ik ga afkomen om hoogtemeters te proberen overleven.
Dat is maanden geleden,ik zal maar aan de kant fietsen zeker.
Er zijn ook weer wat kilootjes bij dus tzal afzien zijn.
Zo 13/12/2009 Tervuren
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
- crazy rush
- Mountainbiker
Post by crazy rush »
zal rond 08:45 moeten zijn vertrek te rumst om 08:00Wimpieke wrote:Hoe laat vertrek je?crazy rush wrote:ik kom zekers af breng mijne maat ook mee
bewaakte fietsstaling is pluspunt
mijn fietske kost bijna 5000 euro en da kan ik niet tegen de gevel zetten
want dan is waarschijnlijk weg
tot morgen
en om hoe laat vertrek jij??
- gerardo 68
- Mountainbiker
Post by gerardo 68 »
Wij vertrekken morgen om 8u30 met de fiets vanuit Nossegem. Als je wil kan je mee bollen. Afspraak aan frituur onderaan brug Mechelsestwg.pertotal
hopelijk niet teveel werk vannacht,zodat ik morgen op degelijk tempo kan uitrijden
- SilverFokske
- Mountainbiker
Post by SilverFokske »
Idem dito 4 me, als 't op de laatste moment toch niet Essen wordt.maltje wrote:ik ga afkomen om hoogtemeters te proberen overleven.
Ben na 2 toeren in Brecht; en volgend weekend weer m'n eigen "VanWachtToerRondBrecht"; het hier een beetje beu.
-
pierrot le fou
- Mountainbiker
- Location: Canyon Ultimate Fc 9.0 MD, en 29-er Cannondale Fully
Post by pierrot le fou »
DeBierbikers komen ook .
Moest vorig jaar werken , maar mijn clubmaten beweren dat het een ferm toerke is .
Nadien Huldenberg , Heverlee, Pellenberg
M.a.w. nu komen de kuitenbijters
Moest vorig jaar werken , maar mijn clubmaten beweren dat het een ferm toerke is .
Nadien Huldenberg , Heverlee, Pellenberg
M.a.w. nu komen de kuitenbijters
Ik heb soms ook een bidonneke mee, maar in de winter moet je me toch eens uitleggen hoe je je water warm krijgt? In een thermos ofwa?jaro wrote:Zo doe ik dat ook jong, grondig wassen doe ik thuis, geen wachtrij, geen koud water, altijd alles in orde.freezy wrote:Waarom altijd die klachten over douches? Ik heb me op die 8 jaar dat ik MTB nog nooit gedoucht na een TT, altijd al aan de wagen gewassen. Beetje zelfvoorziening eh, een bidon water, teiltje en een washandje. Meer heb je niet nodig toch? Geen wachtrijen, geen gezaag, geen vuile douches.
Ik heb zodoende dus ook nooit klachten over douches.
Na een slechte nachtrust ga ik dus toch maar kieze voor Essen.SilverFokske wrote:Idem dito 4 me, als 't op de laatste moment toch niet Essen wordt.maltje wrote:ik ga afkomen om hoogtemeters te proberen overleven.
Ben na 2 toeren in Brecht; en volgend weekend weer m'n eigen "VanWachtToerRondBrecht"; het hier een beetje beu.
Ik kom hier wel terug hoor,maar ik moet den drive nog vinden.
Suc6 aan alle klimmers!!
- pertotal
- Mountainbiker
ten eerste bedankt gerardo voor de uitnodiging om mee te mogen rijden just spijtig dat ik het maar net gezien heb 
heel toffe rit om te rijden,goede bevoorrading,goede bepijling...
kortweg het was af,voor mij toch.
thuis met de fiets vertrokken en de de 48km's gereden,een totaal van 74 km.zeker voor herhaling vatbaar
heel toffe rit om te rijden,goede bevoorrading,goede bepijling...
kortweg het was af,voor mij toch.
thuis met de fiets vertrokken en de de 48km's gereden,een totaal van 74 km.zeker voor herhaling vatbaar
Last edited by pertotal on Mon 14 Dec 2009 09:20, edited 1 time in total.