dat zeer mag je weglaten hoorschampie wrote:maar de grootste verrassing zal wellicht een zeer technisch stukje zijn dat mooi verscholen ligt in het mortagnebos : nl een aangelegd cyclocross parcourke in den bos, dat wij van de eigenaar mogen gebruiken
Is een heel tof stukske keren en draaien .................
enkel voor de afstanden 27 en 47 Km !!!
dit is van de peter van Timothy Heyse of van mijn vader zoals fredrik heeft geschreven
tot zaterdag iedereen
13/12/2008 Moen
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
- jägermeister
- Mountainbiker
yep yep alles staat klaar in brakel
, steenbakkers zet moar een zatse kaffie greet tegen 8 UUR daar allee proberen he.
MAN MAN tzal berre kuud zien ze
.Kga mijn achterband staat redelijk slap zetten , zal nodig zijn denk ik .We gaan stoempen oleeeeeeeee
zwijnshoek pfffffff dan gaan we eens tevoet he

MAN MAN tzal berre kuud zien ze
- Rock Rider
- Mountainbiker
Post by Rock Rider »
Yupze... alle noodnummers zijn klaar... (hopelijk niet te veel nodig...)
Hou er rekening mee dat het morgen droog zal zijn, maar wreed koud... Misschien ook best waterdichte schoenen of overschoenen voor diegenen die da hebben!
Allez, tot morgenochtend allemaal...
Ik ben één van die die fotokes zullen trekken langs de baan...
Hou er rekening mee dat het morgen droog zal zijn, maar wreed koud... Misschien ook best waterdichte schoenen of overschoenen voor diegenen die da hebben!
Allez, tot morgenochtend allemaal...
Ik ben één van die die fotokes zullen trekken langs de baan...
- Bresciani
- Mountainbiker
- Location: Gazelle W6, Gazelle W8, Salsa El Mariachi 29er Ti & KTM SCARP 29 Prime (RIP)
Goeie avond allemaal en iedereen,
Misschien nog een laatste vraag. Als ik wil starten om 8u, is't parcours berijdbaar met een minimum aan verlichting, 't is precies geen avondrit he...
Of misschien moet ik alleen onze groepsrit doen, dan zal't zeker al daglicht zijn en is de kans kleiner dat mijn tenen en vingers afgevroren zijn tegen da'k gedaan heb met bollen, gezien de voorspelde temperaturen. Moeten precies ook niet gaan zoeken om miserie hé.
Grtz en tot morgen, ik kom morgenvroeg nog eens zien of er iemand iets liet weten.
Misschien nog een laatste vraag. Als ik wil starten om 8u, is't parcours berijdbaar met een minimum aan verlichting, 't is precies geen avondrit he...
Of misschien moet ik alleen onze groepsrit doen, dan zal't zeker al daglicht zijn en is de kans kleiner dat mijn tenen en vingers afgevroren zijn tegen da'k gedaan heb met bollen, gezien de voorspelde temperaturen. Moeten precies ook niet gaan zoeken om miserie hé.
Grtz en tot morgen, ik kom morgenvroeg nog eens zien of er iemand iets liet weten.
Last edited by Bresciani on Fri 12 Dec 2008 23:59, edited 1 time in total.
Voor mij juist 'zelfde met een miniscus,dujuuuu en dan in de vooravond nog een telefoontje gekregen van de P met veel leedvermaaki-Mac wrote:Ik zal morgenvroeg met pijn in mijn hart denken aan jullie. Maandag noodgedwongen naar de dokter moeten gaan, en die stelde een bronchitis vast. Ik MOET één week absolute rust houden. En zeggen dat ik al halsreikend uitkeek naar deze schitterende TT. Pffff
Dujuuu,had veel liever op mijn fietske afgezien.
- den mountenbiker
- Mountainbiker
Post by den mountenbiker »
helmM.I.K.E wrote:Tot bin een paar eurn.mn mutse lig al grjid.tzal nodig zn