Zo 28/11/2010 Aartrijke

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
ML Biker
Mountainbiker

Post by ML Biker »

We komen ook met een aantal mannen van vio sportief!!

www.vio-sportief.be
filiep72
Mountainbiker
Location: Merida Big Nine Carbon Team '13; Specialized Epic Expert 29" '15

Post by filiep72 »

Ik denk van sneeuwbanden te leggen. Zijn da van 'die witte' ??
crosskonijn
Mountainbiker
Location: twee wielen, een frame, en nog wat andere onderdeeltjes

Post by crosskonijn »

filiep72 wrote:Ik denk van sneeuwbanden te leggen. Zijn da van 'die witte' ??
nee, zie link :lol:
http://www.schwalbe.com/nl/nl/produkte/ ... rodukt=171

btw: moest ik om een of andere reden toch nog vroeg uit men bed raken morgen, kom ik ook af. eerst te zien of de anderen niet afbellen 8)
Lichterveldenaere
Mountainbiker

Post by Lichterveldenaere »

zonet telefoon van Baziel ergens te velde gekregen met de mededeling om op het forum het volgende te plaatsen:

DE TOCHT VAN AARTRIJKE GAAT ZEKER DOOR!!!!
Blijkbaar wordt hij overstelpt met telefoons door ongeruste bikers na de afgelasting in Lendelede.

Baziel en compagnons zijn momenteel het hele parcours aan het controleren. Op de gladde stroken strooien ze massaal zout en waar het na een uur nog niet te doen is, wordt de strook geschrapt. Tot nu toe zijn er nog maar een minimaal aantal stroken geschrapt.

Er wordt geen bijkomende sneeuw voorspeld en de grote wegen zijn hier al sneeuwvrij, de kleintjes iets minder.
Sophie17
Mountainbiker

Post by Sophie17 »

hopelijk valt het morgen ochtend mee hoe zit het met de hoeveelheid sneeuw blijkbaar op sommige plaatsen serieus pakje
Moustache
Kerstman

Post by Moustache »

Wat lezen we hier allemaal? Forfaits en niet komen opdagen? [-X [-X [-X

Na twee weekends inactiviteit ben ik al mijn gerief aan het klaarzetten, kwestie van morgen volop te kunnen genieten van mijn schoonheidsslaapje. (in mijn geval heb ik veeeeeeel slaap nodig)

Het doet voor het ogenblik zelfs pijn als ik gewoon stap (nog altijd gevolgen van mijn esbattementen op die trappen op conge!) dus dat zal nogal vonken geven op de bike morgen. #-o Best dat er na 4 kilometer al een eerste verpozing is.

Hoe laat is de afspraak eigenlijk? Kwart voor acht ter plekke?
davy
Mountainbiker

Post by davy »

Ik kom ook af met enkele Brigandsbikers.
blomsky
Mountainbiker

Post by blomsky »

Baziel en compagnons zijn momenteel het hele parcours aan het controleren. Op de gladde stroken strooien ze massaal zout en waar het na een uur nog niet te doen is, wordt de strook geschrapt. Tot nu toe zijn er nog maar een minimaal aantal stroken geschrapt.

Er wordt geen bijkomende sneeuw voorspeld en de grote wegen zijn hier al sneeuwvrij, de kleintjes iets minder.
Niks schrappen!!! alleen misschien wa bordjes zetten waar het superglad is, maar [-o< niks schrappen! Dan heb je zelf de keuze hoe je erover rijdt of stapt! (mijn gedacht...)
slooverke
Mountainbiker

Post by slooverke »

Na deze morgen gereden te hebben te Tielt, zeker van de partij morgenvroeg met Yvan te Aartrijke!!!!
Zal waarschijnlijk redelijk goed meevallen van gladheid, vandaag te Tielt was het wel hier en daar glad, maar morgen zal da niet echt het geval zijn denk ik!!!
Aartrijke tot morgen :bounce: :bounce: :bounce: :bounce: :bounce:
pjer
Mountainbiker

Post by pjer »

Zopas thuisgekomen van de cross in koksijde.
.....
Mijn vlouw vindt dat ik morlgen betel thuis blijf.
Post Reply