(als het goed weer is) .... Watjeskawa wrote:1. SjoerieMoerie
2. Strikybart
3. Kawa (als het goed weer is)
4. Kiwi (als goed weer is )
5. aresius
6. Bijterke
7. ikkel
8. daelman (als er echt niks anders te doen is) en als we verkeerd rijde wil'k wel een technisch paadje voorschotelen.
9. Farmer (hoogst wss: no business like patattenbusiness)
10. Bart (ook hoogst wss)
11. It's me!
12. newbiker (als ik iets kan regelen met mijn aflosser)
13. Swannie (op tijd terug van verlof?)
14. Maltje,Ik ga er proberen bij te zijn als vertegenwoordiger van de niet zo trage bikers.
15. Newbiker (deze morgen mijn aflosser gezien en die is akkoord om de 5de iets vroeger op te komen)
16. Fozzie
17. Janman
18. Wallie
19. Watje jan (als het droog is)
20. Arez
21. dCore
22. D.J.
23. Ben Lee (als vertegenwoordiger van de niet zo snelle bikers)
24. Steffe
25. KoenVAG (als't m nog leeft na 1 week MTB'er te zijn)[als er nie gelachen wordt met al m'n onbevlekte kledij]
26. Alain "de speer"
Meeting Kasterlee op zondag 5 Augustus 2007!
Dit initiatief is ontstaan doordat enkele vaste forumgebruikers maar niet konden ophouden over de vele mogelijkheden die onze Ardennen bieden om te biken. Van het een kwam het ander en al vlug werd er geopperd om eens samen af te spreken.
Net gezien dat er op 5 aug een toertocht is in Lille. Komen die ook nie op of langs het bloso-parcours?
http://forum.mountainbike.be/viewtopic.php?t=38164
http://forum.mountainbike.be/viewtopic.php?t=38164
- Sjoerie
- Mountainbiker
Volgens hun volgen ze een slechts een klein stukje bloso en wij wijken geregeld af.. tzou moeten lukken moesten we elkaar kruisenFozzie wrote:Net gezien dat er op 5 aug een toertocht is in Lille. Komen die ook nie op of langs het bloso-parcours?
Whaha de zomer begint in Augustus kawakawa wrote: 3. Kawa (als het goed weer is)
Ah hier, naamgenoot, gij komt toch ook af?K2-er wrote:
ahum, jij was er duidelijk niet bij in Dilsen
- Sjoerie
- Mountainbiker
Er zal gewerkt worden met een 'snelle' en trage groep indien nodigKoenVAG wrote:toch nog maar's een herinnering sturen hé:
er zullen 'misschien' [kuch] beginnelingen tussen zitten, dus misschien moeten sommigen meer ervaren ridjers wat extra gewicht meenemen om die beginners een kans te geven mee te rijden aan 't zelfde tempo?
[kuch]
K
Zoals we al gezegd hebben ... het is geen wedstrijd, de laatste bepaald altijd het tempo ...KoenVAG wrote:toch nog maar's een herinnering sturen hé:
er zullen 'misschien' [kuch] beginnelingen tussen zitten, dus misschien moeten sommigen meer ervaren ridjers wat extra gewicht meenemen om die beginners een kans te geven mee te rijden aan 't zelfde tempo?
[kuch]
K
Dit soort meetings is meer een social get together dan een conditietraining ... dit wil niet zeggen dat er geen zweet aan te pas komt, maar er wordt aan iedereen tijd gegeven om op adem te komen....
Ben.