nieuwe lay-out forum
Vragen, opmerkingen, tips, ideeën,.... met betrekking tot de site kan je hier plaatsen.
Hier heb je gelijk in. Is ondertussen aangepast!homeboy wrote:Nu is het ook minder duidelijk of er in een forum-onderdeel nieuwe berichten staan of niet. Er is niet zo veel verschil tussen die dunne blauwe lijntjes en die dunne grijze lijntjes, daarvoor gebruik je beter een kleur die meer in het oog springt zoals rood of oranje.
Kga ook zien om het geel iets zachter te maken... is idd aggressief. De kleuren hebben echter niks met VISA te maken. Des te meer met het Mountainbike.be logo!
Heel simpele reden. Geel en blauw zijn de kleuren van Mountainbike.beSchijfrem wrote:Maar waarom werden er nieuwe kleurkes gemaakt ?phille wrote:tis ook nooit goe he
Met de vorige lay-out was toch niks mis mee .
Ik vond die heel goed zelle :)
Het nieuwe geel zou toch al iets zachter moeten zijn voor de oogjes.
'k Eerst maar eens de zaak wat laten gewennen vooraleer ik veel zeg, maar ik ben het eens met volgende punten:
* Het geel is/was wat fel. Idd eerder goed voor de site, maar minder geschikt voor het forum. Dat mag eerder erg sober zijn wat ook mij betreft;
* Het was in het begin niet zo duidelijk in welke topics er nieuwe berichten waren.
FF iets anders: 'k dacht dat je vroeger ook binnen forumcategorieën of zelfs topics kon zien of je nieuwe privé-berichten had. Nu blijkbaar niet meer. 'k Vond het anders erg gemakkelijk.
* Het geel is/was wat fel. Idd eerder goed voor de site, maar minder geschikt voor het forum. Dat mag eerder erg sober zijn wat ook mij betreft;
* Het was in het begin niet zo duidelijk in welke topics er nieuwe berichten waren.
FF iets anders: 'k dacht dat je vroeger ook binnen forumcategorieën of zelfs topics kon zien of je nieuwe privé-berichten had. Nu blijkbaar niet meer. 'k Vond het anders erg gemakkelijk.
Je krijgt toch altijd die pop-up?Jack77 wrote: FF iets anders: 'k dacht dat je vroeger ook binnen forumcategorieën of zelfs topics kon zien of je nieuwe privé-berichten had. Nu blijkbaar niet meer. 'k Vond het anders erg gemakkelijk.
Maar het is genoteerd. Hierin kruipt er wel wat werk in... kleurkes aanpassen is relatief simpel.