eerste ervaring klikpedalen
Niet dat we de beginners in een aparte categorie willen indelen, iedereen is immers welkom op het forum. Wel gaan we in dit onderdeel proberen om veel voorkomende vragen te bundelen.
-
koereureke94
- Mountainbiker
Post by koereureke94 »
ik heb er gisteren ook gekocht
vandaag erop gezet
af en toe lichte pijn in de knieen
maar kzie er alleen voordeel in
ik moet ook ng wat gewoon raken dat je kan trekken en duwen in plaats van alleen duwen maar dat zal nog wel komen zeker
vandaag erop gezet
af en toe lichte pijn in de knieen
maar kzie er alleen voordeel in
ik moet ook ng wat gewoon raken dat je kan trekken en duwen in plaats van alleen duwen maar dat zal nog wel komen zeker
- Vos in de bossen
- Mountainbiker
Na enkele "pedaaltattoo's" die ik in het veld opliep
met de gewone pedalen werd het tijd om de klikkers te testen. Ik heb ondertussen al enkele ritten (off en on road) achter de rug met de klikpedalen, je wordt het vlug gewoon en het geeft toch een ander gevoel off-road. Ik moet wel zeggen dat de pedalen goed los staan.
Het is wel zo dat ik er nu nog altijd moet aan denken om de duw- en trekbeweging uit te voeren, maar het geeft toch een verschil van enkele km/u. (op de baan dan wel
)
Het is wel zo dat ik er nu nog altijd moet aan denken om de duw- en trekbeweging uit te voeren, maar het geeft toch een verschil van enkele km/u. (op de baan dan wel