Volgens mij bedoelt hij dat de afstand "40km" er ook passeerde... In het begin van de TT, net voor de 1ste splitsing, aan de spoorweg, was het ook file om naar beneden te rijden. Niet iedereen is even heldhaftig of behendig met zijn bike, dus dat er op bepaalde plaatsen file ontstaat, kan als normaal worden beschouwd. Niet altijd even leuk, da's waar, maar het hoort erbij...Schijfrem wrote:Heb je het over de toerrijders die de afstand 40-km reden of over de fietsers in de leeftijd van 40j. ??Fret Raket wrote:Heb de 60km gedaan, bleken er een kleine 58 te zijn. De eerste 20km nauwelijks hoogteverschillen, lange paden en veel asfalt. Daarna werd het een beetje heuvelachtiger met enkele singletracks maar als er een klimmetje in zat, dan was het meestal ook file omdat de 40'ers er ook allemaal passeerden. Al bij al een leuke snelle rit, volgend jaar zeker terug.
Volgende keer liefst een bewaakte fietsparking.
Pannekoek heeft gesmaakt
01/06/08 Testelt
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
- Fret Raket
- Mountainbiker
Post by Fret Raket »
Ik bedoel de bikers die de 40 km reden en niet de 40-jarigen (ik ben daar trouwens ook niet meer ver vanaf
) en dat waren er een hele massa waardoor het soms niet vlot vooruit ging. Maar ja, iedereen aan zijn eigen tempo met alle respect 
Weet iemand hoeveel bikers er zondag in totaal waren ?
Weet iemand hoeveel bikers er zondag in totaal waren ?
- fcb
- Mountainbiker
Den triestigste , saaiste tocht da ik ooit gereden heb .
de organisatie kan er mss niet veel aan doen . Al goed dat het voor een goed doel is . Dan is men 5€ toch goed besteedt .
Geen seingevers gezien , elke bevoorrading was bijna opgeruimd en alles op als we eraan kwamen .
Als ze zo vroeg willen stoppen moet je de 80km maar voeger laten vertrekken .
En de Leffe pinten waren te klein
Gebuisd op alle vlakken .
de organisatie kan er mss niet veel aan doen . Al goed dat het voor een goed doel is . Dan is men 5€ toch goed besteedt .
Geen seingevers gezien , elke bevoorrading was bijna opgeruimd en alles op als we eraan kwamen .
Was het toevallig iemand van hier op het forum die zijn
bochtje gemist had tijdens de afdaling aan de spoorweg?
Hij zal er wel met de schrik vanaf gekomen zijn, zijn bikepartners
lagen bijna van hun fiets van het lachen.
Voor de rest een mooi tochtje, 60km gebold met AVS van 24.
Bepijling was volgens mij toch in orde dacht ik.
Tot de volgende!
lagen bijna van hun fiets van het lachen.
Tot de volgende!
ik vond de tocht nog goed.
ik kom dan ook niet veel in deze streek rijden.
80km was ongeveer 75km omdat ze het parcours enkele km hebben moeten inkorten omwille van een happening met paarden ofzoiets.
dat is mij verteld aan de laatste bevoorrading.
Ook de gratis Duvelkes waren in orde
Iemand enig idee waar we de foto's kunnen zien die onderweg getrokken zijn??
80km was ongeveer 75km omdat ze het parcours enkele km hebben moeten inkorten omwille van een happening met paarden ofzoiets.
Ook de gratis Duvelkes waren in orde
-
Masco
- Mountainbiker
Wel even rekening mee houden dat de organisatie niet altijd in de hand heeft wat er mag en wat niet.den tette wrote:Ik ben sterk ontgoocheld over het parcour vandaag.
Ben van de streek en ken hier bijna alle paadjes en daarom ben ik net zo ontgoocheld omdat ze gewoon de hoofdwegen en heel veel asfalt genomen hebben.Ik voelde me bijna zo een baanjanet , alleen nog witte sokken over mijn schoenen en twas af.![]()
![]()
Komaan jongens, met een beetje moeite moet hier toch veel meer uit te halen zijn.De bevooradingen waren dik in orde.Ik denk dat de organisatie eens moet gaan babbelen met de mannen van de WOEW want verleden week zelfde streek maar toen was het af.![]()
Ik begrijp natuurlijk dat je veel werk hebt om op sommige plaatsen te mogen passeren maar je moet er wel de moeite voor doen hé.Over asfalt mag je overal rijden.
Zo is het wel makkelijk geld verdienen maar met de jaren neemt dat wel serieus af want ons zie je hier niet meer.![]()
.(+-20man)
![]()
![]()
Er zijn clubs, ik geef toe het zijn er weinig maar er zijn er zo die alles geregeld krijgen, zelfs door de koninklijke badkamer als het moet, maar dat is dan de wet van de lange arm, en als ik eerlijk moet zijn ben ik blij dat er zulke clubs zijn die het geregeld krijgen, ik vind dan wel dat je clubs die niet zo'n hoge connecties hebben er niet op mag af kraken, het ligt buiten hun macht.
Ik vond de tocht best goed, mooie stukken bos, goed afgepeild, goede bevoorrading, ons, of toch in elk geval mij, zien ze hier zeker wel terug en zal er zeker nog reclame voor maken ook, met plezier zelfs
-
Masco
- Mountainbiker
BBone wrote:Het feit dat dit jaar meer verharde wegen terugkwamen en minder single-tracks is niet te wijten aan de organisatie, die al het nodige deed om de vergunningen te verkrijgen, deze werden echter gewoon niet gegeven.
Waar er vorige week wel meer gebruik werd gemaakt van single-tracks in de buurt, was dit 'waarschijnlijk' niet volledig legaal.
De organisatie van testelt, met jarenlange ervaring, kent deze single-tracks natuurlijk ook, maar wil 'waarschijnlijk' het risico niet lopen volgend jaar helemaal niet meer te mogen organiseren.
Iedereen dient er zich dan ook van bewust te zijn dat het (legaal)organiseren van dergelijk evenement in deze omgeving geen sinecure meer is, gezien menige beperkingen worden opgelegd door (groene) organisaties.
Het wordt daarom mss hoog tijd dat de verschillende organisatoren uit de omgeving samen opkomen, om toch (opnieuw) meer mogelijkheden te krijgen.
Ik had het ni beter kunnen zeggen
-
Masco
- Mountainbiker
's Zaterdags minder zuipen, vroeg in uwe nest en vroeger vertrekken.fcb wrote:Den triestigste , saaiste tocht da ik ooit gereden heb .
Als gij perse tot na samson in uwe nest wil liggen kan de organisatie daar niets aan doen.
Ge moet er ook rekening mee houden dat na de laatste vertrekker ook alle pijlen en dergelijke nog moeten opgehaald worden he, da duurt ook een tijdje
-
Masco
- Mountainbiker
Als het boven aan die afdaling was helemala in het begin ervan was het er ene van ons, waarschijnlijk oorzaal alcohol ofzoSjakie wrote:Was het toevallig iemand van hier op het forum die zijn
lagen bijna van hun fiets van het lachen.![]()
Tot de volgende!
hehe
-
Masco
- Mountainbiker
Dat van die inkorting bleek inderdaad zo dat werd ons al aan het vertrek verteld, blijkbaar was er ergens op het parcours ook een wedstrijd met paarden en om ongelukken te vermijden heeft de organisatie een stukje ingekort.Herpoelke wrote:ik vond de tocht nog goed.
Ook de gratis Duvelkes waren in orde![]()
![]()