15/03/2009 Gits

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Signer
Mountainbiker

Ikke komme af zé

Post by Signer »

Awel gasten,

Enige tijd het forum niet gevolgd en juist al jullie werkzaamheden bekeken op garage TV. [-o< [-o< [-o<
Heestert -1 Gits +1. :bounce: :bounce: :bounce:

Zal alvast proberen om nog een remorque Copains mee te brengen en heb daarom vol lof op "ons forum" geboft met jullie voorbereidende werk.
Gits tot zondag met hopelijk een stralende zon :wink:

Ps de kidstocht zal vermoed ik rond 12u aankomen zeker??
Als ik het kan combineren met de rest v/d copains (qua vertrekuur) breng ik mijn zoon mee :bounce:
Karolus
Mountainbiker

Post by Karolus »

herder pollie wrote:bij deze wensen wij jullie een suc6volle organisatie !

jammer dat we op dezelfde dag vallen,mss kunnen we daar in het vervolg rekening mee houden
-wij nemen normaal het eerste weekend na rekkem

btw:hopelijk hebben jullie goe weer :wink:
Bedankt herder pollie .Wij hopen natuurlijk dat "iedereen "de zon te zien krijgt.Spijtig dat beide VTT's samen vallen , anders waren we zeker met een groot deel van de ploeg aanwezig geweest op jullie rit...Maar laat ons hopen dat we volgend jaar elkaars rit kunnen rijden :-D
Alvast veel succes in Heestert :wink:

grtz karolus
Roeselarenaere
Mountainbiker

Post by Roeselarenaere »

Signer wrote:
Ps de kidstocht zal vermoed ik rond 12u aankomen zeker??
Als ik het kan combineren met de rest v/d copains (qua vertrekuur) breng ik mijn zoon mee :bounce:
Het is mijn bedoeling om zeker rond 12u terug te zijn met de kids.
Acidboy
Mountainbiker

Re: Ikke komme af zé

Post by Acidboy »

Signer wrote:Awel gasten,

Enige tijd het forum niet gevolgd en juist al jullie werkzaamheden bekeken op garage TV. [-o< [-o< [-o<
Heestert -1 Gits +1. :bounce: :bounce: :bounce:
A ja ????
Verduidelijk dat eens met argumenten ??? :lol:
den wakkere bakker gits
Mountainbiker
Location: Monty jozef dressler Replica+scott spark 30+ maes beach 29'er+ koxx trialbike+Pyga onetwenty

Post by den wakkere bakker gits »

Net nog een stukje gaan rijden om de bepijling onder de loep te nemen en denk dat het goed is.
Morgen nog een klein stukje doen en alles is klaar.
Zone bordjes worden vandaag geplaatst door davy, bart en natuurlijk Hans =D> =D>
En vanavond nog achter de afspuitinstallatie bij onze vriendelijke collega's van de SADEF [-o< waarvoor dank.

Het parcours ligt er bereidbaar bij, gelukkig maar. Met hier en daar een vettig strooksken :drunk: nu weet ik niet na een velo of 100 hoe het zal evolueren maar zal het maandag wel lezen hier zeker. :lol:

@ Fast De leffe ligt al in de frigo net als de witte wijn
Dus normaal zullen ze wel koel zijn tegen zondag.

En onthoud goed, Wie moet kakken die laat aan het duits kerkof z'n broekje zakken. (zie laatste filmpke).

De toiletten aan de bevoorrading zijn ook al geleverd dus dames en heren gelieve diene mens z'n gevel rein te houden aub.

Greetz
Bakkerke
den wakkere bakker gits
Mountainbiker
Location: Monty jozef dressler Replica+scott spark 30+ maes beach 29'er+ koxx trialbike+Pyga onetwenty

Post by den wakkere bakker gits »

Waar zouden de foto's blijven? pleazzze eric k'zoe ze gerne kee zien
[-o< [-o<
Pompierke
Kerstman

Post by Pompierke »

Hoi,

Zal tesamen met ons Bergbeest, de wegenwerken van de wakkere bakker en zijn kornuiten komen aanschouwen en testen :bounce: :bounce: .
Volgens de filmpjes zijn dit volslagen parcoursbouwers =D> =D>

Grtzz

Pompierke
tram4
Mountainbiker

Post by tram4 »

Een impressie van onze tocht http://be.fotoalbum.eu/tram4/a239090/slideshow voor de tecnische stukjes zie onze filmkes. Het begint al goed te kriebelen :bounce: :drunk:
bushrider
Mountainbiker

Post by bushrider »

Hallo mannnen , als alles zo goed zal zijn als het er uit ziet kan onze dag niet meer stuk , ik kies voor gits :oops:
jammer natuurlijk dat het zo moeilijk kiezen is #-o , t'zullen beide zeer mooie tochten zijn ,maar de moeite dat die mannen gedaan gedaan hebben , dat verdient toch een pluim voor den eerste TT
tot zondag ,gr =D>
leffingenoartje
Kerstman

Post by leffingenoartje »

Daarnet de slideshow bewonderd en de ene strook zal al zwaarder liggen of de andere =D> =D>

Wij komen zeker af met enkele choufkes en de club kodak komt ook mee, zal zeker een fotoke nemen van de grysperre molen graag tto zondag :wink:
Post Reply