Houffamarathon 2011

Een marathon (waarvan je kan spreken eenmaal je boven de 60km gaat), een rit tegen de tijd of een wedstrijd is toch iets gans anders dan een doordeweekse toertocht. Daarom dit apart forumonderdeel...
MaC'Red
Mountainbiker

Post by MaC'Red »

vivkemobiel wrote:Ben ook ingeschreven voor de eerste keer MTB wedstrijd maar ik bekijk het als toertocht; proberen gewoon uit te rijden en te arriveren met de glimlach. Volgend jaar kunnen we dan eens spreken over een tijd, nu dus pure fun.
Hopelijk in augustus terug de zomer zodat we nog wat kunnen oefenen zoals op 15/8 in Poperinge.
en op 07/08 in Vlezenbeek hé Vivke, althans als het ook geen pijpestelen regent. Ik hoop gewoon om niet als laatste binnen te rijden zoals vorig jaar wegens omstandigheden.
Is de eerste keer ook dat ik de 100 km ga rijden hier met ons VIvke

MaC'Red 8)
Mr.Rookie
Mountainbiker

Post by Mr.Rookie »

Ingeschreven voor de M en hopelijk duik ik nu wel de top 100 binnen. Het is nu al voor de vierde keer dat ik deelneem en hoop natuurlijk op goed weer.
BramDR
Mountainbiker
Location: niner air 9 raw, cannondale taurine, ridley noah team, Ridley helium, wtp justice, scott voltage v

Post by BramDR »

Iemand wat meer info over de startklim: lengte, stijlingsgraad etc.
Vergelijking met die van de rdhf.
Kraura
Mountainbiker

Post by Kraura »

BramDR wrote:Iemand wat meer info over de startklim: lengte, stijlingsgraad etc.
Hij is korter maar wel een pak steiler dan in malmedy. Ik meen me te herinneren 15-18% avg.
aj kwak
Mountainbiker

Post by aj kwak »

Kraura wrote:
BramDR wrote:Iemand wat meer info over de startklim: lengte, stijlingsgraad etc.
Hij is korter maar wel een pak steiler dan in malmedy. Ik meen me te herinneren 15-18% avg.
http://www.climbbybike.com/profile.asp? ... ainID=1022

The average percentage is thus 11 %

Je doet niet het blauwe stuk, dus het gemiddelde is ongeveer 15%.
Image
Tubeken
Mountainbiker

Post by Tubeken »

Je vliegt er na enkele straten te doorkruisen en 'n kleine klim in Houffa er direct op ... Niet direct poeder verschieten zou'k zeggen, hartslag onder controle houden, eventjes aanschuiven/drummen om dan links eerste singletrack op te draaien ... De overmoedigen zal je wel vlug genoeg oprapen hoor ...
sven1980
Mountainbiker

Post by sven1980 »

Ik sta ook tussen de deelnemers voor de "L". Ik ga het ook wel bekijken als een gewone TT en niet voor de crono rijden. Eigen tempo en genieten van de streek.
MaC'Red
Mountainbiker

Post by MaC'Red »

dat extra rondke langs het Atheneé is wel leuk gelijk vorig jaar, dan zijt ge toch al iets ofwa opgewarmd voor ge de klim begint. Vorig jaar er daar ook al veel gepasseerd maar als ge aan dat baantje komt waar ge rechts in moet staat het toch weer stropvast.

MaC'Red 8)
BlackRaider
Mountainbiker

Post by BlackRaider »

Ik heb mezelf ook ingeschreven voor de M.
Ook voor mij wordt het men allereerste marathon/tour, tijd is daarom ook voor mij helemaal niet belangrijk. Gwn uitrijden en mijn niveau eens vergelijken met andere bikers.
S k u l l
Mountainbiker

Post by S k u l l »

Vandaag ons gaan uitleven in Houffalize en de ondergrond ligt er schitterend bij!
Post Reply