16/02/08 6 uren Halle-Zoersel

Een marathon (waarvan je kan spreken eenmaal je boven de 60km gaat), een rit tegen de tijd of een wedstrijd is toch iets gans anders dan een doordeweekse toertocht. Daarom dit apart forumonderdeel...
Cipo
Mountainbiker

Post by Cipo »

Bij ons ontbreekt ook ene ronde. Normaal kan je zoiets traceren. Als een team constant ronden rijdt tussen de 10 en 16 minuten en er zit daar ene bij van 25 minuten, dan wil dat toch zeggen dat er iets moet misgelopen zijn. Voor de rest een prachtige organisatie.
piraatje
Mountainbiker

6u

Post by piraatje »

aan de organisatie: het was echt een toffe dag, het parcours was ideaal vond ik snelle en minder snelle stukken volgde elkaar mooi op zodanig dat je toch ni constant lag te beuken. dan mijn verondschuldiging dat ik niet op het podium stond maar ik wist helemaal niet op welke plaats ik was geeindigd. dan nog een dikke proficiat aan de 1ste bij de solo's nick heyns (frigorist). van u gaan ze nog horen dit jaar!!!! aan alle deelnemers ook proficiat en moest er iemand per ongeluk een verkeerde camelbak mee genomen hebben gelieve mij op de hoogte te brengen dank u.
Post Reply