heb vorige week pas een paar North wave celcius schoenen gekocht bij AS adventure in Hasselt.
Zijn nu in de herfstpromotie voor 129,00.
Northwave Celsius 2010
Op zoek naar een windjack of camelback, de kenmerken van schoenen of brillen. Post hier jouw vragen en opmerkingen
-
LoXoS
- Mountainbiker
Probleem is dat ik mijn maat niet weet in die schoenen, dus ik moet ze ergens kunnen passen.jdl wrote:heb al 3 Van Eyck's afgebeld voor de artic in 45..LoXoS wrote:Weet er iemand waar de Celsius of Artic schoenen voorradig zijn in maat 44 & 45?
overal uitverkocht.
kga ze mij bestellen denk ik.
kgeloof wel da ze ne gewone celsius GTX nog hadden in 45 bij VE in aalst
in aalst hadden ze nog ne 45 in de GTXLoXoS wrote:Probleem is dat ik mijn maat niet weet in die schoenen, dus ik moet ze ergens kunnen passen.jdl wrote:heb al 3 Van Eyck's afgebeld voor de artic in 45..LoXoS wrote:Weet er iemand waar de Celsius of Artic schoenen voorradig zijn in maat 44 & 45?
overal uitverkocht.
kga ze mij bestellen denk ik.
kgeloof wel da ze ne gewone celsius GTX nog hadden in 45 bij VE in aalst
anders daar eens gaan passen en dan bestellen é
- Brunox
- Mountainbiker
Minstens 6 weken wachttijd. Zelfs bij NW hebben ze geen Artic's meer, de 800 paar die ze extra hadden, zijn zelfs allemaal op. De 3200 paar die op voororder waren zijn OP. De enige die ze nu voorlopig nog kunnen uitleveren zijn de gewone celcius'en. Geen Artic's.Sophie17 wrote:ze zijn bijbesteld mannen bel en reserveer zo kom je toch nog aan deze fantastische schoen!!!