We komen ook met een aantal mannen van vio sportief!!
www.vio-sportief.be
Zo 28/11/2010 Aartrijke
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
- crosskonijn
- Mountainbiker
- Location: twee wielen, een frame, en nog wat andere onderdeeltjes
Post by crosskonijn »
nee, zie linkfiliep72 wrote:Ik denk van sneeuwbanden te leggen. Zijn da van 'die witte' ??
http://www.schwalbe.com/nl/nl/produkte/ ... rodukt=171
btw: moest ik om een of andere reden toch nog vroeg uit men bed raken morgen, kom ik ook af. eerst te zien of de anderen niet afbellen
- Lichterveldenaere
- Mountainbiker
Post by Lichterveldenaere »
zonet telefoon van Baziel ergens te velde gekregen met de mededeling om op het forum het volgende te plaatsen:
DE TOCHT VAN AARTRIJKE GAAT ZEKER DOOR!!!!
Blijkbaar wordt hij overstelpt met telefoons door ongeruste bikers na de afgelasting in Lendelede.
Baziel en compagnons zijn momenteel het hele parcours aan het controleren. Op de gladde stroken strooien ze massaal zout en waar het na een uur nog niet te doen is, wordt de strook geschrapt. Tot nu toe zijn er nog maar een minimaal aantal stroken geschrapt.
Er wordt geen bijkomende sneeuw voorspeld en de grote wegen zijn hier al sneeuwvrij, de kleintjes iets minder.
DE TOCHT VAN AARTRIJKE GAAT ZEKER DOOR!!!!
Blijkbaar wordt hij overstelpt met telefoons door ongeruste bikers na de afgelasting in Lendelede.
Baziel en compagnons zijn momenteel het hele parcours aan het controleren. Op de gladde stroken strooien ze massaal zout en waar het na een uur nog niet te doen is, wordt de strook geschrapt. Tot nu toe zijn er nog maar een minimaal aantal stroken geschrapt.
Er wordt geen bijkomende sneeuw voorspeld en de grote wegen zijn hier al sneeuwvrij, de kleintjes iets minder.
- Moustache
- Kerstman
Wat lezen we hier allemaal? Forfaits en niet komen opdagen?
Na twee weekends inactiviteit ben ik al mijn gerief aan het klaarzetten, kwestie van morgen volop te kunnen genieten van mijn schoonheidsslaapje. (in mijn geval heb ik veeeeeeel slaap nodig)
Het doet voor het ogenblik zelfs pijn als ik gewoon stap (nog altijd gevolgen van mijn esbattementen op die trappen op conge!) dus dat zal nogal vonken geven op de bike morgen.
Best dat er na 4 kilometer al een eerste verpozing is.
Hoe laat is de afspraak eigenlijk? Kwart voor acht ter plekke?
Na twee weekends inactiviteit ben ik al mijn gerief aan het klaarzetten, kwestie van morgen volop te kunnen genieten van mijn schoonheidsslaapje. (in mijn geval heb ik veeeeeeel slaap nodig)
Het doet voor het ogenblik zelfs pijn als ik gewoon stap (nog altijd gevolgen van mijn esbattementen op die trappen op conge!) dus dat zal nogal vonken geven op de bike morgen.
Hoe laat is de afspraak eigenlijk? Kwart voor acht ter plekke?
Niks schrappen!!! alleen misschien wa bordjes zetten waar het superglad is, maarBaziel en compagnons zijn momenteel het hele parcours aan het controleren. Op de gladde stroken strooien ze massaal zout en waar het na een uur nog niet te doen is, wordt de strook geschrapt. Tot nu toe zijn er nog maar een minimaal aantal stroken geschrapt.