21/10/07 Oostrozebeke
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Ik kan daar volledig inkomen dat je het beter niet doet. Safety boven alles. Desnoods vraag ik het wel even waar het ligt aan de inschrijvingstafel of zo.cowboy peter wrote:de afdaling ( zijkant van de brug, recht naar beneden) op zich is niet gevaarlijk, maar om er te geraken moet je 2x de weg oversteken op 50m, of tegenstroom op de openbare weg rijden. Het is niet zo eenvoudig om te zorgen dat iedereen dit op een ordentelijke manier doet. Dus is het beter om geen risico's te nemen.vommie wrote: @ the crew : Kun je da afdalingske er dan niet instoppen voor degen die willen of is het echt gevaarlijk ???
- cowboy peter
- Mountainbiker
Post by cowboy peter »
zie antwoord via pbvommie wrote:Ik kan daar volledig inkomen dat je het beter niet doet. Safety boven alles. Desnoods vraag ik het wel even waar het ligt aan de inschrijvingstafel of zo.cowboy peter wrote:de afdaling ( zijkant van de brug, recht naar beneden) op zich is niet gevaarlijk, maar om er te geraken moet je 2x de weg oversteken op 50m, of tegenstroom op de openbare weg rijden. Het is niet zo eenvoudig om te zorgen dat iedereen dit op een ordentelijke manier doet. Dus is het beter om geen risico's te nemen.vommie wrote: @ the crew : Kun je da afdalingske er dan niet instoppen voor degen die willen of is het echt gevaarlijk ???
- veeteeteetje
- Kerstman
Post by veeteeteetje »
Zo,morgen in de voormiddag nog 2 strookjes onder handen nemen en dan mag het maaierke terug naar zijne stal voor volgend jaar allicht.Deze avond in de rapte en in den donkeren nog het strookje aan de Lacra terug opengemaaid en er opnieuw 2 x de rug op en af gemaaid.Bijgevolg de liefhebbers kunnen weer naar beneden duiken en proberen van were boven te geraken.Een derde heb ik niet meer kunnen doen daar het gras begon nat te worden en ik met mijn maaierke bijna niet meer boven geraakte.Na een kwartierke harken is het me toch gelukt.De lacrabergjes heb ik niet ingemaaid daar er vorig jaar wat problemen waren met de linten en de pijlen waren,dus dit jaar geen lacrabergjes.Ook deze week nog wat aan de eerste strook gewerkt (sportstadion Oostrozebeke) en de singletracks nog wat verlengd.Er stonden nog 3 bomen waar we niet rondreden en dat kon ik niet laten gebeuren,hé.
Mezelf ook betrapt dat ik op een gegeven moment niet meer snoeide of maaide maar het onkruid manueel begon uit te trekken.
Toen dacht ik bij mezelf : Wat zitttekik nu te doen??Ge kan niet rap genoeg den 21ste zijn en dan mag en zal alles wel loslopen.Morgen nog eens de 30 verkennen en zondag nog eens de 45.En dan ligt het parcours in zijn definitieve plooi.Vervolgens de rechte lijn in en dagelijks een update wat het parcours betreft: wat we aansnijden,waar we rijden,staat van het parcours,.....
Ge wilt toch niet beweren dat ge voor den tocht van oudenburg den helf van de velden tussen oudenbrug en oostende omploegd, mo het kruid in uwe hof ne halve meter hoog laat komenkenny wrote:Zeg. Terwijl ge bezig zijt, der is hier in den hof ook nog wa werkveeteeteetje wrote: Mezelf ook betrapt dat ik op een gegeven moment niet meer snoeide of maaide maar het onkruid manueel begon uit te trekken.
ga uw moeder do donderdag ne keer over aanspreken
- grote plateau
- Kerstman
Post by grote plateau »
Nog ne primeur voor Oostrozebeke:waar we niet overkunnen rijden,stappen we niet af,
maar leggen een over-"brugging" met kunstgras.....
..,zodat iedereen kan blijven fietsen. 
- veeteeteetje
- Kerstman
Post by veeteeteetje »
Inderdaad,zeker 10 meter lang.grote plateau wrote:Nog ne primeur voor Oostrozebeke:waar we niet overkunnen rijden,stappen we niet af,maar leggen een over-"brugging" met kunstgras.....
..,zodat iedereen kan blijven fietsen.
En het zou wel eens kunnen dat we terug een brugske mogen leggen van 6 meter lang op 3 meter breed.Het betreft een passage van amper 100 m land waar tot op heden nog altijd mais op staat en deze volgens den boer niet zal weg zijn tegen de 21ste.Morgen gaan we (Ronny en Chris) nog eens onderhandelen om tot een oplossing te komen.Zo niet,dan mogen we net als 2 jaar geleden ons brugske weer bovenhalen.Hopelijk komt er toch een oplossing uit de bus en kunnen jullie passeren.Nu is het onmogelijk om er door te rijden.Morgenavond weten we meer.