15/08/2009 Poperinge
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
- wezze
- Mountainbiker
vandaag gestart voor de 85 en het was duidelijk ik had goede benen. hehe, allee da dacht ik na 40 km niet genoeg gedronken en een klopke gekregen tot aan de laatste bevoorrading enkele keren doodgegaan. en dan ne overval op de bevoorrading gedaan. man was ik blij om die bevoorrading te zien, heb zelfs gedacht aan opgeven. maar toch doorgebeten en uitgereden op 10 km van het einde had ik zelfs weer goede benen. prachtige tocht geen slecht woord over te zeggen. see ya next year
Vandaag vertrokken met het doel van de 105 te doen. Deze morgen was ik er helemaal nog niet zeker van dat ik hem ging uitrijden. Dan maar begonnen met het gedacht we zien wel waar we geraken.
Ik heb heel de tocht om mijn gemakske gereden en nu en dan eens een tussenstop gedaan onder een boom in de schaduw. Aan de laatste controle kreeg ik mijn dip. Ik had veel goesting om van daar rechtstreeks naar huis te gaan. Maar dan toch terug op mijn fiets gekropen en aangezet voor de laatste 20 km. Bij aankomst was ik content dat ik toch heel de tocht heb uitgereden! Chance van de goeie bevoorradingen, want derzonder ging het niet hebben gegaan.
Dan nog wat in de kantine blijven hangen, waar ik ook katrien 20 nog heb zien aankomen! Chapeau voor haar zij heeft weer de grootste toer afgehaspeld!
Al bij al mij vandaag weer supergoe geamuseerd ondanks het feit dat ik toch wel steendood ben.
Ik heb heel de tocht om mijn gemakske gereden en nu en dan eens een tussenstop gedaan onder een boom in de schaduw. Aan de laatste controle kreeg ik mijn dip. Ik had veel goesting om van daar rechtstreeks naar huis te gaan. Maar dan toch terug op mijn fiets gekropen en aangezet voor de laatste 20 km. Bij aankomst was ik content dat ik toch heel de tocht heb uitgereden! Chance van de goeie bevoorradingen, want derzonder ging het niet hebben gegaan.
Dan nog wat in de kantine blijven hangen, waar ik ook katrien 20 nog heb zien aankomen! Chapeau voor haar zij heeft weer de grootste toer afgehaspeld!
Al bij al mij vandaag weer supergoe geamuseerd ondanks het feit dat ik toch wel steendood ben.
- KUBA
- Mountainbiker
- Location: Speci Stumpjumper , Canyon Grand Canyon CF SLX RS1.LTD , Rocky Mountain Element 70 RSL
Deze morgen met demme6 de 85Km (die er 90 waren) aangevat om 11.00H na een korte nachtrust , albijal liep het allemaal vlot en hebben we terug kunnen genieten van een prachtige tocht
Wel cassel gemist dit jaar wegens het late inschrijvingsuur , t'zal voor volgend jaar zijn.
Dit blijft een van mijn favorieten , op het einde begon de hitte wel z'n tol te eisen maar aan de auto dan maar een bidon van 5L water over ons hoofd gekapt en we waren op slag al heel wat frisser.
Bij leven en welzijn , tot volgend jaar!
PS. K'zou wel eens willen weten of er ook maar iemand die helling door het bos van het laatste technische stuk opraakt zonder voet aan de grond (den buk als ik het goed voorheb)

Wel cassel gemist dit jaar wegens het late inschrijvingsuur , t'zal voor volgend jaar zijn.
Dit blijft een van mijn favorieten , op het einde begon de hitte wel z'n tol te eisen maar aan de auto dan maar een bidon van 5L water over ons hoofd gekapt en we waren op slag al heel wat frisser.
Bij leven en welzijn , tot volgend jaar!
