Fietscomputer: Ciclomaster

Op zoek naar een windjack of camelback, de kenmerken van schoenen of brillen. Post hier jouw vragen en opmerkingen
Guest

Post by Guest »

Als je een Hac4 in België koopt geen probleem met de garantie. De invoerder van Ciclosport zit in Dilbeek.
Raffie
Mountainbiker

Post by Raffie »

Mannekes, mannekes ... hoe zit da nu met die prijzen voor nen HAC4 ?
Ik wil dolgraaf van mijnen Polar A3 hartslagmeter vanaf om dan nen HAC4 aan te schaffen.

By the way, één van de Zoenkers spreekt al van nen HAC5 !!! Deze zou begin volgend jaar uitkomen !! Al van gehoord ??
MaC'Red
Mountainbiker

Post by MaC'Red »

wel Raffie ik heb vandaag een mail terug gekregen van Veltec waar het volgende instond.

" De hac 5 komt voorlopig nog niet op de markt hij is wel in ontwikkeling maar dat duurt zeker nog een 1 jaar voor de productie begind . Dus ik advieseer U om een Hac4 te kopen op dit moment. Wat er allemaal nieuw bij komt is nog niet helemaal bekent bij Ciclomaster. Veel succes met U ciclomaster "

Groetjes Adrie den tek

Adriedentek@vetec.com

Gizmo 8)
mierlo6
Mountainbiker

Post by mierlo6 »

Deze zondag in Helchteren gaan rijden. Mijne cyclomaster 436M ingesteld op 50hm. Bij aankomst 3u later had hij maar 33Hm.
Op de top van de tris gaf hij 93hm aan. (enige piek in parcour, de rest was steeds onder 50Hm)
Is dit normaal bij zo'n atmosferische meting?
Ik vind dit wel een groot verschil
mierlo6
Mountainbiker

Post by mierlo6 »

Deze zondag in Helchteren gaan rijden. Mijne cyclomaster 436M ingesteld op 50hm. Bij aankomst 3u later had hij maar 33Hm.
Op de top van de tris gaf hij 93hm aan. (enige piek in parcour, de rest was steeds onder 50Hm)
mierlo6
Mountainbiker

Post by mierlo6 »

Raffie
Mountainbiker

Post by Raffie »

heb een gelijkaardige probleem. 70 hm's bij vertrek thuis, bij aankomst 53 hm's. ... :-k
Thorgal
Mountainbiker
Location: Radon ZR4, XT, Magura Marta, Manitou R7, 240S/XR4.1d

Post by Thorgal »

Raffie wrote:heb een gelijkaardige probleem. 70 hm's bij vertrek thuis, bij aankomst 53 hm's. ... :-k
Heb dat bij m'n polar ook al es gemerkt.

Probeer het volgende eens. Monteer je hac/polar op je bike, en zet die een tijdje voor je vertrekt buiten. Zodat het horloge de buitentemperatuur kan aannemen. Calibreer dan net voor je vertrekt.
Dit geeft meestal een juistere meting heb ik al ondervonden.
Raffie
Mountainbiker

Post by Raffie »

Thorgal wrote:
Raffie wrote:heb een gelijkaardige probleem. 70 hm's bij vertrek thuis, bij aankomst 53 hm's. ... :-k
Heb dat bij m'n polar ook al es gemerkt.

Probeer het volgende eens. Monteer je hac/polar op je bike, en zet die een tijdje voor je vertrekt buiten. Zodat het horloge de buitentemperatuur kan aannemen. Calibreer dan net voor je vertrekt.
Dit geeft meestal een juistere meting heb ik al ondervonden.
ik had zo al een vermoeden ... in ieder geval, bedankt voor de tip !
biket goed én veel in 2005 !
Beny
Mountainbiker

Post by Beny »

als er tijdens je rit drukverschillen optreden ten gevolge van het weer,
resulteert dit natuurlijk ook in hoogtemeter verschillen tussen vertrek en aankomst op zelfde locatie
Post Reply