28/03/09 Assbroek-Brugge

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
rendier
Mountainbiker

Post by rendier »

ik vond het oke vandaag goede organisatie en bevoorrading was ok dik inorde de toer zelf was een mooie tocht met veel variatie en beperkt asvalt =D> en zeer goed berijdbaar en sommige stukken kon je kiezen op de weg en in het veld =D> heb de 65 gedaan maar volgens mij waren da er meer iemand die mij hiermee kan helpen? prima jongens =D> =D>
Steven vd Eynde
Mountainbiker
Location: C'dale Flash - C'dale Rush Carbon 2 - C'dale SM500 - Endorfin Speed III

Post by Steven vd Eynde »

Een leuke tocht die veel beter weer verdiende! Er zaten een aantal mooie passages in. Ondanks de modder kon je overal nog goed door.

Er waren inderdaad een aantal onnozelaars die zich weer moesten bezig houden met het omdraaien / verwijderen van pijltjes (oa een groep van de Scouts)... #-o Kort na de tweede bevoorrading hadden we ook prijs...
kajobiker
Mountainbiker

Post by kajobiker »

heb deze morgen eens naar brugge afgezakt voor de 50 .de negatieve kritiek die ze hier kregen , zullen ze dit jaar niet krijgen .het parcours was top en berijdbaar (zelfs geen voetje aan de grond).zeer goede bevoorading enkel die flauw plezante die pijltjes wegnam kort na 2e bevoorading gooide een beetje roet in het eten .maar daar kan de organisatie niets aan doen he .doe zo voort en tot volgend jaar
bouten
Mountainbiker

Post by bouten »

geslaagd voor het herexamen :-)
De kilometers na de bevoorrading(op de 65) waren
wel zwaar maar daar zaten de weergoden
voor veel tussen.Enkel da maisveld was
er teveel aan maar al bij al een veel betere
tocht dan verleden jaar =D> .Ook een pluim
voor de bevoorrading =D>
den mountenbiker
Mountainbiker

Post by den mountenbiker »

Heb hier aangezet voor de 50 km was een mooi tochtje met op het laatste wat uitdagende bos stroken :-) voor de rest mocht het van mij iets meer technisch zijn :-k .Aan off road stukken geen gebrek overal behoorlijk doorgeraakt.Kwamen toch paar bekende stukken voor oa in Beernem met lange stroken off road.Met de bepijling geen problemen gehad.De bevoorradingen waren prima er was veel keuze :-) . Bike wash, douche prima 8) .Heb de lange afstand naar hier gemaakt heb het mij niet beklaagt WVL.Prima georganiseerd tot...
panbiker
Mountainbiker

Post by panbiker »

vanmorgen ook de 51 km geredenen aangenaam verrast over het parcour =D> =D> zeer goede bepijling,goede bevoorrading ,warme douche's =D> en lekkere :drunk: :drunk: stond wel aan de verkeerde sporthal #-o prima organisatie :bounce:
Peter G
Mountainbiker

Post by Peter G »

Hmmm ... 'k heb blijkbaar een lichtjes andere tocht gereden.

Mixed feelings hierover, de 65km gedaan en de stroken parallell met een beton baan die amper bolden vond ik er toch wat over. MTB hoeft niet perse off road en modder te zijn hee, zeker niet met dit weer. Kies dan voor de weg als je de optie hebt, het is zo al smerig genoeg. De stukjes in het bos naar het einde toe waren dan weer heel leuk.

Anyway, 'k voelde me ook niet bijster sterk vandaag, het deed allemaal pijn, dus dat zal ook wel bijdragen tot een mindere ervaring.

Geen opmerkingen over de omkadering, die was perfect in orde. Juist over dat groepje scouts die een dennenappel op mijn hoofd gooiden ! Grrrr .... :evil:
luckyluc
Mountainbiker

Post by luckyluc »

Deze morgen met Fritsie, Itienne en Ivan gestart voor de 65, en het was zeker de moeite.
Ongeveer halverwege was het wel grote pech voor Itienne, derrailleurpad afgebroken, er zat niets anders op dan ketting wat korter te maken en met vaste pion verder te rijden weliswaar voor Itienne niet meer de volle 65 km.
Vooral de bijkomende lus van de 65 was behoorlijk zwaar, er zat toch heel wat offroad in de tocht, en met deze omstandigheden was het niet van de poes. Organisatie was feilloos op alle gebied en deze mensen hebben het max. uit de tocht gehaald, proficiat en wat een verschil bij vorig jaar.
grtz.
long fellow
Junior redactielid
Location: Cannondale met 2 wielen, remmen ed, spaar nu voor een mistlamp

Post by long fellow »

Als Brugse Biker sluit ik me ruimschoots aan bij alle positieve reactie's.
Een dikke pluim vr de ganse organisatie en vooral voor de parcoursbouwer. =D>
Jammer genoeg kreeg ik aan 55km klapband :evil: en binnen de 15 minuten werd ik vriendelijk :-D opgehaald en naar een fietsenmaker gebracht, die gesloten was #-o , maar direct werd opgebeld dat we voor zijn deur stonden. =D>
En, na 5 minuten en een buitenband rijker kan ik terugkeren naar Blankenberge. :bounce:
Indien de opkomst eerder gering zou zijn.
Redenen zijn het "slechte" weer die enkele mietjes thuis hielden en de negatieve kritieken van verleden jaar.
Dus organisatie: trek u op aan alle positieve commentaren en volgend jaar loopts het storm. :bounce: :bounce: :bounce:
voetbalhenk
Mountainbiker

Post by voetbalhenk »

Voor mij een prima tocht met prima bevoorrading. Veel off-road meer moet dat niet zijn. Het was de enige rit deze dag en hopelijk staat hij volgend jaar ook op het programma anders gaan we voor onze tv moeten zitten en daar kun je geen kritiek op geven daar kun je zappen.
Post Reply