Nog geen 250. Er waren dus veel mietjes vanmorgen....veeteeteetje wrote:Hoeveel deelnemers waren er??
29/11/2009 Sallaumines (Fr)
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
- prideandglory1891
- Mountainbiker
Post by prideandglory1891 »
Nog geen 300.veeteeteetje wrote:Hoeveel deelnemers waren er??
Ik dacht 280 of zo.
Deze tocht verdiend meer volk.
Deze morgen enkel een tafel forumbikers bij de inschrijving en verder bijna niks van volk..
Blijkbaar zijn ze daar enorm vereerd "les belges" te mogen ontvangen.
Op het bord stond in grote letters, "8 belgische "ploegen".
Ze vinden het vooral chapeau dat we een uur rijden om onze hobby uit te oefenen. Maar liever een uur in de auto en zo'n parcoursen dan ganse dagen, met alle respect, in eigen streek te moeten rondcrossen, met de nodige blubber tot gevolg
EDIT: amai da zijn hier rappe mannen om antwoord te geven, die 280 da ik dacht te zien, 't zat nog een stukje steenkool voor zeker?
- Traxer
- Kerstman
Bravo, gastenMoustache wrote:Ik had maar een klein beetje gelogen, het is niet droog gebleven, maar nooit regende het hard genoeg om het regenfrakske aan te doen. Die zon was ook wel heel flauw.Moustache wrote:Waaw... wat een parcours was dit hier zeg. Noyelles was een tocht voor mietjes vergeleken met wat we hier vandaag onder de wielen geschoven kregen.
Hier een daar een klein modderspoortje, maar de rit vrijwel de hele tijd in een flauw zonnetje gereden. Geen spatje regen gezien. Ge ziet maar, die terrils in de buurt van Lens zijn dus duidelijk een micro-klimaat.
Eerst een tukske doen en dan zal ik mijn verslag on-line gooien.
De rit daarentegen was prachtig, zelfs zonder Delta 3.
Lees maar.
Maar mijn goesting zit momenteel in mijn rechter kleine teen (en die mag niet nat worden, hé).
- mountainbiker66
- Mountainbiker
Post by mountainbiker66 »
Vandaag ook aangetreden in Sallomines. Vertrokken met de bende om halverwege voor de volle 67km te kiezen. De eerste 20 km waren volgens mij de mooiste. Daarna leek het op veel plaatsen meer op schaatsen dan op rijden, niet dat het daarom minder leuk was, enkel meer afmattend
. Moe maar zéér voldaan na 67 km terug de sporthall ingesloft na eerst onze fiets te hebben ontdaan van de modder, jaja, er was zelfs een slang of zes met voldoende druk.
om de fietsen en de man proper te maken. Na een broodje en een soepje met de glimlach terug naar huis gereden.
Kortom , zéér mooie rit met zéér veel off-road, mooie terrils en een schitterende organisatie
, hopelijk volgend jaar hier terug aanwezig.
Kortom , zéér mooie rit met zéér veel off-road, mooie terrils en een schitterende organisatie
- 2 fast 2 follow
- Mountainbiker
Post by 2 fast 2 follow »
Vanmorgen ook vroeg opgestaan om in Sallaumines te gaan rijden, eerst een beetje aan carpooling gedaan en dan een klein beetje te laat bij de forumbende ons ingeschreven en hop weg. Aan km 10 al een paar de verkeerde kant op. De groep was al doorgereden, aan km 16 platte tube. Ik druk in de weer om de band te vervangen want ik was de bende aan het achtervolgen, hoorde plots een meter of 15 stemmen op een terril, idd de forumbende. Na de herstellingswerken terug de mooie stukken terril aangevat. Zeer afwisseldparcours, en vooral goed berijdbaar in deze omstandigheden, alé tot aan de bevoorading toch. Het tweede deel van de toch was de berijdbaarheid veel minder en moest er toch gestompt worden om er door te komen. De tweede bev. was idem als de eerste dus eigenlijk gewoon een grote lus gemaakt. De bbq merguezeworsten waren zeer lekken aan de controle. Nog een km of 15 en de tocht was al weer voorbij.
Bij aankomst vernomen dat de forumbende het grootste aantal leden had, ewel ik was blij er 1 van te zijn, mijn goed geamuseerd.
De org was alles al aan het kuisen en toch hebben ze de moeite gedaan om nog een tasse lekkere soep klaar te maken en een frans stokbrook met paté.
Kort samen gevat volgende keer hoop ik toch op een uitgebreidere kennismaking.
Spelen in de modder kan toch leuk zijn é.
Stats : 67,1km avs 16,7 max 64,3 4u01min gereden/geschoven
Greetz
2f2f
Bij aankomst vernomen dat de forumbende het grootste aantal leden had, ewel ik was blij er 1 van te zijn, mijn goed geamuseerd.
De org was alles al aan het kuisen en toch hebben ze de moeite gedaan om nog een tasse lekkere soep klaar te maken en een frans stokbrook met paté.
Kort samen gevat volgende keer hoop ik toch op een uitgebreidere kennismaking.
Spelen in de modder kan toch leuk zijn é.
Stats : 67,1km avs 16,7 max 64,3 4u01min gereden/geschoven
Greetz
2f2f
- mountainbiker66
- Mountainbiker
Post by mountainbiker66 »
de eerste foto's en reportage op de site van den André
http://tignon.andre.free.fr/report.php?id=1046
http://tignon.andre.free.fr/report.php?id=1046
-
biker tino
- Mountainbiker
Post by biker tino »
1 ding is zekzer
de afwezigehadden weer eens ongelijk
mij goed geamuseerd alhoewel ik het lastig had op de terrils
organisatie ,bepijling en ravitos waren dik in orde
wij hebben wel geen mergeuzeworsten gezien
douche waren gepast van warmte
volgend jaar zeker terug
jammer dat de groene roet in het eten beginnen te werpen door de delta 3 als verboden terrein te noemen voor ons
totton
de afwezigehadden weer eens ongelijk
mij goed geamuseerd alhoewel ik het lastig had op de terrils
organisatie ,bepijling en ravitos waren dik in orde
wij hebben wel geen mergeuzeworsten gezien
douche waren gepast van warmte
volgend jaar zeker terug
jammer dat de groene roet in het eten beginnen te werpen door de delta 3 als verboden terrein te noemen voor ons
totton
Last edited by biker tino on Sun 29 Nov 2009 21:46, edited 1 time in total.
Jammer dat de weergoden spelbreker hebben gespeeld.
Deze tocht verdient meer deelnemers , maar voor de twijfelaars van dit jaar kan ik zeggen : ge had ongelijk.
Gezien de weersomstandigheden van de voorbije dagen was het parcours toch redelijk berijdbaar , we zijn toch geen janetten hé.
Moest er een programma bestaan "dancing on mud" dan hadden we vandaag zeker nog nen beker versierd.
Dus volgend jaar netjes op post.
Wat is me dat nu?
Deze tocht verdient meer deelnemers , maar voor de twijfelaars van dit jaar kan ik zeggen : ge had ongelijk.
Gezien de weersomstandigheden van de voorbije dagen was het parcours toch redelijk berijdbaar , we zijn toch geen janetten hé.
Moest er een programma bestaan "dancing on mud" dan hadden we vandaag zeker nog nen beker versierd.
Dus volgend jaar netjes op post.
-
biker tino
- Mountainbiker
Post by biker tino »
gezien en gelezen bij de reportage van andre
veeteeteetje en zijn blonde
en het showke van hanzi en co
totton
veeteeteetje en zijn blonde
en het showke van hanzi en co
totton