Omgeving Gent

Zoek je iemand om in het week-end mee te gaan biken? Interesse om eens een gezamelijke uitstap te organizeren? Maak je hier kenbaar.
beethoven
Mountainbiker

Post by beethoven »

hey David, Ik vind dat een schiterend idee, alvast hebben we dan de tijd zelf eens wat info na te gaan en het beste voor te stellen. Ik hoop zeker dat er wat mensen en belangstelling zou afkomen voor die algemene vergadering. Zo kunnen we iets dieper denken een club op te richten. Tenslotte haast en spoed is zelden goed. En zeker alle idees zijn in aanmerking te nemen. Er zal zeker het een en ander bijkomen kijken. Een keer je weet waar je staat met enkele notulen kan je pas van start gaan. Want daar zijn de fundamenten gelegen om een goede club te stichten. Daar zal men op afgaan en kan er toekomst zijn voor het verder bestaan. Ik volg zeker de topic. Spmortieve groeten. Rudy VdE.
beethoven
Mountainbiker

Post by beethoven »

programma vanaf 17/9
17/9 vrijdag avondtocht in St M Horebeke zaal de Kroon
18/9 Kuishoutem met als afsluiter het techn parcour van Lozerbos te (Lozer) Huise.
19 sept te Gent Fiets happening
25/9we gaan naar Michelbeke 26/9 Flikkendag in Gent
26/9 Munkzwalm sporthal sportlaan 1.)

Oktober

02 /10 zou drongen worden ipv van Brakel Berendries Michelbeke te drassig.
03 Asseneede
09 Scheldestreek Ter Wallen Merelbeke.
10/10 Wetteren Techn parcour met Cannonneke als gids. 9u vertrek Gent st pieters station
11/10 Namurr route 3. Info via pm mogelijk verkrijgbaar.
(16/10 Doorzele avondtocht tussen 19 en 21u)
Er is een fietsbeurs in Mechelen van 15 tot 17/10. Belangstellenden kunnen contact op nemen met mij. €5 toegang. Afspreken kan zeker.
17/10 Lokeren
23/10 Uitzonderlijk ben ik belet op deze dag in de voormiddag. Ik kan niet naar Oostakker.
24/10 Lembeekse bossen.
zaterdag 30 okt wordt er een vergadering geplant om 15.00 voor de oprichting van een mountainbikersclub.
Tot hier enige TT waar ik zou aan deelnemen in de buurt van Gent en wil afspreken met bikers uit de Gentse omgeving of forumleden. Mocht je een TT weten die beter lijkt kan je me altijd berichten, zodat we ons kunnen organiseren en de nodige schikkingen treffen. Rudy VdE.
Last edited by beethoven on Tue 19 Oct 2004 00:49, edited 9 times in total.
Ren&Stimpy
Mountainbiker

Post by Ren&Stimpy »

zoals al eerder geschreven. Ik ben van de partij, je kan dus op mij rekenen. We hoeven met niet veel te zijn hoor maar ik ken toch al en paar mensen die enthousiast zijn over dit idee. Zien hoe dit vervolgt
dipdup
Mountainbiker

Post by dipdup »

Ik doe nu op school multimedia da is dus webdesign enzo, dus ik zal wss wel een site voor de club kunnen ontwerpen en een logo enz...
Zal ook informatie zoeken...
greetz david
beethoven
Mountainbiker

Post by beethoven »

He David, dat zou al een goed begin zijn en gelijk jij kan tekenen is dat toch uniek jong. Dat prijs ik wel aan. Goed idee dat te kunnen voorbrengen. We spreken zeker spoedig eens af. Sportieve groeten.

Let bikes runs. Rudy VdE.
EDJE
Mountainbiker

Post by EDJE »

Ik ben al een tijdje op zoek naar een MTB club in het Gentse, en zou dit initiatief zeker op prijs stellen. Als er wat van komt wil ik zeker mijn steentje bijdragen.Hou mij op de hoogte.
beethoven
Mountainbiker

Post by beethoven »

Beste, het gaat hier nog wat worden in het Gentse zo te zien. Ik doe zeker mee. Rudy VdE.
dipdup
Mountainbiker

Post by dipdup »

Amai, ik begin hier stillekes aan ook door te hebben da mijn initiatief precies wel succes ga hebben, dusja ik wil wel eens weten wie er da ook echt izet zitten om eens samen te komen en alles te plannen.
Stuur mij een mail naar david.vander.auwera@pandora.be dan weet ik het aantal mensen enzo. want nu heb ik er nie echt overzicht van. zo kan ik ook een polsen wie wanneer kan en kunnen we datum afspreken
greetz david
white chocolate
Mountainbiker

Post by white chocolate »

Ik ga zondag 19 den toertocht in Opbrakel rijden. Blijkbaar een mooie.
beethoven
Mountainbiker

Post by beethoven »

Beste Bikers,
Wil men rond in en rond het Gentse eens op een avond of middag gaan biken kan je mij altijd eens aanspreken.
a) Route à 250hm. b) route in het bos. c) off road naar Gavere. d) bloso route te Gavere, bloso route te Laarne en Destelbergen en bloso route te Lovendegem. e) Techn parcours rond Gent (X4stuks). Zeker kan ik je iets laten zien wat kan.
Ook unieke zichten langsheen de Leie met single trackx. Aanbod van +/-300km off-road in de omgeving van Gent. Eigen oefen route van 75km lengte waarin heel wat aanbod en techn aspekten zitten.
Route Gent-Zomergem-Deinze-Nazareth-Gent. Gent-Oudenaarde tot a)Doornik-b)of Kotrijk-Gent. Gent-Dendermonde-Gent, volgens beschikbare tijd. Zeker aan te raden voor studenten in het gentse die regelmatig eens willen gaan biken. Afspreken kan. Rudy VdE Afspraken maken kan ook via MSN rudyvandeneeckhout@hotmail.com of via E-mail.
Last edited by beethoven on Sun 19 Sep 2004 23:57, edited 2 times in total.
Post Reply