08/02/09 Heverlee

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
A d r i
Mountainbiker

Re: Toegang Sporthal

Post by A d r i »

Jokke wrote:Alhoewel we verhuisd zijn naar de sporthal van het Heilig Hart Instituut is de toegang nog steeds langs de HERTOGSTRAAT !!!

De toegang langs de Naamsesteenweg zal voor de mountainbikers afgesloten zijn om de rust van het scholencomplex te waarborgen.

Mogen we jullie dan ook vragen om dit te respecteren zodat wij achteraf geen problemen krijgen.

Alvast bedankt,
de rust van de nonnen zekers :bounce: :-D
parkoers lag er vandaag vettig bij , maar toch redelijk goed berijdbaar.

Het zal niettemin zware kost worden morgen..
Dr.Gonzo
Mountainbiker

Post by Dr.Gonzo »

tish wrote:
Ief wrote:ik peins dat ik straks mijn Geax Barromountain van speed naar traction richting ga leggen. want sommige hellingen zullen er wel vreed vettig bij liggen. en dan kan je alle grip gebruiken die je hebt.... al geven de banden op speed ook redelijk wat grip.
Voor zo'n WK wedstrijd helpen alle kleintjes natuurlijk. #-o
Ik denk persoonlijk dat ik mijn bandendruk ga verlagen van 2,0 naar 1,99 kg. :^o
:lol: :lol: :lol:
jakke-pompier
Mountainbiker

Post by jakke-pompier »

ik ga kiezen voor een beetje snelheid op de betere stukken dus voor mij 2.1 druk
turbotiger
Mountainbiker

Post by turbotiger »

90 kg, dus 2,5

de zwakken vallen af...
Que passa
Mountainbiker

Post by Que passa »

turbotiger wrote:90 kg, dus 2,5

de zwakken vallen af...
Idem dito 8)
canyon
Mountainbiker

Post by canyon »

Wij zakken ook af naar Heverlee..we komen van de kust..
phille
Mountainbiker

Post by phille »

Bikers,

Have fun morgen !
Het parcours is geen bagger, geen ploeter, geen gesakker, onze bikes waren "normaal" vuilt te noemen, maar de beentjes zullen GANS de rit moeten werken !

De 85% die ik eerder heb aangekondigd moet herleid worden naar 80%, een lange strook asfalt is moeten ingelast worden omdat het te erg is om jullie door te sturen, das zo een strookje dat iedereen in de streek hier kent en waar je leuke dingen kan doen, we skippen het want je moet bijduwen om beneden te geraken

De afstanden worden bij inschrijvingen nog eens gegeven op een leaflet

De 65 is al niet voor mietjes, maar deze keer zal de 55 ook niet voor mietjes zijn

Vergeet de verrassing niet (njam) en onderweg goed uitkijken !

PS: er waren zelfs al weer pijlen weggehaald tijdens het afpijlen, is toch wel akelig, maar de controleurs gaan allemaal in tenue slapen om de zaak bij de eerste mogelijkheid na te kijken !!!
Jokke
Mountainbiker
Location: Klein Attitude Race SS + Spark LTD 2011 & Spark SL 2016

Post by Jokke »

Mannen, de laatste loodjes zijn gelegd. We zijn net terug thuis en alles ziet er OK uit.

Parcours is overal berijdbaar. We hebben een zeer vettig stuk geschrapt waardoor er één helling minder en een stuk asfalt meer inzit, maar we denken dat dit de beste keuze was. Modder is een ding maar als het pad dan ook nog totaal de vernieling is in gereden door jeeps of ander 4-wielige vehicels....

Voor de rest ligt alles er redelijk goed bij. Wij hebben hier vandaag geen regen gezien maar sommige stukken lopen vrij zwaar.

Om op de vragen van hierboven te antwoorden : de 55 splits pas na +/- 30 km af van de 65.

De bananen zijn deze keer rijp want we hebben ze in tegenstelling tot vorig jaar al woensdag laten leveren 8)

Morgen geven ze nog beter weer als vandaag en het was vandaag al goed bikeweer :-D

Dus tot morgen,
Boubard
Mountainbiker

Post by Boubard »

Dikke proficiat aan de organisatie, het was weer een TT om duimen en vingers van af te likken. Goed afgepijld, goede bevoorrading, goede afspuitstand, en ga zo maar voort... Ik zou zo zeggen: SEE YA NEXT YEAR!!
Boubard
Mountainbiker

Post by Boubard »

Dikke proficiat aan de organisatie, het was weer een TT om duimen en vingers van af te likken. Goed afgepijld, goede bevoorrading, goede afspuitstand, en ga zo maar voort... Ik zou zo zeggen: SEE YA NEXT YEAR!!
Post Reply