17/11/07 sint-andries

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Metalbiker
Mountainbiker

Post by Metalbiker »

Jups,

ook wij zullen voor de eerste keer met een delegatie komen naar jullie TT. Zoals ik hier lees zal het alweer de max worden.

Tot dan

Da Tegenterters
Aarsele

:bounce: :bounce: :bounce: :bounce: :bounce: :bounce: :bounce: :bounce: :bounce: :bounce:

METALBIKER
Belle
Mountainbiker

Post by Belle »

Bouwerke Ed wrote:
Belle wrote:Wij zijn ook van plan om voor de eerste keer af te komen in de namiddag als het weer wat meevalt! Na al die goeie commentaren zullen we het zeker niet beklagen.

Na al die regen van deze week, hoe ligt het parcour er eigenlijk bij?
Veeteeteetje is me al voor geweest en heeft weeral gelijk! het is nog altijd goed berijdbaar. Uit het Tudor-bos is wel 150m uitgelaten via de baan omdat er zeker niet mag uitgeweken worden naar het drogere wandelpad. [-X De private crossparcours in de bossen liggen er nog altijd droog bij, maar in de bochten is het toch veiliger van wat vaart te minderen. :wink:
merci, we komen af in de namiddag!
Knurrebikers lady
Mountainbiker
Location: Specialized Epic Expert Fsr - Thompson Trail - Zannata koersfiets

Post by Knurrebikers lady »

Mannen twijfelen nog. Afhankelijk van vervoer zat het Steenhuize of Sint-Andries worden.
Beide mooie tochten !
Fre C
Mountainbiker

Post by Fre C »

Bouwerke Ed wrote:
Belle wrote:Wij zijn ook van plan om voor de eerste keer af te komen in de namiddag als het weer wat meevalt! Na al die goeie commentaren zullen we het zeker niet beklagen.

Na al die regen van deze week, hoe ligt het parcour er eigenlijk bij?
Veeteeteetje is me al voor geweest en heeft weeral gelijk! het is nog altijd goed berijdbaar. Uit het Tudor-bos is wel 150m uitgelaten via de baan omdat er zeker niet mag uitgeweken worden naar het drogere wandelpad. [-X De private crossparcours in de bossen liggen er nog altijd droog bij, maar in de bochten is het toch veiliger van wat vaart te minderen. :wink:
Yes =D> Kan echt wel niet meer wennen aan ploeteren en blijven ploeteren. Ga op het gemakske kunnen losrijden en genieten van wat deze mooie omgeving te bieden heeft. Heb er wel zin in. Zal wel wa koud zijn 's morgens vroeg, maarja...we gaan geen echte mietjes worden die altijd maar zagen en klagen hé :roll:
Emperor of the Mud
Mountainbiker
Location: Beach/Road: Granville Pulse 40/// Dry: Granville Pulse Team Custom

Post by Emperor of the Mud »

den emperor zal present zijn. wel maar 's namiddags, eerst een beetje uitslapen van de nachtrit den dag ervoor...

waar is die veemarkt ergens??? kben nie echt van de streek...
steven99
Mountainbiker

Post by steven99 »

mcbride team uit ieper zal ook van de partij zijn!we gaan were de oudere team leden los rijden :bounce: :bounce: :lol: :lol: :lol:
raketwomanFIE
Mountainbiker

Post by raketwomanFIE »

Yow, ook een delegatie raketmannen zakt af naar st-andries..tegen 8u30

vorige editie was héél leuk als ik me goed herinner bos :bounce: veel off-road :P zalig tochtje =D>
Ba®rie
Kerstman

Post by Ba®rie »

emperor of the mud wrote:den emperor zal present zijn. wel maar 's namiddags, eerst een beetje uitslapen van de nachtrit den dag ervoor...

waar is die veemarkt ergens??? kben nie echt van de streek...

Ge moet daar allemaal tegen kunnen é. Ik zijn ook van de partij morgenavond, maar kga toch proberen om zaterdagmorgen om 8 uur alweer op mijn véloke te zitten ze.
kodokadé
Mountainbiker

Post by kodokadé »

We zullen met de kodo's uit Kemmel ook met een delegatie aanwezig zijn. Het beloofd terug een mooie tocht te worden met veel bossen en offroad. Tot zaterdag!
G-Unit
Mountainbiker

Post by G-Unit »

Moet smorgens nog een geboorteboom gaan planten met receptie derachter maar daarna zak ik ook nog af naar deze prachtige tocht. Zal in de namiddag zijn en de hoeveelheid schuimwijn :^o op de receptie zal beslissen hoe snel ik op de tocht zal vooruitgaan.
Post Reply