Waar voor z'n geld ( 3 eur , ne gratis ename en ne lekker boterham )
Mooi parcours , goed gevarieerd.
Volgend jaar zijn we terug !
Post by Rock Rider »
qua parcours ga je mij niet horen klagen, maar ik vrees er ook een beetje voor... als de bossen zo doorkruist worden, zoals Bouvelobos en Spitaelbossen... Hoe lang gaan we nog toestemming krijgen om er door te rijden... Hopelijk heeft de organisatie hier de toestemming voorzanneis wrote: Het lastigste moest toen nog komen ... Ne bijna onmogelijke klim achter Hemsrode (Anzegem), en nog wat meer draaien en keren in Bouvelobos. Waar ik me wel afvroeg hoe lang het nog gaat duren dat er daar TT's door gaan mogen, als dat bos zo doorkruist wordt ... :? :?
Post by levensgenieter »
Kvrees daar ook een beetje voor. Normaal moet er een kontraktje getekend worden en daar staat duidelijk in , dat er op de paden moet gebleven worden. Alhoewel tzal waarschijnlijk met goedkeuring zijn, aangezien ik Marnix (boswachter) daar toch heb zien passeren.Rock Rider wrote:qua parcours ga je mij niet horen klagen, maar ik vrees er ook een beetje voor... als de bossen zo doorkruist worden, zoals Bouvelobos en Spitaelbossen... Hoe lang gaan we nog toestemming krijgen om er door te rijden... Hopelijk heeft de organisatie hier de toestemming voorzanneis wrote: Het lastigste moest toen nog komen ... Ne bijna onmogelijke klim achter Hemsrode (Anzegem), en nog wat meer draaien en keren in Bouvelobos. Waar ik me wel afvroeg hoe lang het nog gaat duren dat er daar TT's door gaan mogen, als dat bos zo doorkruist wordt ... :? :?
Post by Herder Alex² »