. Jammer genoeg hadden we niet gezien dat er een deelnemer zich had geparkeerd voor het bordje. Na een opmerking van iemand hebben we de borden rechts van de baan moeten zetten wat dan ook weer niet ideaal was. Onze excuses hiervoor.Speedy G. wrote: Daar was ook nog een andere drank hoor want ik heb echt geen water gedronken en die bevoorrading was volgens mij voor iedereen dezelfde.
Waar was trouwens in het begin de splitsing voor de 25km want mijn broertje heeft deze gemist en is zodoende mee op het gedeelte 45/55/75 geraakt.
Na 15km heeft ie er dan ook de brui aan gegeven en is op gps terug naar de start gereden. :)
Was dit trouwens nadat we onder de boog doorgingen of nog voordat we links indraaiden voor die boog???
Want ik heb daar precies wel bordjes gezien maar het ging nogal snel in't begin.
Velen zullen dat bordje niet gezien hebben omdat ze meer oog hadden voor die knappe jonge dame die de polsbandjes controleerde aan de startboog.