17/08/08 Opoeteren - Dorne
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
- Fons Moors
- Mountainbiker
- Location: E-MTB LEVO - Merida Big7 - Merida Ninety-Nine Merida O-Nine
Spoedig herstel...klimmen hoef je daar niet met de fiets te doen om een ongeval te krijgen, inderdaad (schatting meer dan 45° per plaats)...
Waar hebben ze u gebracht ??? Genk of Maaseik of Bree ????[/quote]
ze hebben me naar Maaseik gebracht.
ze waren daar heel vriendelijk.
en om half 2 stond men eleboog terug inelkaar
heb meer dan een uur op de teril gelegen
de organizatoren konden niet direkt aan de amulance zeggen waar de teril was
en beneden hielden ze hem tegen om te zeggen hoe ze van de teril moesten rijden
Waar hebben ze u gebracht ??? Genk of Maaseik of Bree ????[/quote]
ze hebben me naar Maaseik gebracht.
en beneden hielden ze hem tegen om te zeggen hoe ze van de teril moesten rijden
-
leikepej
- Mountainbiker
ze hebben me naar Maaseik gebracht.joez wrote:Spoedig herstel...klimmen hoef je daar niet met de fiets te doen om een ongeval te krijgen, inderdaad (schatting meer dan 45° per plaats)...
Waar hebben ze u gebracht ??? Genk of Maaseik of Bree ????
en beneden hielden ze hem tegen om te zeggen hoe ze van de teril moesten rijden[/quote]
-
leikepej
- Mountainbiker
ze hebben me naar Maaseik gebracht.joez wrote:Spoedig herstel...klimmen hoef je daar niet met de fiets te doen om een ongeval te krijgen, inderdaad (schatting meer dan 45° per plaats)...
Waar hebben ze u gebracht ??? Genk of Maaseik of Bree ????
en beneden hielden ze hem tegen om te zeggen hoe ze van de teril moesten rijden[/quote]
Hallo, ik wens je ook een spoedig herstel en sorry dat je zolang hebt moeten wachten.Maar toen ik de melding kreeg dat er een ongeval op terril 3 gebeurt was ben ik onmiddellijk naar de terril gereden met mijn bike en heb er iemand met zijn schouder uit de kom(waarvan ik dacht dat hij de ongelukkige was) terug langs de korste weg naar de bevoorrading waar het rode kruis aanwezig was gebracht. Toen vernam ik pas dat een ambulance onderweg was voor jou op te halen boven op de terril 3. Ben dan met de ambulance achter mij tot aan de terril gereden waar een maat van jou het overnam en tenslotte helemaal naar boven waar jij toen lag. Heb in samenspraak met je maten je bike en helm meegenomen en terug laten bezorgen aan de inschrijving, waar ze die zouden ophalen. Hopelijk zien we je volgend jaar terug en heb je meer geluk.
-
leikepej
- Mountainbiker
Beste Joez , ik wil je nogmaals laten weten dat de ambulance die je afgehaald heeft onmiddellijk achter mij aan naar terril 3 is gereden om je op te halen. Ik heb de maasvallei met enkele andere maten uitgepijld en was binnen de 5 minuten bij jou terplaatse. Alleen is er wat tijd verloren gegaan met ofwel de ambulance te bellen of de tijd deze laatste onderweg was. Sorry voor het ongemak, maar veel meer denk ik niet dat we voor je hadden kunnen doen.
Nog dit , zelf heb ik ook ooit met voetballen mijn elleboog volledig uit de kom gehad en heb toen ook meer dan een uur moeten wachten vooraleer de dokter mij kon helpen. Amaai dat duurde lang...
Mijn revalidatie periode was toen 3 maanden.
Een spoedig herstel wensen we je allemaal toe.
Nog dit , zelf heb ik ook ooit met voetballen mijn elleboog volledig uit de kom gehad en heb toen ook meer dan een uur moeten wachten vooraleer de dokter mij kon helpen. Amaai dat duurde lang...
Mijn revalidatie periode was toen 3 maanden.
Een spoedig herstel wensen we je allemaal toe.
- Vos in de bossen
- Mountainbiker
Post by Vos in de bossen »
We zijn inderdaad Leon voorbij gestoken met zijn twee fietsen richting Ingang Maasvallei.
1 uur blijven wachten op den top is natuurlijk niet aangenaam, met de pijn erbij.
De EHBO was goed bezet met kerels die van al en wat mankeerden.
Het blijft een gevaarlijk punt die terrils (op zich niet, maar hoe sommige mensen risico's nemen, niet alleen voor zichzelf, maar jegens anderen).
Ik werd voorbij gestoken bij de laatste afdaling aan terril 2, terwijl daar geen plaats is om te vallen...nie normaal
Vandaag Litzbergbos richting Maasmechelen gedaan...crossers hebben de zaak gedeeltelijk opgelost waar je bijna niet naar boven kon, hebben ze met hun dikke banden de greppel een beetje meer berijdbaar gedaan, wel stillekes aan en voorzichtig, maar het ziet er beter uit als de zondag
1 uur blijven wachten op den top is natuurlijk niet aangenaam, met de pijn erbij.
De EHBO was goed bezet met kerels die van al en wat mankeerden.
Het blijft een gevaarlijk punt die terrils (op zich niet, maar hoe sommige mensen risico's nemen, niet alleen voor zichzelf, maar jegens anderen).
Ik werd voorbij gestoken bij de laatste afdaling aan terril 2, terwijl daar geen plaats is om te vallen...nie normaal
Vandaag Litzbergbos richting Maasmechelen gedaan...crossers hebben de zaak gedeeltelijk opgelost waar je bijna niet naar boven kon, hebben ze met hun dikke banden de greppel een beetje meer berijdbaar gedaan, wel stillekes aan en voorzichtig, maar het ziet er beter uit als de zondag
mij zie je zeker nog terug, als er geen wedstrijden zijn teminse.
het was een mooie tocht.
heb er van genoten
ik was blij da we over de terils mochten.
alleen de derde teril (uitzicht zal wel mooi zijn boven heb ni gezie)
alleen kon je van beneden tot boven niet rijden
je probeert da wel maar da lukt toch ni.
en ik had geen geluk
voor het zelfde geld plooit men arm goe en heb ik niks
het was een mooie tocht.
heb er van genoten
ik was blij da we over de terils mochten.
alleen de derde teril (uitzicht zal wel mooi zijn boven heb ni gezie)
alleen kon je van beneden tot boven niet rijden
je probeert da wel maar da lukt toch ni.
en ik had geen geluk
voor het zelfde geld plooit men arm goe en heb ik niks
- Vos in de bossen
- Mountainbiker
Post by Vos in de bossen »
Vandaag in de Litzberg nog twee pijlen gevonden van de laatste TT..als aandenken !!! de volgende keer een GSM of een I-POD of een portefeuille...met dollars in...en aandelen van L-H erin 
GPS coordinaten gezocht van Opoeteren marathon 2010, 115km
Heeft iemand het gps bestand van de Mtb marathon 2010 in Opoeteren, Dorne? Ik zoek de 115 km tocht.
Last edited by marcD on Mon 16 Aug 2010 22:28, edited 1 time in total.
- G-m@n.
- Mountainbiker
Re: GPS coordinaten gezocht van Opoeteren 115km
2 jaar erover gedaanmarcD wrote:Ik heb de 115 km gereden. Was een heerlijke tocht. Echter mijn garmin werkte niet. Heeft iemand het gps bestand van de 115 km tocht?
dit is een topic van 2008