BIKESPORT ASSE

Over alles wat met mountainbike te maken heeft kan je hier je ei kwijt!
marathonmountainbiker
Mountainbiker

Post by marathonmountainbiker »

"Superservice"..die Roald heeft daar gewoon staan liegen in mijn gezicht!De remmen lagen volgens hem in hun magazijn dat gelegen is op een ander adres en zouden 2 à 3 dagen later geleverd worden met koerierdienst!Das ook de reden dat ik de volledige som betaald heb.Blijkt nu dat de remmen gewoon NIET in stock waren en als ik de vele klachten overloop hebben die volgens mij gewoon geen magazijn op een andere locatie vermits ze nooit niets in stock hebben!!Is ook niet logisch hé...als je een mooie splinternieuwe zaak opent en je je stock ergens anders zou opbergen...
By the way...tot op heden nog steeds geen enkele reactie op mijn mails gekregen van de heren van ginder!!
Schijfrem
Mountainbiker

Post by Schijfrem »

madskatingcow wrote:
roger wrote:Is die winkel niet dezelfde eigenaar dan in Tervuren?In de week langs gereden en die winkel staat leeg,dacht nochtans dat die overgenomen was door een vroegere baas van Belgacom.
Dat was inderdaad het geval, en zou door iemand van Belgacom overgenomen zijn. Site http://www.probike.be is toch nog altijd actief.

??????????? welke winkel staat er leeg ?????????????
Diene ProBike in Tervuren in de Oppemstraat is wel ne winkel waar ik langs ga voor onderdelen en het onderhoud.
Maar nu is het wel al een paar maand geleden dat ik daar nog geweest ben.
MaC'Red
Mountainbiker

Post by MaC'Red »

vandaag es gebeld naar ginder en vanaf deze middag tot diep in de namiddag geen enkele keer binnen geraakt, ik vraag me nu ook wel af die telefoon wel werkt .

MaC'Red 8)
MaC'Red
Mountainbiker

Post by MaC'Red »

Ik denk niet dat Probike iets te maken heeft met bikesport hoor want hun andere winkel was gelegen te Wemmel hebben ze indertijd gezegd toen ze nog in asse op de steenweg gevestigd waren.

MaC'Red 8)
Schijfrem
Mountainbiker

Post by Schijfrem »

Ah, OK :wink:
madskatingcow
Mountainbiker
Location: Scott Scale 900 RC WC N1no 2019 - Scott Spark 900 RC WC N1no 2019

Post by madskatingcow »

MaC'Red wrote:Ik denk niet dat Probike iets te maken heeft met bikesport hoor want hun andere winkel was gelegen te Wemmel hebben ze indertijd gezegd toen ze nog in asse op de steenweg gevestigd waren.

MaC'Red 8)
Fout! Zoals eerder gezegd, was Probike eerst van Kristof die nu het Eighty-Aid service center runt. Probike is overgenomen door Bikesport in Asse, maar na ongeveer een jaar weer verkocht aan een ex-topman van Belgacom. Situatie nu ... in dit topic staat dat de winkel verhuist is naar Nossegem ?
Jack77
Mountainbiker

Post by Jack77 »

BikeSport heeft echter nog wel wat stock liggen bij ProBike (enfin, toch zeker nog enkele weken geleden.)

Los van het feit dat het blijkbaar een hel is om aan bepaalde onderdelen te geraken bij Belgische distributeurs, moet ik zeggen dat ik steeds heel correct wordt behandeld in de winkel. Roald is wat mij betreft heel fair en flexibel (binnen realistische grenzen).

Communicatie kan hier en daar beter, en klanten in de winkel krijgen ook steeds voorrang op telefoons (wat ook logisch is: beter 1 vogel in de hand...), maar ik ben toch al enkele jaren zeer tevreden klant.

Over de webshop kan ik niks zeggen, al weet ik wel dat er relatief recent enkele stevige personeelswijzigingen zijn geweest bij BikeSport.
Schijfrem
Mountainbiker

Post by Schijfrem »

madskatingcow wrote:
MaC'Red wrote:Ik denk niet dat Probike iets te maken heeft met bikesport hoor want hun andere winkel was gelegen te Wemmel hebben ze indertijd gezegd toen ze nog in asse op de steenweg gevestigd waren.

MaC'Red 8)
Fout! Zoals eerder gezegd, was Probike eerst van Kristof die nu het Eighty-Aid service center runt. Probike is overgenomen door Bikesport in Asse, maar na ongeveer een jaar weer verkocht aan een ex-topman van Belgacom. Situatie nu ... in dit topic staat dat de winkel verhuist is naar Nossegem ?
Nu kan ik er helemaal niet meer aan uit :-?
VRAAG: bestaat de winkel Probike in de Oppemstraat in tervuren nog?
madskatingcow
Mountainbiker
Location: Scott Scale 900 RC WC N1no 2019 - Scott Spark 900 RC WC N1no 2019

Post by madskatingcow »

Vanavond toevallig langs die nieuwe Cannondale winkel in Nossegem gepasseerd. Is nergens een winkelnaam te bespeuren. Niet op de etalage, deur, etc. Staan wel veel mooie fietsen zo te zien.
joeke
Mountainbiker

Post by joeke »

Nu kan ik er helemaal niet meer aan uit :-?
VRAAG: bestaat de winkel Probike in de Oppemstraat in tervuren nog?[/quote]
Volgens mij niet.
Ik ben er vanavond nog langs gereden.
Het enige dat ik er nog zie hangen is het paneel buiten aan de muur.
Verder is mijns inziens alles leeg.

Kristof van Eigthy aid doet nog wel het onderhoud van de vorken, maar deze is gelegen aan de kerk (in de gebouwen van garage Depage in Tervuren).
Post Reply