01/02/09 Pellenberg
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
-
JanDeWinter
- Mountainbiker
Post by JanDeWinter »
koppigaard wrote:Ik heb nog maar weinig toe te voegen aan alle voorgaande lovende kritieken. Deze TT had het gewoon. Toch nog enkele positieve punten gevonden die nog niet zijn vermeld: de charmante glimlach van de fietsstallingdame die zowel bij het inleveren als afhalen van de fiets overeind is gebleven, met die kouw, je moet het maar doen! En de hulp van de organisatie (Piet en ?) om mijn verloren geparkeerde auto terug op te sporen. Merci jongens, mijn deelname aan de TT van 2010 tem 2015 is alvast geprogrammeerd.
en het was graag gedaan;
Wij zijn allang blij dat jullie met zoveel zijn komen proeven van de heuvels in en om Pellenberg en nog meer omdat jullie er zo van genoten hebben.
tot de volgende keer...
Jan
Awel voorzitter Jan, jullie hebben een ferm toerke in mekaar gebokst. Ik ben dik tegen m'n goesting opgestaan vanmorgen (heb al een week of 3 een beetje een degou van 't biken) maar nondedekke, na afloop van de tocht was ik echt heeeeeeeeel content da'k toch een effortke gedaan had om uit m'n bed te komen. Chapeau !JanDeWinter wrote:De tweede helper was 'Jan'.
en het was graag gedaan;
Wij zijn allang blij dat jullie met zoveel zijn komen proeven van de heuvels in en om Pellenberg en nog meer omdat jullie er zo van genoten hebben.
tot de volgende keer...
Jan
En nu op naar de ZoeNK-toertocht in Heverlee : 't is die mannen hun 10de editie, en 't belooft ook een ferm toerke te worden
-
koppigaard
- Mountainbiker
Post by koppigaard »
Dat idee van die jaarlijkse triple: Huldenberg, Pellenberg en De Zoenk daar zit muziek in. De handen in elkaar slaan, gasten.
Goede rit met een gedetailleerde signalisatie (ijsplek, scherpe bocht enz.), het dropje na de wandelbrug kwam dan ook als een volslagen verrassing. Mij even geërgerd aan een figuur in rode specialized trui die blijkbaar vond dat het ideale spoor alleen voor hem gereserveerd was en bijgevolg alle voorliggers op zijn commando moesten uitwijken. Hoewel het dragen van een helm veronderstelt dat er enige inhoud te beschermen valt, hebben sommigen het nog altijd niet begrepen.
De foto's van de quadrit zijn wel spectaculairder,misschien toch eens overwegen om men mountainbike te vervangen voor een quad.bulls68 wrote::roll: eerste reeks foto's werd opgeladen :bounce:
zie : www.wtcpellenberg.be
Misschien volgende keer de mountainbikers door de blubber van de quadrit te sturen,dat zou nogal wat geven.
Zou wel die machientjes niet willen onderhouden.
De rit zelf vond ik fantastisch mooi,goed in elkaar gepuzzeld om in die omgeving wat hoogtemeters te verzamelen.Woon op 8km en toch 50%van het parkoer ongekend terrein,proficiat mannen.
-
Palmboy
- Mountainbiker
Inderdaad, maar ik vind wel dat ze hun best gedaan hebben, soms wel hardnekkig, om maar niet op de normale Bloso parcours te rijden. En Holsbeek ligt nu eenmaal niet ver van Pellenberg.barchi wrote: Toch ging wel voor een groot stuk doorr Holsbeek en Kortrijk-Dutsel, nu ja vlaams brabant is ook maar ne scheet groot....