28/11/'10 De LOTTO PANNE BEACH ENDURANCE

Een marathon (waarvan je kan spreken eenmaal je boven de 60km gaat), een rit tegen de tijd of een wedstrijd is toch iets gans anders dan een doordeweekse toertocht. Daarom dit apart forumonderdeel...
Donavan
Mountainbiker

Post by Donavan »

Heel de dag miserie!
Astma, zadel 4cm verzakt, kettingproblemen, eten verloren, verkleumd... Was wel spijtig want top 200 zat er zeker in. Nu slechts 398 door een ongelooflijk slechte laatste ronde #-o
Heb me toch een beetje kunnen amuseren op het leuke parcours. Maar goed, volgende keer beter zeker?
flip de flipper
Mountainbiker

Strandrace De Panne

Post by flip de flipper »

uncle sam wrote:Ondanks startnr #695, en moeten te voet starten als "toerist" terwijl de kop al 1km aant rijden was, toch een verdienstelijke 90ste plek behaald.
Kheb me gejeuned op mijn 2de strandrace :P
=D> =D> =D> , warm was anders!
Dieter ex Mx-er
Mountainbiker

Post by Dieter ex Mx-er »

uncle sam wrote:Ondanks startnr #695, en moeten te voet starten als "toerist" terwijl de kop al 1km aant rijden was, toch een verdienstelijke 90ste plek behaald.
Kheb me gejeuned op mijn 2de strandrace :P
Super gereden nonkeltje =D>
Ghastly
Mountainbiker

Post by Ghastly »

Misty wrote:178 ste plaats op 1056 aantal deelnemers (algemeen)

40 ste plaats op 450 aantal deelnemers (categorie) Master
Mag ik nu in de eerste box starten volgend jaar ? Stond nu bijna helemaal achteraan !

Misty ,
ik vrees dat die eerste box gereserveerd is voor de eerste 40 uit de volledige uitslag... Volgend jaar misschien?
mtb-stinus
Mountainbiker

Post by mtb-stinus »

Manman wat een weer, heb nu toch al terug gevoel in de tenen en de vingers.
736st en 2.36u gereden waar ik zeer blij me ben.

Tot volgend jaar dan maar.
MX jorgy
Mountainbiker

Post by MX jorgy »

Ook de eerste keer in de panne.
120e gestart en na chainsuck in de 2e ronde en nog een harde val toch 173e aangekomen,38e master.
Super en in korte broek :lol:
Don Cortisoni
Mountainbiker

Post by Don Cortisoni »

Nog even recupereren voor het verslag, maar: man man, da was lastig!
Emperor of the Mud
Mountainbiker
Location: Beach/Road: Granville Pulse 40/// Dry: Granville Pulse Team Custom

Post by Emperor of the Mud »

Hier 238e op 1056 départs... Content en tijdens de race geen kou gehad, maar daarna, manmanmanman #-o ... Soit, kheb me gejeund... Proficiat aan iedereen die er het beste van gemaakt hebben (van Davy Commeyne tot de laatstn)!
Ghastly
Mountainbiker

Post by Ghastly »

het viel me wel op dat er heel veel lekke banden waren! Vorig jaar is me dat niet opgevallen...

paar valpartijen ook gezien, een paar op het nippertje kunnen ontwijken, sommige mensen kunnen blijkbaar moeilijk in groep rijden zonder tegen elkaar te vlammen :-p
turbomugge
Mountainbiker
Location: pro winner carbon,bh racemachine en xcluziv dirt cx monster...

Post by turbomugge »

toch enig minpuntje aanhalen:in de eerste passage van de franse bevoorrading was er een kleine doorgang vrij links naast de chronomat,er stond geen nadar op die plaats en daar zijn toch wel veel renners in de fout gegaan door niet over de mat te rijden,ik zat in de top 100 en door een stuk terug te moeten keren om toch over de mat te rijden ben ik een heel pak plaatsen verloren...in de 2e passage stond er wel al een nadar...
al bij al nog 177e geworden,minder goed dan vorig jaar (166e) maar naar omstandigheden toch tevreden...
Post Reply