De tocht zelf viel redelijk mee, maar morgen nog ne keer Oignies zou te veel zijn voor mijn huidige gezondheid
03/02/08 Oignies/FR
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
- Rock Rider
- Mountainbiker
Post by Rock Rider »
door een grote snotvalling hier toch verstek moeten laten gaan... Deze morgen gereden in Ingooigem... toen ik daar toekwam stond ik al fameus in schuim en zweet van een kleine 10 km fietsen van thuis naar daar...
De tocht zelf viel redelijk mee, maar morgen nog ne keer Oignies zou te veel zijn voor mijn huidige gezondheid
Door een gelukkige samenloop van omstandigheden kan ik morgen toch onverwachts meegaan naar Oignies.
Hierdoor is het wel onmogelijk om volgende week te rijden in Sains en Gohelle , maar ik vermoed (na alles wat ik hier reeds las) dat Oignies toch een veel betere tocht zal worden.
Tot morgen aan de schreve.
Rock Rider wrote:door een grote snotvalling hier toch verstek moeten laten gaan... Deze morgen gereden in Ingooigem... toen ik daar toekwam stond ik al fameus in schuim en zweet van een kleine 10 km fietsen van thuis naar daar...
Dan heb ik toch wel een beter excuus ...
Jaja, morgen is het zover. Ik zal het echter nog met mijn "oud krel" moeten doen met een gewone simpele marzochi aangezien mijn nieuwe bike pas begin volgende week binnenkomt en de aanpassingskit voor de lefty donderdag of vrijdag.
Maar swat, de pret over een schitterende tocht zal er niet minder om zijn.
vanavond gaan opwarmen tijdens de comedy night in torhout en morgen wa spelen op die bultjes
en zondagavond cercle opnieuw zien winnen van standaar t'zal ne schoon weekend worden

- Rock Rider
- Mountainbiker
Post by Rock Rider »
gij ebt een "schoon" excuus...zanneis wrote:Rock Rider wrote:door een grote snotvalling hier toch verstek moeten laten gaan... Deze morgen gereden in Ingooigem... toen ik daar toekwam stond ik al fameus in schuim en zweet van een kleine 10 km fietsen van thuis naar daar...
De tocht zelf viel redelijk mee, maar morgen nog ne keer Oignies zou te veel zijn voor mijn huidige gezondheid![]()
![]()
![]()
![]()
Dan heb ik toch wel een beter excuus ...![]()