Nu eens met Emiliana en Green Day geprobeerd
Zo 13/02/2011 Heverlee :: 12de ZoeNK Toertocht
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
- DudeWithBike
- Mountainbiker
- Location: Ene van Cube met toppen en ene van Cube met krom stuur
Post by DudeWithBike »
Volgende keer zelf een nummer componeren, dan kunnen ze niemeer klagenphille wrote:ik geef het op, weerom copyrigt issues, voor dergelijke kleine dingen is dit wel echt bitneukerij, kl*te muziekindustrie
Schoon filmke!
- ikke met de fiets
- Mountainbiker
Post by ikke met de fiets »
Zeg, nu zit ik al een jaar te zagen over hoe ge da onozel gebiep moet uitzetten, en nu gaade gij da hier zo alla stoemelings effe in een berichtje flansenMaC'Red wrote: Beste is nog altijd de routes te laten draaien als koers, kans dat het systeem blokkeert is al een stuk kleiner, heb het ook al dikwijls meegemaakt.
Ge krijgt dan wel geen signaal wanneer ge moet draaien maar wel als ge van de koers af zijt, verder gewoon het paarse lijntje volgen en natuurlijk genoeg inzoomen.
MaC'Red
Alvast bedankt ! welke extensie isda nuweer, want 't is ni gpx zeker hé ?
- spaghetti_2
- Mountainbiker
Post by spaghetti_2 »
Ik heb al 2 garmins gehad en beide toestellen vielen na een tijd bij de minste schok uit. Twee keer was de aansluiting van de batterijen solderen de oplossing. Eens op internet surfen laat meteen zien dat ook heel veel andere mensen dit hebben. Dan begrijp ik niet waarom ze dat niet ineens solderen voor ze het verkopen..Ik heb die issues vroeger ook gehad, had enkel te maken met slechte contacten met de batterijen, is dat nog steeds de hoofdoorzaak ? Onvoorstelbaar eigenlijk voor zo een verkopend product ...