Mtb'ers Noorden van Antwerpen (Omstreken Stabroek)

Zoek je iemand om in het week-end mee te gaan biken? Interesse om eens een gezamelijke uitstap te organizeren? Maak je hier kenbaar.
StrammerMax
Mountainbiker
Location: Minerva Starlite & Trek Fuel EX9 werd gestolen & Turner Flux & Lapièrre Zesty 514

Post by StrammerMax »

@ BOTE

favo?

Neem me in de zomer dan maar eens mee op je toerkes. Want ik ken hier eigenlijk niks dat mountainbike-waardig is en ik heb genoeg tijd in juli en augustus om te biken. Ben hier op zoek naar een parcours om te "trainen". Er zijn wel mannen van WTC Kapellen (wielertoeristen) die in de winter biken en waar ik zou mogen mee meerijden, maar dat is er nog niet van gekomen. Zij rijden op zondag en dan ga ik graag naar toertochten. Hun toer (toertocht van Kapellen, en de moeite waard) loopt over Ossendrecht. Zelf ben ik met biken begonnen in de buurt van Hoogstraten, waar ik werk. Een kameraad (jongere collega) heeft me daar opgeleerd en de omgeving leren kennen. Als ge ooit eens zin hebt om daar te biken, neem ik u wel eens mee! Ik zal uw nickname in mijn bike-dagboek schrijven, dan contacteer ik u wel eens om te vragen of uw breekhamers intussen al weg zijn! En kijk af en toe eens naar dit topic! Hoe meer zielen, hoe meer vreugd!
StrammerMax
Mountainbiker
Location: Minerva Starlite & Trek Fuel EX9 werd gestolen & Turner Flux & Lapièrre Zesty 514

Post by StrammerMax »

@ BOTE en Trotsebelg

facebook? Ik ken dat niet! Verklaar u nader!
StrammerMax
Mountainbiker

Post by StrammerMax »

@ BOTE. Moab? In de Verenigde Staten (Utah)? Ja, als het dit is, dan zal het daar wel mooi zijn, maar of ik daar ooit zal geraken? En daar rijden ze dus in oranje pakjes rond? Ja wadde, en zeggen dat ik dan al zo content ben met Woensdrecht of Hechtel-Eksel!

Image
Trotsebelg
Mountainbiker

Post by Trotsebelg »

Ziet er idd chique uit... Ooit zalk daar is gaan fietsen... ooit.... ;-)

Ps.: Nog steeds bikers noord-antwerpen gezocht (af en toe ontopic :p)
StrammerMax
Mountainbiker

Post by StrammerMax »

Trotsebelg wrote:Nog steeds bikers noord-antwerpen gezocht (af en toe ontopic :p)
Niks van aantrekken, die mannen van Opwijk babbelen zo ook met elkaar! En we hebben intussen al bikers bijeen weten te brengen: Trotsebelg, StrammerMax, rudie, nidecker en nu ook BOTE. Het lukt dus toch hé! Van rubber-12 horen we niks hier. Hij komt anders vaak boven water in topics over toertochten. En die paar Nederlanders die hier soms komen biken (Lee Towers, Woltjer, Pogo, R1Phrankey...), zouden die ons topic nooit lezen?

Trotsebelg, ik was daarnet in de bank in Mariaburg en zag in het uitstalraam van de fietsenwinkel ernaast een doos met een Sigma Evo en Sigma Evo X lamp. Het was te donker om de prijs op de doos te kunnen lezen. Misschien kan je daar nog terecht. Het is in ieder geval dichterbij dan Lebbeke. Het is "Rijwielen Claeskens", Kapelsesteenweg 332, 2930 Brasschaat. Het is in Mariaburg, als je van Kapellen komt aan de linkerkant na de lichten, eerst heb je de Katerheidemolen, dan de Dexiabank en daarnaast is het. Het zijn dezelfde lampen als die ik nu heb, maar de doos was wel kleiner dan die van mij. Bij mij zit alles in een stoffen valiesje. Als ik naar de bank ga, blijf ik altijd voor die winkel staan watertanden voor diene mooie Bulls-mountainbike met banden die luisteren naar namen als Racing Ralph en Noby Nick! En daarnaast een Bulls-koersfiets die erbij past, want met dezelfde kleuren! Want met mijn bike kan ik in Moab niet op straat verschijnen! En hij zou niet passen bij een oranje fietspak, noch bij de kleur van de rotsen!

:drunk:

Rudie, al nieuws over uw fiets?
Trotsebelg
Mountainbiker

Post by Trotsebelg »

Haha watertanden :p

Heb vanmiddag wat moeite gedaan en wat winkels afgebeld. Hetgene dat ik zocht was niet in stock, maar heb wel een iets minder goede versie gevonden in Wuustwezel ;-). Dus daar even heen gereden.
Dus nu heb ik ook zo een goei licht. Wel grote batterij, maar maakt ni uit. heb toch 2 drankhouders waarvan ik er mar 1 gebruik. Nachtrit is ni zo hard bolle :p.

en we hebben idd al elkander goe opgejut. En vrijdag is de kennismaking er normaal wel he ;-).
Alle da hopen we toch.

Mvg,

Leske

Ja rudie : DETAILS :D
Trotsebelg
Mountainbiker

Post by Trotsebelg »

Zeg Strammer of iemand anders da antwoord zou weten.
Als ik da oplaad zie ik da lichtje branden in mijne adaptor (rood). Maar als ik goe lees moet het groen worden eens geladen... Maar na ne nacht insteken is da nog steeds rood... hints? En als ik dan insteek in de lampjes. Normaal als er niets brandt is hem vol... En geeft degelijk niets aan. Dus snap er niks meer van :p.
nidecker
Mountainbiker

Post by nidecker »

Trotseberg

Heb je de handleiding gelezen, daar staat meestal wel in hoeveel tijd hij nodig heeft voor op te laden en misschien heeft hij voor de eerste keer wat meer tijd nodig. ALs ik van jou was zou ik voor de eerste keer ook je batterij volledig leeg maken, beter voor de batterij (levensduur)
Trotsebelg
Mountainbiker

Post by Trotsebelg »

Ze zeiden in de winkel dat je moest opladen (gelezen : 7u +1u rusttijd) en dan volledig leeg laten gaan. Maar als het laden al ni deftig lukt :p. Kzal wel zien. Khoop da teveel ni kwaad kan want steekt nog altij in thuis ^^
nidecker
Mountainbiker

Post by nidecker »

Anders nu je lampen laten branden tot dat gedaan is en dan terug opladen, misschien is dan opgelost
Post Reply