Proficiat aan de organisatie voor de zeer leuke en gevarieerde rit.
Ik waande me af en toe op een schaatsbaan, zeker op de \paddebroeken (na een splitsing omhoog op alleen maar ijs om dan over te schakelen op een van de slechtste kasseistroken van Vlaanderen !!!
Genoten van de hete honden-dames ... hmhm ...
Nadien nog gelachen met Ginhomo en Luvem, wiens gezicht heel even op -5 stond ... En euh Chris ... het was leuk he ?!
Scallex[/b]
23/12/07 Asse (vlaams-brabant)
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
- cowboy peter
- Mountainbiker
Post by cowboy peter »
ik denk dat er dit weekend verschrikkelijk veel bikers met de verkeerde banden en/of bandendruk op weg waren.
ik heb zelf met racing ralphs 2.25 op minder dan 2bar gereden , en ik heb eigenlijk weinig problemen ondervonden
ik heb zelf met racing ralphs 2.25 op minder dan 2bar gereden , en ik heb eigenlijk weinig problemen ondervonden
proficiat mannen met de vernieuwde tocht. om 7.40 thuis vertrokken en direct in den donkeren 't kravaal in. na 6km ingeschreven maar 't was nog te vroeg voor de lopende donkeren.5km afgesneden om om 10u thuis te zijn en direct naar laken te vertrekken naar de crosscup. het was voor iedereen een geslaagde dag.ik zal van de zomer eene meer komen drinken.of 2 of 3.....
@streets :die banden worden vanop afstand bediend.
@streets :die banden worden vanop afstand bediend.
Ben speciaal vroeg opgestaan om deze streek voor de eerste keer te verkennen. Was klein uurtje met de auto. Heb ook de 48 gereden en mij goed geamuseerd. Wel glad op sommige plaatsen maar gelukkig recht gebleven.
Een mooie streek die eigenlijk wel een mooie chrono zou verdienen in de zomerperiode (VISA)
Een mooie streek die eigenlijk wel een mooie chrono zou verdienen in de zomerperiode (VISA)
- Murdock
- Mountainbiker
- Location: Lapierre X-control 829 - Lapierre X-Control 510 - Cube Reaction HPA Pro 29
Greenbikers waren er ook met ne man of acht. Geen verrassingen voor ons, we kennen de streek en de TT (al een paar jaar vaste waarde op onze kalender). Het was ook dit keer picobello, maar dezelfde opmerking als Sassie Domme : waarom moesten we zover van de inschrijving al parkeren als er bij de start nog een hele parkeerwei vrij was ? Ook de verwittiging om zuinig te zijn met warm water heeft ons niet geholpen... Niettemin een sjieke organisatie, tot van de zomer ...
De schrik zat er bij velen precies wel in. Das waar maar achteraf gezien ben ik blij dat ik soms wel eens achter nen tragere zat want als ik vrije baan had heb ik de risicokes iets te veel gezocht. Twee keer den decor in en mijn klokkenspel is goed dooreen geschud
Ben er nog goed vanaf gekomen in feite
Op naar de volgenden TT. Iemand een suggestie voor ne goeien TT dees week en/of weekend. Sinaai heb ik al gereden en dat was wel goe maar ik heb wel zin in iets nieuws...