24/5/08 Maarkedal

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Triple-T
Mountainbiker

Post by Triple-T »

Over de andere splitsingen had ik geen info, die staan er inderdaad niet bij.

Wat mij vooral interesseert is de mogelijk om de langste afstand wat in te korten als de krachten op het einde op zijn. Blijkbaar zal ik de keuze moeten maken bij de 4° bevoorrading, als ik dan al kapot zit kan ik de laatste lus van 32km nog laten vallen.
Dan kom je nog aan 93km, wat toch ook al een mooie afstand is natuurlijk.

Maar het uitgangspunt is zeker de 125km =P~ , 'k wil niks missen van jullie parcours. 'k hoop tegen 8u15 te kunnen vertrekken. Eerst nog een uurtje in de auto zitten dus het zal vroeg opstaan worden!
Het ontbijt zal ik beter niet overslaan zeker :wink:
'k reken op 7u fietsen (ongeveer 18km/h gem)

Tof dat de parcours aan de start uithangen =D>
Dan weten we toch ongeveer wat ons te wachten staat;
Last edited by Triple-T on Thu 22 May 2008 13:42, edited 1 time in total.
Severus
Mountainbiker

Post by Severus »

Wij vertrekken om 08.30 opgewarmd als we zijn met de bike vanuit Zottegem.
Ze geven stralend weer + droge ondergrond = ideale mtb omstandigheden. :-D

Peins dat we met 7 aan de start zullen verschijnen voor de 125 km welteverstaan. :roll:
Last edited by Severus on Thu 22 May 2008 16:06, edited 1 time in total.
Gunter
Mountainbiker

Post by Gunter »

gisteren groene mannekes gezien die appelsienen omhoog aan het hangen waren ;-)

appelsienen gezien op:
- fortuinberg ronse (dat brengt ons naar mooie technische bosjes hé)
- wandelpad ellezelles (bloso stuk)
- n60 aan korte keer komende van hospitaalstr (koppenberg), er zit dus zeker al een (vals) plat recuperatiestuk van 300m in op de n60 ;-)
- achterkant d'hoppebos/militair domein (hopelijk worden we hier ook technisch verwend)

de honger en de goesting zijn er al ;-)
Gwen
Mountainbiker

Post by Gwen »

archie bunker wrote:Zet er mij ook maar bij zaterdag.
Onder het motto liever een kortere rit dan een lange calvarietocht opteer ik voor de 56 km of eventueel 65 km (56 km + extra lus waarvan eerder sprake).
Ik ken wel de capaciteiten niet van de andere forumbikers maar ik heb hier toch de indruk dat eeen aantal bikers deze tocht aan het onderschatten zijn.
Idem hier! Alhoewel de 103 en 125 km een waar bikefestijn moeten zijn opteren wij hier ook liever op "safe" en kiezen voor de 85 max. Ben er zeker van dat we hier al meer dan genoeg aan ons trekken zullen komen. Prachtige tocht wordt 't hoe dan ook toch. Ik ken de Vl. Ardennen niet op m'n duimpje maar toch genoeg om te weten dat ze je er serieus kunnen "pijn" doen :-D die 125 gaat er voor zorgen dat er een paar serieus lijkbleek zullen toekomen denk ik. Wie wat ook doet zaterdag, veel plezier. @ Herder Steven, zit de Brakellus ook in de 85 km? zo ja, roept ne keer hè als je ons ziet voorbijstuiven :-D
barty
Mountainbiker

Post by barty »

. Ik ken wel de capaciteiten niet van de andere forumbikers maar ik heb hier toch de indruk dat eeen aantal bikers deze tocht aan het onderschatten zijn.

Awel ik vrees dat je wel eens gelijk zou kunnen hebben, ik hoop enkel dat het voor mezelf goed afloopt... [-o<
jodelaietie
Mountainbiker
Location: blackie voor te tsjolen,scott rc alst rap moe gaan, trek voor de bakker

Post by jodelaietie »

Dit is waarschijnlijk de 1ste tocht die al een klassieker is vooraleer hij ooit gereden is. En ik denk terecht. Laat hem nu maar komen. Genoeg gezeverd.
Vertrek om 7u30 stipt voor de volle 125km hopelijk met een lange forumtrein zodat we wat tesamen kunnen rijden, alhoewel ik voornamelijk geïnteresserd ben in het gedeelte ten zuiden van de N60 dat voor mij het meeste onbekend is.
Hoe zit dat nu met die "barometrische" hoogtemeters ?
Welke herder(s) zorgt er voor de pech-ophaaldienst ?
zwiebertje
Mountainbiker

Post by zwiebertje »

Zotte Maarten en ik zullen permanentie verlenen rond Maarkedal! :bounce:
Andere herders nemen andere stukken voor hun rekening
Er is ook een centrale pechverhelpingsdienst verzekerd!
Wij zullen voorzien zijn om jullie eventueel terplaatse te herstellen indien mogelijk?
Repatriering alleen als de brokken te groot zouden zijn of als de motor oververhit zou geraken! :lol:
Vorige week met Michelin XC dry voor- en Smart sam achteraan gereden in natte omstandigheden!
En t'was voor 99 % te doen,nu misschien 99.9 % in drogere omstandigheden?
Tip:niet teveel druk achter om een goede grip te garanderen,want soms is het redelijk bergop! :bounce: :wink:
Sliks niet erg aan te bevelen!
bonsai
Mountainbiker

Post by bonsai »

Ik ga ook voor de 85. Parcours zal wel goed liggen want in Opbrakel
vorige week lag het er ook al heel goed bij. Is toch dezelfde streek
qua ondergrond dus dîk in orde :bounce:
AMG
Mountainbiker
Location: CUBE ltd TEAM is GESTOLEN, CUBE REACTION, COLNAGO Cross World Cup, CANNONDALE FLASH 1, THOMPSON

Post by AMG »

Er wordt gesproken over enkele bergen uit de Ronde Van Vlaanderen, welke zijn dit zoal? Muur???
Zal er zaterdag ook zijn, kijk er alvast naar uit... :lol:
veeteeteetje
Kerstman

Post by veeteeteetje »

archie bunker wrote: @ VTTtje : vraag ne keer aan VPPtje of hij het ziet zitten om de 56 km
(eventueel 65 km) samen te rijden
Zopas pepeetje aan de lijn gehad en voor hem is het ok.
Hij zegt wel dat hij maar de 56 gaat doen maar ik denk dat je hem wel zult kunnen overtuigen om een kilometerke of 9 extra te doen.Meer zal er niet inzitten,denk ik.

Het is wel zo dat pepeetje en ik niet samen zullen afzakken naar ginder.We gaan elk met zijn eigen auto.Het is wel zo dat ook hij zou willen starten tegen 7u30.
Kun jij dat uur ook halen,Archie???
Post Reply