1 November 2007 TT AS

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
freewilly_1974
Mountainbiker

Post by freewilly_1974 »

awel hier moet ik wip gelijk geven
plezier maak je zelf en als je wil koersen ga dan een wedstrijd rijden
de tt zijn er voor iedereen en als je niet direkt voorbij kan wacht dan tot het wel gaat maar rij niet je voorganger van de baan gelijk er zoveel doen ik ben blij dat er mensen zijn die hune zaterdag willen opofferen voor een tocht te organizeren .
want denk toch dat er veel bij komt kijken
groetjes
daelman
Mountainbiker

Post by daelman »

ik vind het echt grappig om dit alles hier te lezen. ik ben zelf niet komen rijden. maar als je het geen plezante tocht vindt, dan rijdt je met de verkeerde mensen!
janus
Mountainbiker

Post by janus »

'k heb al meer dan 20 TT in deze bossen gereden, de een is wat technischer en de andere wat vettiger, maar altijd de moeite.

grtzzzzzzzz
bullseye
Mountainbiker

Post by bullseye »

ook in As geweest,
tocht zelf vond ik wel oké, ik ben niet van de rapste maar ook niet van de traagste. Als ik ergens wordt voorbij gestoken dan probeer ik altijd zoveel mogelijk vrije baan te geven. 10 cm meer naar de kant rijden is dikwijls al een wereld van verschil. Wanneer ik op een berg voet aan de grond moet zetten dan doe ik altijd mijn best om mezelf en mijn fiets zo vlug mogelijk aan de kant te zetten om de rest niet te hinderen. Als dat niet lukt dan is SORRY vlug gezegd. Maar bij het voorbij steken kom ik dezelfde hoffelijkheid niet vlug tegen. Het gebeurt natuurlijk wel maar er zijn mensen die er blijkbaar een erezaak van maken om niemand voorbij te laten. Een beetje hoffelijkheid en goodwill langs beide kanten zou bij deze tocht veel ergernis hebben kunnen vermijden. (ook bij mij)
En ja de bevoorrading. ik heb al betere drank geproeft. Maar daar maak ik me niet druk om. De drinkbus was ook gevuld .[/quote]
O-biker
Mountainbiker

Post by O-biker »

Waarom zoveel rechte stukken als er zoveel bos is? Technisch was er echt niet veel aan vond ik. Wel zeer mooie klimmetjes! De bevoorrading was minder en zeer eenvoudig (enkel onverdunde appelsap :( , goed om veel dorst van te krijgen)
Flip FSR
Mountainbiker

Post by Flip FSR »

O-biker wrote:Waarom zoveel rechte stukken als er zoveel bos is?
Misschien omdat ze voor andere routes geen vergunning kregen... rara... :-k
#-o
Wimbeest
Mountainbiker

Post by Wimbeest »

Ja Filip, dat kan wel goed zijn. Maar ik vind dat de toertochten van Opoeteren toch een klein beetje creatiever met de bossen omspringen. En die vergunningen hebben dan betrekking op hetzelfde grondgebied.

Het is misschien een beetje een vooroordeel, dat weet ik niet, maar ik merkte precies dat deze tocht in elkaar is gestoken door wielertoeristen en niet door MTB'ers. Ik wil daar niet negatief over doen. Het valt me gewoon op 8)
Post Reply