30/11/08 Pittem

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
grote plateau
Kerstman

Post by grote plateau »

Gisteren was ik wat blij dat het koud en regenachtig was!!! :bounce: :^o
Beter weer om ne kater te doorspartelen bestaat er niet. :drunk: :drunk:
Na een vol uur in bed gelegen te hebben als een zombie opgestaan om zeker tegen ten 8ten op post te zijn en....'k had nog tijd over om mijn eieren van de arme klaren aan de inschrijving af te geven en deze lachten [-X er mee dat het niet echt nodig was dit jaar [-X .maar................tien minuten later waren de eerste regendruppels daar!!! =P~ =P~ =P~

Wat gewacht tot de bende compleet was en dan geopteerd van in 't geniep :lol: en op 't gemakske te vertrekken voor de bende om zo het gertsenat te laten verdampen.Na de eerste bevoorrading samen met de trein vertrokken tot Traxer platviel en ik spontaan mijn hulp aanbood en hielp kijken. :roll:

De rest van de rit met tegensputterende tandjes :evil: achteraan, doorworsteld en in de technische passage van de kleiputten ne keer van mijnen velo gesprongen omdat Pompier anders te laat ging geweest zijn voor de foto. :^o :^o

Van de kou heb ik niets gevoeld;komt het nu door de goede waterdichte "Sealskin handschoenen en sokken" =D> of door het hoge alcoholgehalte [-X ?

Slotconclusie:'t was weer een prettige zottentochtdag!!!Op naar volgend jaar.

=D> =D> =D> =D> =D> =D>
Nonkel T
Mountainbiker

Post by Nonkel T »

Waar ik een pelleke nachtvorst verwacht had, bleek een ketelke motregen voor in de plaats te staan.
Ik denk dat er iemand eieren van waterhoentjes (Gallinula chloropus) gebruikt om "te dienen" voor het goede weer :wink: . Dit verklaart misschien ook wel de ornitologische belangstelling van enkele MTB fanaten :wink: ??

In het gezelschap van Montybiker en zijne copain Stijn, Stofke en wat verder nog ne minivoetbalcollega de 35 afgedraaid.
Mocht achteraf bekeken misschien 45Km geweest zijn, gezien de naar Pittemse normen goed lopende ondergrond.
In de kleiputten gekozen voor 'normaal' gezien mijn technisch beperkte bagage. Bleek achteraf goede keuze.
Naar mijn mening werd het beste voor het dessert gehouden, via leuke boerewegels naar Grimbergen gereden, voor de gelegenheid afgeschept van de pajottenlandse bodem en gedropt onder de Pittemse kerktoren.
Na het doorspoelen nog eens goendag gaan zeggen aan de forummers en mij welgezind in mijn autostoel genesteld.
Pittem, ik keer tevreden terug

grtn,
nonkel T
moonrider
Mountainbiker

Post by moonrider »

ook wel goed geamuseerd hier , spijtig van de kleiputten maar zou ze toch wel ne keer willen herproberen als het droog ligt #-o
de zandstrook probleemloos doorgereden ( vond het beetje erg dat zelf bijna al degene met de crossfiets de zandstrook niet waagden en bijna het ganse crossparcours afsnijden :roll: )

de warme douche was heel welgekomen want begon mijn vingers bijna niet meer te voelen ( ondanks het aquashields zijn ) net zoals vorige week in Mol

k'zou zeggen aan allen , tot op onze 10e Steenbakkers VTT 13 december in Moen =D> :wink:
Post Reply