Tis da ...als er een afdaling is op de weg, zal je mij bijna nooit eerst zien rijden. Laat anders mij maar waarschuwen voor tegenliggend verkeer. Als ik sommige MTB'ers naar beneden zie vlammen, hoop ik altijd dat er geen verkeer zal zijn.jodelaietie wrote:Als ze bij hun mening blijven langs de andere kant van onze bult zal het nog heel moeilijk worden een TT te organiseren hier in KLuisbergen die de moeite loont . Ook langs de Vlaamse kant is er heel wat ongenoegen over de mtb'ers. Ik woon zo'n 750m van Pensemont (zit zowat in iedere toertocht) en daar overwegen ze een aanvraag/klacht in te dienen dat de helling alleen maar meer bergop zou gebruikt mogen worden. De bikers zoeven ernaar beneden en het is heel gevaarlijk voor de bewoners om hun oprit te verlaten want als ze 1 omver rijden is het hun fout en er komt er niet 1 af maar vele ...
Ik vermoed dat Pensemont in zo'n 20 toertochten zit . Geheel doof voor die mensen kan je dus ook niet zijn als burgemeester van dit plattelandsdorpje.
Straks staan we iedere zondag met 1000 aan de parking in Rekkem .
En als ik dan op kop naar beneden rijdt, dan zal het met de nodige voorzichtigheid zijn. Wil mijn MTB seizoen niet op de helling