ook wij zullen voor de eerste keer met een delegatie komen naar jullie TT. Zoals ik hier lees zal het alweer de max worden.
Tot dan
Da Tegenterters
Aarsele
METALBIKER
Post by Metalbiker »
merci, we komen af in de namiddag!Bouwerke Ed wrote:Veeteeteetje is me al voor geweest en heeft weeral gelijk! het is nog altijd goed berijdbaar. Uit het Tudor-bos is wel 150m uitgelaten via de baan omdat er zeker niet mag uitgeweken worden naar het drogere wandelpad.Belle wrote:Wij zijn ook van plan om voor de eerste keer af te komen in de namiddag als het weer wat meevalt! Na al die goeie commentaren zullen we het zeker niet beklagen.
Na al die regen van deze week, hoe ligt het parcour er eigenlijk bij?De private crossparcours in de bossen liggen er nog altijd droog bij, maar in de bochten is het toch veiliger van wat vaart te minderen.
Post by Knurrebikers lady »
YesBouwerke Ed wrote:Veeteeteetje is me al voor geweest en heeft weeral gelijk! het is nog altijd goed berijdbaar. Uit het Tudor-bos is wel 150m uitgelaten via de baan omdat er zeker niet mag uitgeweken worden naar het drogere wandelpad.Belle wrote:Wij zijn ook van plan om voor de eerste keer af te komen in de namiddag als het weer wat meevalt! Na al die goeie commentaren zullen we het zeker niet beklagen.
Na al die regen van deze week, hoe ligt het parcour er eigenlijk bij?De private crossparcours in de bossen liggen er nog altijd droog bij, maar in de bochten is het toch veiliger van wat vaart te minderen.
Post by Emperor of the Mud »
Post by raketwomanFIE »
emperor of the mud wrote:den emperor zal present zijn. wel maar 's namiddags, eerst een beetje uitslapen van de nachtrit den dag ervoor...
waar is die veemarkt ergens??? kben nie echt van de streek...