Bonheiden - Bloso

Ben je van plan een route rijden? Problemen gehad met de bewegwijzering? Wat is de moeilijkheidsgraad van het parcours? Hoe ligt de route er bij na regenval?
StrammerMax
Mountainbiker
Location: Minerva Starlite & Trek Fuel EX9 werd gestolen & Turner Flux & Lapièrre Zesty 514

Post by StrammerMax »

Misschien dat ik ook naar de opening van deze vaste route kom. M'n alternatief is de TT in Hulshout.

Welk adres kan ik in de GPS opgeven om op de juiste vertrekplaats te geraken? Hoeveel kilometers telt het traject of de trajecten van deze vaste route? Is er een link naar info over deze opening?

Frederikc, ge kent me, ik was er bij in Rotselaar. We staan op een foto beneden aan die trappen aan het einde van de toer. Ik ben laatst ook de toer in Haacht komen rijden. Ik wist niet dat Haacht vlak bij Bonheiden en Rijmenam lag. :wink:
frederikc
Mountainbiker

Post by frederikc »

StrammerMax wrote:Misschien dat ik ook naar de opening van deze vaste route kom. M'n alternatief is de TT in Hulshout.

Welk adres kan ik in de GPS opgeven om op de juiste vertrekplaats te geraken? Hoeveel kilometers telt het traject of de trajecten van deze vaste route? Is er een link naar info over deze opening?

Frederikc, ge kent me, ik was er bij in Rotselaar. We staan op een foto beneden aan die trappen aan het einde van de toer. Ik ben laatst ook de toer in Haacht komen rijden. Ik wist niet dat Haacht vlak bij Bonheiden en Rijmenam lag. :wink:

hey,
jaja, ik herken u nog wel hoor :-)

om 10u is het de huldiging van het startbord door de burgemeester
en om 10.30u is het de tocht
om 12.oo is het de receptie, maar weet niet of deze toegankelijk zal zijn voor iedereen aangezien ik hier een uitnodiging van gekregen heb

dit zal een snelle tocht van een 28km lang zijn,
zonder echte hoogtemeters +- 12hm had ik maar aangezien mijn garmin uitviel zal dit geen correcte meting zijn

het is een mooie tocht, met redelijk wat afwisseling, veldwegen, boswegskes, dijk, asfalt en een paar singletracks
ongeveer een 54% zou onverhard moeten zijn

voor iemand die in de omgeving woont is deze zeker een aanrader als trainingsroute, en ook zeer geschikt voor beginners en gezinnen,

(mijn beste tijd was 1uur24 met een gemiddelde van 18km/u
voor mij is dit een goede tijd)

deze bied ook aansluiting op de route van putte, mits kleine verbindigsweg En met een perfecte verbinding op de route van haacht, gewoon aan de brug van Rijmenam schuin oversteken aan de dijk

het adres is is:
grote doelstraat 1
2820 Bonheiden
(dit is het adres van sporthal berentrode, maar de sportkeet ligt hier vlak achter (houte chalet met voetbalpleinen ervoor)

jaja, haacht ligt niet zo ver, vlak naast rijmenam eigenlijk (sint-adriaan/haacht), en de route van haact loopt net niet in het centrum van rijmenam

gegroet,
en tot dan
Last edited by frederikc on Wed 29 Apr 2009 22:01, edited 1 time in total.
StrammerMax
Mountainbiker
Location: Minerva Starlite & Trek Fuel EX9 werd gestolen & Turner Flux & Lapièrre Zesty 514

Post by StrammerMax »

Dank u voor de uitleg!
DeGlenne
Mountainbiker

Post by DeGlenne »

frederikc wrote:
DeGlenne wrote:Ahzo,rond welk uur ben jij daar dan frederikc?
Binnekort ga ik vo ne fully gaan :wink:
Ben te herkenne aan nen specialized rockhopper me witte vering en rooi wiele ;)
@ k10 next time...
Greetingss
tege 10u zeker, in de kalender van mei-sportmaand in rijmheide sta dat da tegen 10u is dus
en vo welke fully ga jij dan gaan?
die fully's zijn echt wel een zegen voor de rug, zeker na wat kasseien of bobbelwegskes =D>
eens getest me mijne mbt en me die van mijn vader (dien heeft nen gewone hardtail)

Kzou dan trug gaan voor ne specialized,ben daar echt supercontent van stumpjumper fsr of een enduro of mss een sx trail voor het iets zwaardere werk :p ofwel commencal spreekt me ook wel aan.
Ik ben daar zondag dan rond een uur of half 10.
Khoop dat er wa volk op af komt,hoe meer ziele hoe meer vreugd he :)

Greetings
K10
Mountainbiker

Post by K10 »

frederikc wrote: ben te herkennen aan nen BH Trail Hunter D60K met witte voorvering
(zullen niet al teveel fully's bijzitten hier denk ik, niet??)
blauw frakske? rond 19u aan het kruispunt van de square en texaco etc?
Den Deze
Mountainbiker

Post by Den Deze »

Net als DeGlenne aanwezig om half 10.
Chance da we ni veraf wonen ^^

Op mijn verlanglijstje staat de stumpjumper fsr elite of een epic expert :)
frederikc
Mountainbiker

Post by frederikc »

K10 wrote:
frederikc wrote: ben te herkennen aan nen BH Trail Hunter D60K met witte voorvering

schuldig :-D
frederikc
Mountainbiker

Post by frederikc »

heb daarjuist nogmaals de route gereden, met een extra lus van haacht
(hier en daar heb ik wel andere wegen genomen dan de boso, voornamelijk in haacht)

en heb gezien dat de koord en die lint (wit met rode strepen) aan de peerlaar er weer hangt, aan de linkerkant is er een kleine passage
zelf zie ik hier het nut niet van in?????

:-?

met de regen van gisteren avond, lag het parcour er vandaag nog goed bij vond ik
het is alleen wat drassig aan de krankhoeve achter in het bos en dat wegske om aan de kerk in rijmenam uit te komen, zal in de winter ook goed te doen zjn denk ik :bounce:
K10
Mountainbiker

Post by K10 »

frederikc wrote:
K10 wrote:

schuldig :-D
allez, toch al één gezicht dan... :wink:
Bolleke
Mountainbiker

Post by Bolleke »

frederikc,dan heb je tocht snel gereden vandaag.
Net het tourtje nog is afgemalen,heb je niet meer gezien :roll: :roll:
ps .pas vertrokken om iets voor den achten deze avond.

Zal zondag niet meerijden,ze geven te goed weer.
Post Reply