09/02/08 - PEER

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
lange77
Mountainbiker

Post by lange77 »

Ief wrote: dat is iemand van hier uit Balen. zou in het ziekenhuis liggen van Genk dacht ik. had gisteren terug wat gevoel in de vingers maar kon zijn benen nog niet bewegen. dus dat ziet er niet goed uit. had nogtans een helm op. ken de mens zelf niet! maar een kolega van op het werkt vertelde het.

weet je messchien de naam van die persoon want ik ben zelf ook van balen en messchien ken ik hem wel . heb er eigenlijk niks van gezien of gehoord .
paladin
Mountainbiker

Post by paladin »

ik zen der ene van wezel voorbij gegaan,zijn ongeveer om 12.30 vertrokken als het die persoon is dan rijd hij bij de manne van mol wezel
Big
Mountainbiker

Post by Big »

Amai dat is minder wat ik hier allemaal lees.
Een spoedig herstel toegewenst.

PS heeft al iemand nieuws waar de foto's van die militair staan?
Lukske
Mountainbiker

Post by Lukske »

Iedereen is terecht bezorgd over de toestand van onze MTB-vriend. Ik had zaterdag mijn GSM nummer gegeven aan een van zijn MTB-vrienden die met hem mee fietsten om me op de hoogte te houden van zijn toestand. Tot nu toe hebben we geen enkele informatie binnen gekregen. Omdat ikzelf ook heel veel inzit met deze gast, ben ik eens in het ziekenhuis van Genk gaan informeren. Ze zouden me zo spoedig mogelijk iets laten weten.
Ik heb vandaag de foto's van onze militaire fotograaf in mijn handen gekregen. Ik zal trachten om ze zo vlug mogelijk op de site van onze vliegbasis te zetten.

Ik breng jullie zo snel mogelijk op de hoogte als we iets meer weten.
paladin
Mountainbiker

Post by paladin »

nog altijd geen spoor van die kodakkentrekker me zen groen pakske daar op die berg in het bos zeker :-D
Lukske
Mountainbiker

Post by Lukske »

paladin wrote:nog altijd geen spoor van die kodakkentrekker me zen groen pakske daar op die berg in het bos zeker :-D
Ik heb vandaag contact gehad met de verantwoordelijke van de website van onze eenheid. Hij zou begin volgende week de foto's op de site zetten. Zo vlug ze on-line zijn, zal ik de link op dit forum zetten.

Heeft er nog iemand iets gehoord van onze Balense (of wezelse) vriend die buiten het militair domein gevallen is? Wij hebben nog altijd geen nieuws van hem ontvangen.
Hopelijk klopt het spreekwoord : geen nieuws, goed nieuws.
Magura
Mountainbiker
Location: 4x alu, 1x krakbon, 1x tita + dolf, 1x tita 29",1x Cust Tec SingleSpeed, 1x staal, 1x tita zand

Post by Magura »

cateye wrote:VIDEOCLIP EN EEN PAAR FOTO'S OP

http://WWW.BIERKARBOYS.BE

Groeten
Ivan
Nice work!

We hebben elkaar net gemist. Toen ik met de wagen net het militair domein verliet om naar huis te karren kwam jij net binnen. Ik had je te laat gezien.
Guy S.
Mountainbiker

Post by Guy S. »

Heeft er nog iemand iets gehoord van onze Balense (of wezelse) vriend die buiten het militair domein gevallen is? Wij hebben nog altijd geen nieuws van hem ontvangen.
Hopelijk klopt het spreekwoord : geen nieuws, goed nieuws.
Volgens mij gaat het hier over Wim Ceelen, een collega van mij, hij heeft zijn 6de en 7de wervel gebroken en hij zou (terug) gevoel hebben in z'n benen, maar spijtig genoeg heb ik ook niet meer nieuws.

Zodra ik meer weet, zal ik het hier posten.
paladin
Mountainbiker

Post by paladin »

zeg is da de wim die vroeger bij (mercedes ) thijs in mol werkte
Guy S.
Mountainbiker

Post by Guy S. »

Dat weet ik niet.
Post Reply