16/03/08 HEESTERT
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
-
herder pollie
- Mountainbiker
Post by herder pollie »
yip;
vanavond de lus paterberg weest uitpijlen en de ondergrond is vrij stevig ondanks de regen
dus ik denk niet dat het stoempen en stoempen word
ik schat dat de omloop er voor 85 % goed bij zal liggen
da brugske zullen we voor een jaarke langs de kant laten wegens de strook van 200m die net na het brugje komt weideland is en bijgevolg onberijdbaar
ik zou niet graag hebben dat iedereen net na de start te voet staat en de fietsen 5kg meer wegen dan 10 min ervoor
@ kadeetje:ge gaat toch de 60 km doen hé !!!!
vanavond de lus paterberg weest uitpijlen en de ondergrond is vrij stevig ondanks de regen
da brugske zullen we voor een jaarke langs de kant laten wegens de strook van 200m die net na het brugje komt weideland is en bijgevolg onberijdbaar
ik zou niet graag hebben dat iedereen net na de start te voet staat en de fietsen 5kg meer wegen dan 10 min ervoor
- BEASTY
- Mountainbiker
yep,herder pollie wrote:yip;
kunnen we daar zelf over beslissen of moeten we noodgedwongen de berijdbare strook nemen ?
gr
BEASTY
[quote="moonrider"]
Het station van Vichte zal wel het dichtst zijn zunne !
groeten
Moonie[/quote]
En statie Moen-Heestert dan?
Jansen wrote:is er ook een mogelijkheid om de fiets schoon te maken? Anders kom ik denk ik de trein niet meer in...
edit: is er eigenlijk een station in de buurt? ik dacht dat het ongeveer 30min van Gent was?
groeten
Moonie[/quote]
En statie Moen-Heestert dan?
- Herder Firmie
- Mountainbiker
Even wat weerinfo voor zondag:
Zondag 16 maart
Temperaturen: Max dag: +7 tot +11graden Min nacht: +2 tot +6 graden.
Weer: Bewolkt, kans op regen.
Wind: matig tot krachtig uit het NW
Een normale Belgische dag dus, redelijk warm.
Veel plezier en .... meer meteo info binnekort op mtb-you (Houd hem deze week maar in het oog
)
Zondag 16 maart
Temperaturen: Max dag: +7 tot +11graden Min nacht: +2 tot +6 graden.
Weer: Bewolkt, kans op regen.
Wind: matig tot krachtig uit het NW
Een normale Belgische dag dus, redelijk warm.
Veel plezier en .... meer meteo info binnekort op mtb-you (Houd hem deze week maar in het oog
MUNARON wrote:[quote="moonrider"]Jansen wrote:is er ook een mogelijkheid om de fiets schoon te maken? Anders kom ik denk ik de trein niet meer in...
edit: is er eigenlijk een station in de buurt? ik dacht dat het ongeveer 30min van Gent was?
groeten
Moonie
En statie Moen-Heestert dan?[/quote]
dat is van voor mijne tijd !