8/12/07 hertsberge-oostkamp

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
sdv
Mountainbiker

Post by sdv »

Ik zal er ook zijn, kom eerst met de MTB vanaf Zeebrugge om zo om8h30 aan de start te staan
i-Mac
Kerstman

Post by i-Mac »

Voila, mijne fiets staat al klaar :lol:
kenny
Mountainbiker

Post by kenny »

Ik moet morgenavond nog eens extra op in de nacht, ik ga proberen om tegen 14u00 nog te vertrekken.
i-Mac
Kerstman

Post by i-Mac »

kenny wrote:Ik moet morgenavond nog eens extra op in de nacht, ik ga proberen om tegen 14u00 nog te vertrekken.
Zal ook zoiets zijn voor mij.

En dan 's avonds naar dé ploeg van 't Stad .... Cercle Brugge 8)
casper
Mountainbiker

Post by casper »

Superfanneke :

Ge moogt dus ook een delegatie Steenbakkers verwachten hé =D> =D>
Helaas kan ikzelf nie van de partij zijn :oops:

Gr,
Casper :lol:
m-biker
Mountainbiker
Location: Martelly met Deore LX, Magura HS33 en Mavic Crossride

Post by m-biker »

nog eens extra mee uitpakken : heel veel privéstukken te verwachten, waarvan sommige enkel toegankelijk zijn op deze ene 'hoogdag'!!

we komen op toeren, vandaag al met 6 in de bossen aan het spelen. en dat spelen redelijk letterlijk te nemen, want vandaag uitgepijld met de fiets (ttz. 2 auto's met materiaal, 4 fietsers) ik moet zeggen : alles is goed berijdbaar, maar sommige stukken zijn toch wel voor 't klein plateautje. niet door modder, maar wel door vochtige bosgrond!

nog enkele sfeerbeelden : (hopelijk lukt het deze keer wel, met de wijze lessen van Kenny)

een nieuw stukje, wat donker maar da's voor de verrassing
Image

apero met dank aan Superfan
Image

links, rechts? rechtdoor!
Image
PR-barberiet
Mountainbiker

Post by PR-barberiet »

Ik kom jullie tocht ook rijden en nog een beetje reclame maken voor onze tocht de dag erna

Als er gasten zijn die hun spiertjes willen losrijden de dag na Hertsberge één adres :

http://www.mtbuw.be

Image

Iedereen welkom !
Superfan
Kerstman

Post by Superfan »

casper wrote:Superfanneke :

Ge moogt dus ook een delegatie Steenbakkers verwachten hé =D> =D>
Helaas kan ikzelf nie van de partij zijn :oops:

Gr,
Casper :lol:
't is u vergeven hoor Casper, desalnietemin nietegenstaande zal kik wel proberen naar Moen te komen hoor. :wink:
Superfan
Kerstman

Post by Superfan »

m-biker wrote:nog eens extra mee uitpakken : heel veel privéstukken te verwachten, waarvan sommige enkel toegankelijk zijn op deze ene 'hoogdag'!!
vandaag toch weer 2 pipo's tegengekomen die vonden dat ze nu ook al die privè stukken mochten uitproberen [-X :evil: [-X .
Helaas zijn deze mensen de oorzaak van het feit dat een aantal privè stukken niet meer opengesteld worden voor de toertochten :cry: :cry: .
Jammer maar helaas.
kadeetje
Mountainbiker

Post by kadeetje »

van file nooit iets van gemerkt ze, ja mag nog 2000 man zijn ,ga rap in begin geen zorgen maken van,zorg da je kunt volgen dan
Post Reply