1 / 12/07 Avelgem

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Knurrebikers lady
Mountainbiker
Location: Specialized Epic Expert Fsr - Thompson Trail - Zannata koersfiets

Post by Knurrebikers lady »

@Rodenbach:
Inderdaad keuze ligt tussen Avelgem en St-Joris (dichtbij de deur)

@Katrien:
Rij je 's voormiddags of 's namiddags.
Wij zijn der nog niet uit welke rit we rijden...

Grtjs
Jeremy
Mountainbiker
Location: Cannondale Scalpel 29er carbon 1, Trek x-caliber 29 en nen Eddy

Post by Jeremy »

Yep, een kleine delegatie van de dunekeuntjes van de panne en een paar collega's van me van New Holland Zedelgem zullen ook deze 55km aandoen. We vertrekken om 9h en hopen op niet teveel opstoppingen of reeds kapotgereden parcours.
De parcoursbeschrijving doet vele ogen fonkelen, het gaat ongetwijfeld leuk worden.
nonkie
Mountainbiker

Post by nonkie »

:cry: :cry: :cry: ik moet met pijn in het hart(rug) forfait geven. :cry: :cry: :cry:
'k lig in mijne zetel met ne hernia. ik heb nochtans geen enkele editie gemist in avelgem.
de sint zal dus voor ne keer zelf moeten komen [-o< [-o<

veel plezier aldaar ee gasten en hopelijk tot volgend jaar :bounce:
jodelaietie
Mountainbiker
Location: blackie voor te tsjolen,scott rc alst rap moe gaan, trek voor de bakker

Post by jodelaietie »

Deze namiddag enkele uurkes vrij en zo'n 35km wat kris-kras rondgereden. Ik denk dat het parcours al volledig bepijld is zo te zien en ik moet zeggen Kadeetje , het wordt een mooi TTeetje. Ik ga hier natuurlijk jullie parcours niet verklappen maar alle bekende stukken zitten erin en goed aan mekaar gezet. Ook de terugtocht van de Koppenberg valt mee, want het is toch een afstand. Hier en daar nog een strookske laten liggen, maar het zal dik in orde zijn. Het ligt ook minder vuil dan ik gedacht had , alhoewel er moet nog wat volk passeren.
Ik ga nog een pijlke overhouden voor het laatste piekje op jullie hoogteprofiel(km50), naar ik vermoed Pensemont om dan via de vierschaar naar de toren te rijden (lastig vals plat) en Avelgem binnen te duiken.
Heel goede bepijling ook , 2 kleuren linten en pijlen , wie verkeerd rijdt zal dringend naar de oogarts moeten. Wel een koude en gure wind , als daar nog eens regen bijkomt raad ik iedereen aan zich deftig te kleden.
henkieboy
Mountainbiker

Post by henkieboy »

ik ben wel al ingeschreven maar met het weer da ze voorspellen begin ik toch te twijfelen. :-? :-? :-? daarom een vraagske aan de ervaringsdeskundigen , zal het doenbaar zijn of is het alleen weggelegd voor de "pro's".tis toch nog maar teerste (half) jaar dak mountainbike #-o #-o #-o
Benny-BOY
Mountainbiker

Post by Benny-BOY »

Nie mee in zitten jongen !!!

Gewoon doen .

Op uw eigen tempo rustig beginnen en het zal wel lukken.
Ik heb 2 jaar geleden deze tocht gekozen als eerste MTB-tocht en heb het mij niet beklaagd.
Wel serieus min "pirr" gezien, maar de voldoening is des te groter als je de finish bereikt.

gewoon doen en indien het niet meer gaat kun je nog altijd de toer wat inkorten.

Greets B.
uncle sam
Mountainbiker

Post by uncle sam »

mmm, can't wait :lol:
Ik zal er ook zijn rond 8h
king_of_nothing
Mountainbiker

Post by king_of_nothing »

Zijn ook ingeschreven, maar begin het me reeds te beklagen :oops: Ze voorspellen veel regen en veel wind. :-?
Het wordt dus op zijn Moen's, maar dan wel met de nodige hoogte meters erbij :roll: :roll:
kadeetje
Mountainbiker

Post by kadeetje »

HENKIEBOY je moet niet bang zijn, eerste je eigen tempo, laat ze maar vliegen je goed kleden , en er zijn twee stukken bij waar je eens plat hebt en kunt op adem komen , al rij je er 4 UUR tis gevoel da telt van godver ben leeg heb afgezien en daarna een lefke heerlijk mmmmmmmmm en veteetje tzal mischien kunnen he maar zo rap mogelijk er zijn he , pollie kom eens langs he nie voor mijn haar maar voor ons tochtje he mag je vrouwke ook mee hahahhaha :oops: #-o =D>
veeteeteetje
Kerstman

Post by veeteeteetje »

@Jodelaitie

Toen je de pijlkes van het parcours heb afgemaald,bevatte deze veel off-road??Of was het merendeel road???

Ik weet dat de Kluis er deze periode op zijn minst goed bijligt,maar zo heb ik het liefst :Lastig,maar wat ik minder graag heb,is dat alles via de weg gebeurd.Ik weet ook wel dat er een doortocht off-road door het kluisbos zal zijn,maar....

Kadeetje zal hier wel een beetje liegen uit bestwil voor zijn reclame van zijn tt :wink: ,dus ik zal Jodelaitie maar geloven. #-o

Vorig jaar mij ferm gejeund,maar..... :-? :-? (ik ga dat nu niet herhalen)

Oja,en wat die regen en die wind betreft,daar kijk ik niet tegenop,zulle.
Last edited by veeteeteetje on Wed 28 Nov 2007 21:22, edited 1 time in total.
Post Reply