PS. K'zou wel eens willen weten of er ook maar iemand die helling door het bos van het laatste technische stuk opraakt zonder voet aan de grond (den buk als ik het goed voorheb)
Deze morgen ook gestart voor de 65 km en dit was een prachtige tocht.
Grootste pluim en respect gaat toch naar de voltallige organisatie, het was gewoon af.
Grootste pluim en respect gaat toch naar de voltallige organisatie, het was gewoon af.
Merci hé, ik ben aan't trainen voor ons chouffe weekend in september.D0C wrote: Chapeau ook voor barten van de chouf met zijn eerste deelname met 65 Km !
- Dieter ex Mx-er
- Mountainbiker
Post by Dieter ex Mx-er »
Deze morgen ook gestart voor de 85km, na exact 4u over de finish gereden.
Zoals cowboy al zei 1st deel iets te weinig off-raod maar voor de rest best tevreden over de tocht
Zoals cowboy al zei 1st deel iets te weinig off-raod maar voor de rest best tevreden over de tocht
- KUBA
- Mountainbiker
- Location: Speci Stumpjumper , Canyon Grand Canyon CF SLX RS1.LTD , Rocky Mountain Element 70 RSL
Was Katrien20 de dame in het wit?Belle wrote:
Dan nog wat in de kantine blijven hangen, waar ik ook katrien 20 nog heb zien aankomen! Chapeau voor haar zij heeft weer de grootste toer afgehaspeld!![]()
![]()
![]()
Indien ja ben ik ze een Km of 10 voor de meet gepasseerd terwijl ze juist aan haar medebiker voor haar liet weten aan 100Km te zitten en gene klim meer te kunnen zien
Maar toch respect man eeuh vrouw....
man man man, grandioze tocht. Ons super geamuseerd. Met een zevental grysperres vertokken en ons dan wijselijk verdeeld over de afstanden. Dan samen met AMG en bushrider gekozen voor de grootste. Prima bepijling, voorrading meer dan OK en een uitdagend parcours. Meer moet da niet zijn. Iets te weinig gedronken en daardoor op het einde wat geplaagd door krampen en een platten band maar zonder problemen kunnen doorrijden. Zelfs mijn rekord van 2 jaar geleden kunnen verbreken maar dat zal wel aan het uitsekende weer gelegen hebben. Beire parking mijn gedacht!!!!!!!
Alles bij elkaar een welgemeende
aan alle medewerkers
127km 1688hm en AVG van 21,3km/h
Tot volgend jaar
Alles bij elkaar een welgemeende
127km 1688hm en AVG van 21,3km/h
Tot volgend jaar
- Traxer
- Kerstman
Vandaag nen keer den tandem uitgehaald om den cowboy toch te motiveren deze tocht ook een keer te doen (opnieuw).
Mopje
De ganse tocht het wiel van ebbor geviseerd terwijl de cowboy zat te 'cruisen'.
Best genoten van mijn 12589ste deelname
Alle klassiekers zaten in de 85 en dat was best voldoende. Ik was best content dat we de 'ddddddokkkkkertrack' na de kemmelberg eens bergaf mochten nemen.
Op het eind nog wat "poer" over en iedereen (voor een tijdje) op een lijntje getrokken.
Op mijn leeftijd moet je van dergelijke details genieten! Tot volgend jaar! 
Best genoten van mijn 12589ste deelname
- long fellow
- Junior redactielid
- Location: Cannondale met 2 wielen, remmen ed, spaar nu voor een mistlamp
Post by long fellow »
Perfectie bestaat dus toch ! Chapeau vr alle werkuren vd organisator en zijn team.
Enig (persoonlijk) minpunt na 127 km.
Heb verkeerdelijk voor een broek met zomerzeem in gekozen.
Kan nog juist op mijn buik liggen en recht blijven staan...
Enig (persoonlijk) minpunt na 127 km.
Heb verkeerdelijk voor een broek met zomerzeem in gekozen.
Kan nog juist op mijn buik liggen en recht blijven staan...