is nog geen slecht gedacht,ik ben 1,70 m dus een M moet goed zijn normaal gezien.kawa wrote:Als die fiets de juiste maat is zou ik hem zeker kopen.... zo spaar je nog 900€ budget uit ook....bikegirl wrote:ff een vraagje,
zit er veel verschil in een alu frame HT of carbon frame van speci kwa stijfheid en gewicht.
eigelijk is het de meerprijs waard?lbs heeft er nog 2 staan dacht ik,misschien dat ik die nog wat goedkoper kan krijgen.
deze vind ik ook wel knap maar ik weet niet goe het zit met de 2de hands garantie,normaal heb je die niet meer dacht ik .
http://forum.mountainbike.be/viewtopic.php?t=37651
Qua garantie valt er wel wat te regelen, desnoods maak je een afspraak met de verkoper dat hij met een "eventueel beschadigd" frame terug naar de winkel gaat.
welke mtb,ongeveer 3000€
Meningen verschillen (al goed:-) maar toch kan je hier jouw ervaring kwijt over een bepaalde bike.
- Dr.Gonzo
- Mountainbiker
Ik vind deze super en de prijs meer dan redelijk! Anderen hebben er een ander gedacht over en verkiezen boven deze bike een canyon.bikegirl wrote:ff een vraagje,
zit er veel verschil in een alu frame HT of carbon frame van speci kwa stijfheid en gewicht.
eigelijk is het de meerprijs waard?lbs heeft er nog 2 staan dacht ik,misschien dat ik die nog wat goedkoper kan krijgen.
deze vind ik ook wel knap maar ik weet niet goe het zit met de 2de hands garantie,normaal heb je die niet meer dacht ik .
http://forum.mountainbike.be/viewtopic.php?t=37651
http://www.mountainbike.be/forum/viewtopic.php?t=37815
Had ik mijn Epic niet gehad had deze zeker en vast in mijn garage gestaan. Die Magura Marta SL gold
Met die 900 euro die je overhoudt maak je hem makkelijk onder de 10kg.
dejukawa wrote:18" voor 1m70 lijkt me toch ietwat aan de grote kant, zeker omdat je een vrouw bent. Ik denk dat jij beter af bent met een 17" fiets.
Je kan natuurlijk altijd eens gaan passen.
tja een te grote mtb is niet goed,juist een PB gestuurd.
mja ik leg het hem wel uit,mtb is dan ook wel bijna 2j oud denk ik maar wel een heel knappe.misschien toch beter een nieuwe.
hoe zit dat nu met dat alu frame of carbon?is het zijn meerprijs waard of niet?
- Dr.Gonzo
- Mountainbiker
Zal op het randje zijn, voor een man zou ik er anders geen probleem inzien. 17" en 18" verschillen niet zo veel. Ik moet wel zeggen dat de zithouding van de S-Works niet echt comfortabel is voor de meeste vrouwen. Heb er zeer onlangs nog klachte over gehoord. Te veel voorover...kawa wrote:18" voor 1m70 lijkt me toch ietwat aan de grote kant, zeker omdat je een vrouw bent. Ik denk dat jij beter af bent met een 17" fiets.
't Is juist omdat het om een vrouw gaat dat die 18" te groot gaat zijn, zo'n sworks heeft een lange bovenbuis en aangezien vrouwen lange benen hebben en een korter bovenlijf zou ik zeker niet op het randje gaan kopen, vrees dat de fiets dan te lang gaat worden en zo krijg je die klachten waarover jij het hebt.Dr.Gonzo wrote:Zal op het randje zijn, voor een man zou ik er anders geen probleem inzien. 17" en 18" verschillen niet zo veel. Ik moet wel zeggen dat de zithouding van de S-Works niet echt comfortabel is voor de meeste vrouwen. Heb er zeer onlangs nog klachte over gehoord. Te veel voorover...kawa wrote:18" voor 1m70 lijkt me toch ietwat aan de grote kant, zeker omdat je een vrouw bent. Ik denk dat jij beter af bent met een 17" fiets.
Ik rij met een C'dale in 18" en dat was op het randje voor m'n 173cm.bikegirl wrote:mijn vriend kan anders ook een andere mtb gebruiken![]()
hij is de zelfde groote van mij,zou deze voor hem dan wel goed zijn?
verkoper spreekt over 1.75 en 1.85 dus normaal is hij voor hem ook niet goed.
Ik zou eens jullie maten ingeven op www.wrenchscience.com , dan weet je al iets meer. Vooral de 'overall reach' die je krijgt is belangrijk.